close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האתר לא מוכר? כך צלם מקצועי יוכל לסייע

מערכת שורשב סיוון, תשפ25/05/2020

איך צילום מקצועי יכול לשפר מאוד את אתר המכירות שלכם...

תגיות:
צילום: pixabay
התופעה הזו הייתה עוד הרבה לפני הקורונה, אך אין כל צל של ספק שהיא רק הלכה והתגברה בקצב מדהים עם ההוראה לאנשים להסתגר בבתיהם. כיום יותר מתמיד, הצרכנים כמעט ואינם מכתתים את רגליהם אל עבר המרכולים או החנויות, והם מבצעים את מרבית הרכישות אונליין.

במקביל, מוכרים רבים ביצעו מעבר חד מחנות ממשית אל עבר חנות וירטואלית בין אם דרך פלטפורמות מקוונות מוכרות דוגמת אמזון, ובין אם באמצעות בניית אתר סחר אשר דרכו מתבצעות על העסקאות והמשלוחים.

המכירות לא עלו! מה עושים?
בין שהחלטתם לבנות אתר לתפארת, ובין שהקמתם את החנות הווירטואלית
צילום: pixabay
שלכם על גבי פלטפורמה מוכרת, ייתכן מאוד ונתקלתם בבעיה המשונה, ובה הגולשים מגיעים אל האתר, ככל הנראה נהנים מחוויית הגלישה, אולם בשורה התחתונה אינם מבצעים רכישה.
אם נראה לכם שאתם ניצבים אל מול אתגר קשה לפיצוח, תופתעו וודאי לגלות שהתשובה היא הרבה יותר פשוטה וגלויה לעין – הכול תלוי בתצלום שאליו הגולשים נחשפים. מרבית הסיכויים שגולש שייראה את אותו המוצר אך בזווית ובאיכות צילום משתנה, יבחר דווקא באתר שהציג את התמונה האיכותית יותר.

כאן ריכזנו עבורכם כמה תרחישים אפשריים, שבהם הסתמכות על צלם מקצועי תוכל לסייע.

אתרי אמזון, שופיפיי ופלטפורמות מסחר נוספות
פלטפורמות מסחר הן למעשה הפתרון האידיאלי עבור סוחרים רבים המבקשים להתחיל ולייצר הכנסות נוספות דרך האינטרנט.
חוויית המשתמש היא קלה ונוחה, ודי בקריאת הוראות פשוטות כדי להתחיל ולהקים את החנות מן היסוד. הפלטפורמות מאפשרות למכור את המוצרים בקלות ובפשטות, ולהסתמך על סיוע חיצוני עבור שילוח וניהול לוגיסטי.

דווקא באתרים אלו בהם ההקמה היא פשוטה, המכירה מתבררת כמלאכה לא קלה כלל. שכירת שירותיו של צלם מוצרים מקצועי אשר יבחן בקפידה כל מוצר ומוצר ואשר יידע כיצד להבליט את היתרונות של המוצרים השונים, יוכל לעודד רכישות רבות יותר לעומת המתחרים.

אתרי סוכנויות נדל"ן ואדריכלות
נסו לרגע לדמיין את האופן שבו נכסים מוצגים בפרסומות הטלוויזיוניות. כמעט תמיד איננו נוכחים לראות אותם מן הרחוב, ובמרבית המקרים הם יתועדו ויצולמו היטב ממעוף הציפור.

תחום זה עונה לשם צילום אווירי, והוא מתבצע באמצעות רחפן צילום מקצועי. ישנם צלמים מקצועיים אשר מציעים את שירותיהם בתחום, ולצד כישורי הצילום והתקנת ציוד צילום מקצועי ומתקדם, עליהם להחזיק ברישיונות כחוק.

צילום אווירי מאפשר להציג את הנכסים השונים באופן אטרקטיבי ובולט יותר. במרבית המקרים, כאשר הנכס יצולם על-ידי צלם מקצועי ממעלה, הרי שהעניין של רוכשים פוטנציאליים יגבר.

אתרי מסעדות וקולינריה
מוכרים דברי מאכל או מוצרי בישול שונים? בעלי מסעדה? שכירת שירותיו של צלם מקצועי היא לא עוד המלצה חמה כי אם הכרח של ממש.

כולנו נוהגים לצלם את המזון שאנו סועדים עם הניידים, אולם אין תחליף ממשי לצילום מקצועי שמאפשר להציג את האוכל באופן אטרקטיבי ומושך. צלמי מזון יודעים כיצד לגרום לאוכל להיראות טרי ומבושל בקפידה, להדגיש את הנקודות הנכונות ולהשתמש באמצעים שלפעמים ינצחו כל דמיון.

אמנם נכון יהיה להשקיע בתכנים שעולים על גבי האתר ובתיאור המוצרים, אך אל תשכחו שמרבית הגולשים פשוט אוהבים להביט בתמונות ולהחליט על-פי חשקים פתאומיים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה