close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הסרת צלקות בלייזר- כל המידע והמרכזים המובילים בפריסה ארצית

מערכת שורשטז אייר, תשפ10/05/2020

כיצד נוצרות צלקות? אילו סוגי צלקות ניתן להעלים? אפה הם המרכזיים האסתטיים המובילים בפריסה ארצית?

תגיות:
צילום: pixabay
צלקות הנן סימנים בולטים על פני העור הנגרמים בעקבות תהליכים טראומטיים הנגרמים לו כגון: חתכים, נשיכה או כוויה וכן בעקבות תהליכים רפואיים כגון ניתוחים או בעקבות תופעות בעור כמחלת האקנה וכן בעקבות סימני מתיחה לאחר הריון ולידה. צלקות הנן פגם לא אסתטי והן עלולות לפגוע בדימוי העצמי ובאיכות החיים. מהיום, אין צורך לחיות עם צלקות לא אסתטיות: הטכנולוגיה המתפתחת מביאה עמה פתרון שאינו פולשני ואינו כואב: הסרת צלקות בלייזר. הטיפול בלייזר מאפשר התאמה אישית
צילום: pixabay
של הטיפול לסוג הצלקת ובכך להביא את התוצאה המקסימלית של הסרת/טשטוש הצלקת. רשת המרכזים הרפואיים והאסתטיים אתר דוקטור חן, מביאה לכם את הטיפול המבוקש, המתקדם והיעיל ביותר להסרה ולהעלמת צלקות בלייזר.

מהן צלקות?
לעורנו שלוש שכבות נפרדות: שכבת האפידרמיס, (שכבת העור העליונה), שכבת הדרמיס וההיפודרמיס שמתחתיה. הצלקת היא דרכו של הגוף לנסות ולתקן פגיעה, צלקת או פציעה בשכבת הדרמיס. הפגיעה בסיבי הקולגן שבדרמיס גורמת לחידושם של תאי הקולגן באזור הצלקת בשלושה סוגי צלקות :

צלקת טרופית- צלקת שקועה הנגרמת בעקבות אקנה וחטטי אקנה.
צלקת היפרטרופית –צלקת בולטת מורמת מעל קו העור
צלקת קלואידית- דומה לצלקת היפרטרופית אך חמורה ממנה. כאשר הגוף שלנו נפגע, מייצרים התאים הפיברולסטיים המייצרים את הקולגן "נחושים" להפוך את גופנו לשלם שוב ויוצרים שכבת קולגן המשמשת למילוי וסגירת אזור הפציעה. לעיתים, קיימת פעילות יתר של תאים אלו והתוצאה המתקבלת היא צלקת קלואידית ורודה-אדומה בולטת ולא אסתטית.

הסרת צלקות בלייזר עם הטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר בעולם
המרכזים הרפואיים והאסתטיים אתר דוקטור חן, מביאה לכם את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם לצורך העלמת צלקות: טכנולוגית לייזר פוטונה 4D וסינרון לייזר העולמית. הטיפולים בטכנולוגיות אלו מתבצעים על ידי המומחים של אתר דוקטור חן בכל אחד מהמרכזים ברחבי הארץ. הטיפול מבוסס על חימום עדין בלייזר הגורם ליצירת תאי קולגן חדשים ומביא להתכווצות והתחדשות בעור באזור הצלקת והתוצאה המתקבלת היא מראה עור עדין וחלק המשולב עם מרקם וגוון העור שסביבו. הסרת צלקות בלייזר מתאפשרת באמצעות צריבת נקודות מיקרוסקופיות החודרות עד לשכבתו האמצעית של העור, הדרמיס. פעולה זו מביאה לייצור קולגן חדש ותאים מחודשים תוך כדי החלקת העור. הטיפול אינו כרוך בכאבים ואינו דורש הליך הרדמה. במהלך הטיפול מבטל מכשיר קירור מיוחד את תחושת אי הנוחות.

כל היתרונות של טיפול הסרת צלקות בלייזר עם הטכנולוגית המתקדמות בעולם
- מתאים לכל צבע וגוון עור
- מבוצע בכל אחד מאיברי הגוף
- הטיפול בלייזר משלב מספר אלמנטים – החלקת העור, שילוב אזור הצלקת עם גוון העור סביבה, שיפור צפיפות העור, שיפור כללי של מצב העור והצלקת.
- צמצום גודל הצלקת עד ל-80%
- התאמה מלאה של אורך הגל לסוג הצלקת לקבלת תוצאות מושלמות
- הטיפול בלייזר "מכריח" את העור לייצר קולגן חדש המחליף את תאי העור המתים באופן טבעי
- הטיפול אינו כרוך בכאבים או תופעות לוואי ואינו דורש זמן החלמה
- טיפול יעיל בצלקות קלואידיות והיפרטרופיות והפיכתן להומוגניות עם העור סביבן.

סובלים מצלקות הגורמות לכם לאי נוחות ולירידה באיכות החיים? המומחים של רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות וללא תשלום. בואו לקבל את כל הפרטים אודות טיפולי הסרת צלקות בלייזר עם הטכנולוגיות החדישות ביותר המתבצעים בהתאמה אישית לגודל וסוג הצלקת להשגת התוצאות הטובות ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה