close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהם השימושים של מערכות סריקה תלת ממדיות?

מערכת שורשג סיוון, תשפ26/05/2020

מכשירים לסריקה תלת ממדית הם שיא הטכנולוגיה לתיעוד וארכיון. בדקו למה...

תגיות:
צילום: אתר הלקוח
אם בשנים עברו היו מציגים בפנינו תוצאות של סריקה תלת ממדית, כנראה שלא היינו מאמינים למראה עינינו. אתם מוזמנים להכיר את הדרכים הכי חדישות ועדכניות לסריקה, אגירת מידע ואפילו ליצירה. נסביר לשם מה צריך את סוג הסריקה הזו.

אפשר להגזים ולהסתכל אחורנית עד ימי המערות, ומיד להבין שהאדם תמיד רצה לתעד את מעשיו, ליצור ולאגור מידע, להעביר מידע הלאה וכו'. נכון לשנת 2020, האופן בו אנחנו שומרים ואוגרים מידע השתנה לחלוטין. יחד עם זה, גם השימוש שלנו במאגרי המידע השתנה. איך כל זה מתקשר לסריקה תלת ממדית? מאוד פשוט – סריקת תלת מימד (ממד) מאפשרת לכם לא רק
צילום: אתר הלקוח
לאגור מידע ולסרוק אותו, אלא גם להשתמש באותו המידע עבור יצירה. פשוט מדהים! בואו נסביר.

ככה יוצרים ב-2020 ושומרים מידע: מכשירים לסריקות תלת ממד (מימד)
אז מה בעצם אפשר לעשות עם מכשיר לסריקה תלת מימדית בימינו? נכון להיום, השימושים במכשירים אלו הם רבים. מעבר לכך שתוכלו לתעד מידע באופן תלת ממדי, מכשירים אלו עובדים בצורה ישירה אל מול מכונות CNC וגם מכונות כמו מדפסות תלת ממד.
למעשה, אתם תוכלו להעביר מידע פיזי אל המחשב, תוך כדי שיהיה ניצן לעבד בצורה מהירה את הנתונים המתקבלים על ידי הסורק. על בסיס אותו מידע שאתם סורקים, יהיה ניתן לייצר מוצרים כאלו ואחרים, תלוי בצרכים שלכם, כמובן.

כיצד פועלים מכשירי סריקת תלת ממד?
באופן כללי ומבלי להיכנס לעובי הקורה של טכנולוגיות מורכבות, מכשיר לסריקה תלת מימדית בדרך כלל עובד בטכנולוגיה של מיפוי נקודות במרחב. למעשה, אותו סורק משתמש בטכנולוגיות המאפשרות לו למפות במרחב נקודות מסוימות, כאשר הוא בעצם מקבל נתונים בחזרה מהעצם שהוא סורק.

אם העצם הנסרק נמצא במרחק X מהסורק ובעל פינות מעוגלות או מרובעות, אזי שהסורק יקבל את הנתונים האלו ויצליח להעביר אותם למחשב או למדפסת תלת הממד. לאחר הפעולה הזאת, יהיה ניתן לייצר מודולים מדויקים ומוצרים על פי נתונים סרוקים בתלת ממד.

מכשירי סריקה אוטומטיים וידניים: סריקה תלת ממדית
נכון להיום, קיימים בשוק סוגים שונים של מכשירים לסריקה תלת ממדית, כאשר חלקם אוטומטיים וחלקם ידניים.
אם אתם לא בטוחים איזה סוג מכשיר ישרת אתכם בצורה המדויקת ביותר, אל תוותרו על ייעוץ מקדים. מכשירי סריקת תלת ממד עולים עדיין לא מעט, ככה שחשוב לדייק את בחירתכם ורכישתכם. בהצלחה!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה