close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מיתוג העסק על ידי שלטים מוארים

מערכת שורשא אייר, תשפ25/04/2020

רבים אולי חושבים שהיום חשוב בעיקר להשקיע בפרסום ברשת, אך עבור עסקים רבים דווקא הבחירה במיתוג באמצעות שלטים מעוצבים ומוארים זו הדרך הנכונה למשוך לקוחות

תגיות:
כל עסק צריך מיתוג מוצלח שמושך אליו קהל לקוחות. התהליך מתחיל עוד בבחירת שם העסק והלוגו אך ממשיך אל הבחירה באופן הפנייה ללקוח - סלוגן, צבעים מובילים וכמובן פרסומות. רבים אולי חושבים שהיום חשוב בעיקר להשקיע בפרסום ברשת, אך עבור עסקים רבים דווקא הבחירה במיתוג באמצעות שלטים מעוצבים ומוארים זו הדרך הנכונה למשוך לקוחות.

מי צריך שלטים?
אמנם הפרסום ברשת ממשיך להוביל בהיקפי המסחר שהוא מספק אך עסקים רבים לא יכולים להסתפק רק בקידום ממומן בגוגל. עסקים הפונים לרחוב או נמצאים בתוך מרכזי מסחר גדולים זקוקים נואשת לאמצעי ויזואלי
בולט, מואר וממותג אשר ישדר לעוברי האורח את המסר שהעסק מעוניין לשדר. שילוט לחנויות הוא אמצעי קריטי על מנת למשוך קהל וכן על מנת לסייע לקהל שכבר מעוניין להגיע לעסק בעקבות פרסום קודם למצוא את המקום הפיזי בו הוא נמצא. עם זאת, שלטים מעוצבים משרתים לא רק בעלי חנויות אלא גם ממלאים תפקיד חשוב בעיצוב משרדים. שילוט למשרדים הוא קריטי על מנת ליצור מפת התמצאות במשרד ולסייע לקהל הלקוחות למצוא את מבוקשם. בנוסף, גם במשרדים חשוב לשמור על שלטים מעוצבים בעלי קו זהה המשדרים מקצועיות ואסתטיקה ועל כן כדאי להיוועץ בגורמים המומחים לנושאים כמו שילוט פנים.

שילוט לעסקים - היכן שלא תהיה
כאשר מעוניינים להשתמש בשילוט כאמצעי פרסום ולא רק עבור סימון העסק או מיפוי המשרד, חשוב מאוד לבחור שילוט במקום המתאים ובצורה בולטת. כנראה שכל עסק יצליח אם הוא יפורסם בשילוט חוצות ענק בנתיבי איילון אך לא כל עסק יכול להרשות לעצמו פרסום כזה. שילוט לעסקים צריך להיות מדויק לא רק במיתוג ובעיצוב אלא גם בבחירת הלוקיישן המדויק עבור קהל היעד. ישנם עסקים מסוימים שיעדיפו שילוט בצמתים גדולים וישנם כאלו אשר ירוויחו דווקא משילוט מואר בשכונות מגורים. שילוט טוב בלוקיישן רע הוא שילוט רע. אחרי שבחרתם שלטים מעוצבים יפים ומוארים והשקעתם כסף רב במיתוג מושך ומזמין, בחירה במיקום שילוט לא נכון שתגרור פרסום לקהל יעד לא מתאים, תהפוך את השילוט ללא אפקטיבי.

אז איך לבחור שילוט מתאים?
במקרים רבים, בעלי עסקים אינם מומחים במיתוג ופרסום ואינם בקיאים באמצעים הוויזואליים ובנתוני האפקטיביות של הפרסום על מנת לבחור את אמצעי השילוט הנכון עבורם. בין אם זה שילוט לחנויות, שילוט פנים או שילוט למשרדים, תמיד כדאי להתייעץ עם גורמים מומחים מתחום השילוט והפרסום על מנת למצוא את הפתרון האידיאלי עבור העסק שלכם. גם כשמדובר בשלטים מוארים, כדאי לזכור כי לא תמיד השלט הגדול והנוצץ ביותר הוא זה שמתאים עבור כל עסק. במקרים רבים, דווקא בחירה באמצעי פרסום סולידי אך מדויק תהיה יעילה יותר במשיכת קהל היעד הנכון, אשר יעשה שימוש בשירותים המוצעים בעסק ויגדיל את הכנסותיו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה