close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מומחי אמצ שמש מסבירים: הצורך בחיתוך בטון וניסור

מערכת שורשטז אייר, תשפ10/05/2020

איך נכון לגשת לחיתוך ביטון ולעשות את זה נכון

תגיות:
בין אם אתם עומדים לקראת שיפוץ בית או דירה, ייתכן שבשלב מסוים אתם מתכננים חיתוך בטון וניסורו. כמו שידוע לכולנו, עבודות בטון עשויות להיות מורכבות למדי, שלא להגיד גם מסוכנות במקרים מסוימים. מתכננים לחתוך בטון או לנסר בטון? אמצ שמש נותנים טיפים מנצחים.

אין ספק, כשמדברים על חיתוך בטון, למעשה מדברים על אחת מעבודות הבטון המורכבות ביותר שקיימות. חיתוך בטון מתבצע במקרים רבים, לרבות במקרים שבהם אנשים מעוניינים לשפץ את בתיהם, אבל בהחלט לא רק. מתי עוד מנסרים בטון וחותכים אותו? למשל, במקרים שבהם בונים או הורסים גשרים מאסיביים. כיום, ישנן חברות מאוד
גדולות בשוק אשר מבצעות עבודות בטון מורכבות שכאלו, כולל עבודות תשתית, עבודות עפר ופיתוח, סלילת כבישים ועוד.

מידע חשוב על ניסור בטון וחיתוך
אתם מוזמנים לנסר ולחתוך בטון כאוות נפשכם ולפי הצרכים שלכם, אבל אין ספק שאתם צריכים לעשות זאת בצורה המדויקת ביותר. וכשמדברים על דיוק, מדברים על מסורי יהלום. בחברת אמצ שמש 1990 בע"מ משתמשים במסורי יהלום מסוגים שונים, כולל מסורים ידניים.

בעוד שלפעמים יהיה צורך להשתמש במסור יהלום עוצמתי המופעל כמכונה לכל דבר, לפעמים יהיה את הצורך להפעיל מסור יהלום ידני שמשתמשים בו גם קבלני בטון מקצועיים. בכל מקרה, כשמדברים על השימוש במסור יהלום עבור חיתוך בטון, חובה באותו המשפט גם להזכיר את האבק והלכלוך הרבה שמסורים אלו מייצרים בזמן ניסור בטון או חיתוך.

טיפים לצמצום האבק והלכלוך בזמן חיתוך בטון
למעשה, מדובר בכמויות אבק ממש בלתי נסבלות, שלא ניתן להיות בקרבתן ללא ציוד מיגון-נשימתי. ובדיוק כאן, חשוב לציין איזה טיפ או שניים לגבי חיתוך בטון באמצעות מסור יהלום. אתם מוזמנים לצמצם את האבק הנוצר במהלך ניסור בטון.

בחברת אמצ שמש 1990 בע"מ משתמשים בשיטות עבור צמצום האבק והלכלוך במהלך חיתוך בטון, כמו למשל השיטה של הרטבת להב היהלום של המסור.

לשם מה מרטיבים את להב היהלום בזמן ניסור בטון?
על ידי הרטבת להב היהלום במים, יהיה ניתן לצמצם באופן משמעותי את האבק הנוצר כתוצאה מחיתוך של בטון. שימו לב, מעבר לכך שהאבק יצטמצם באופן משמעותי, הרטבת להב היהלום במים גם מובילה להקטנת הבלאי של הלהב. בקיצור, זוכים מכל הצדדים.
הטיפים שנכתבו כאן הם עבור ידיעתכם הכללית. אנו לא מעודדים אף אחד ואף אחת לחתוך בטון ללא ידע מקצועי וניסיון מספק. חובה לזכור, אלו עבודות מורכבות, מסוכנות ומסכנות חיי אדם!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה