close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניו יורק התפוח הגדול - כל הסיבות לבקר

מערכת שורשכ אייר, תשפ14/05/2020

טיול לניו יורק הוא חלום כמעט של כל אחד. איפה כדאי לבקר ולמה...

תגיות:
ניו יורק היא העיר המפורסמת ביותר… כל אדם שמדמיין את החלום האמריקאי ישר ידמיין את העיר ניו יורק. העיר הזאת מופיעה כמעט בכל סדרת טלוויזיה שאנחנו פותחים, יש עליה מאות שירי הלל וכל מי שנמצא בה לא רוצה לעזוב.
מה כל כך מיוחד בך ניו יורק? וכמה יעלה לי כרטיס טיסה לניו יורק?

כל הסיבות לבקר בניו יורק
• הרגשה של בית - אחת הסיבות לביקורים הרבים שלנו בניו יורק היא שזה היעד בו כל התיירים מרגישים הכי בבית. הסיבה לכך היא מצחיקה אבל מאוד מובנית, בדיוק בגלל כל הסרטים שראינו, וכל הסיקורים שיש על
העיר, אנחנו מרגישים שאנחנו כל כך מכירים אותה.
• תרבות - העיר הזאת נושמת וחיה על תרבות, החל מסדרות טלוויזיה וסרטים מפורסמים שצולמו בעיר ותוכלו לראות היכן היה ממוקם סט הצילומים כמו לדוגמא בסדרה "חברים", תוכלו לבקר בבית הקפה המפורסם "Central Perk" ולשבת בדיוק בספה בה ישבו כל השחקנים. תוכלו לראות מחזות זמר מפורסמים של Broadway. לא חסרות גם כן הופעות של זמרים מובילים שהסיכויים שיקרו בארץ נמוכים. כמו כן, יש גם מוזיאונים שונים, כמו מוזיאון המטרופוליטן או המט - המוזיאון הגדול לאמנות ונחשב למוזיאון החשוב והגדול בעולם. המוזיאון שוכן סמוך לצד המזרחי של סנטרל פארק.
• טיימס סקוור - איך אפשר לשכוח את הכיכר המפורסמת בניו יורק? שלטי פרסומות ענקיים המאירים את הכיכר בכל שעות היממה, עשרות מסעדות מסביב, בית קולנוע, מלונות, החנות של דיסני, משרדים, אמני רחוב וכמובן האולפן השקוף של MTV - "בוקר טוב אמריקה". אם הייתה בניו יורק ולא הייתה בטיימס סקוור, לא הייתה בניו יורק.
• בניין האמפייר סטייט - התצפית הכי מוכרת בעיר ניו יורק, הבניין הוקם בשנת 1931 והוא בעל 103 קומות, משם תוכלו לראות את כל העיר.
• פסל החירות - סמלה המפורסם של העיר, פסל הניצב באי חירות והוא מסמל את הזכות לחיים, רדיפה אחרי אושר ואופייה של ארצות הברית בתחילת הדרך שלה. הפסל הוענק על ידי צרפת בשנת 1886.
• טיסות - כרטיס טיסה לניו יורק תוכלו למצוא אצל כל חברת תעופה, כדי להבטיח שתבחרו בכרטיס טיסה לניו יורק במחיר שפוי, עליכם ישר לפנות לאתר להשוואת מחירי טיסות. כיום, הטיסות הוזלו בצורה משמעותית ביותר מ 50% ממה שהיו לפני כעשור.
• סנטרל פארק - הפארק הירוק של ניו יורק הוא אחד הסמלים של העיר מאז 1858, יש בפארק הזה הכל… תיאטרון פתוח, גן חיות, מזרקות, החלקה על קרח וכן הלאה…
• גשר ברוקלין - הגשר המפורסם ביותר מבין שלושת הגשרים המחברים בין מנהטן לברוקלין. הגשר הוא אחד הסמלים החשובים של העיר, הוא הוקם בשנת 1883. על הגשר שביל הליכה להולכי רגל ולראות את נופי העיר המרהיבים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה