close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מוצרי פרסום לעסקים בתקופת הקורונה

מערכת שורשח סיוון, תשפ31/05/2020

הפרסום לעסק שלך לא יכול להפסיק בתקופת הקורונה. כמה רעיונות למוצרי פרסום מותאמי תקופה...

תגיות:
הפרסום לעסק אינו מפסיק לרגע.
הוא חייב להתנהל בעקביות בכל מצב. הוא נועד לדחוף את העסק קדימה בתקופה בה הוא מתחיל לפעול ולשמור אותו בתודעה כל העת. הפרסום חייב להתחשב בשלל אלמנטים כול מצבי משבר. תקופת הקורונה היא, בהחלט תקופת משבר קשה העובר על מרבית העסקים כמו גם הלקוחות. אבל גם בעת הזאת יש להמשיך ולפרסם, אלא, שכאן יש צורך בפרסום יעיל נדרש. אחת משיטות הפרסום הותיקות והטובות היא באמצעות מוצרי פרסום לעסקים אשר בבסיסה היא מתן מוצרים שונים שחלקם אישיים ואחרים למשרד, לבית, לרכב ולשימושים אחרים. היתרון במוצרים אלו הוא בכך שהם אינם נעלמים ותמיד נמצאים מול העיניים או בהישג יד.

משבר הקרונה
תקופת הקורונה מאתגרת מאוד לעסקים רבים וכולם רוצים לשרוד. אחת הדרכים להמשיך בשירות היא הוזלת מחירים ללקוחות. עבור כל מי שמעוניין לרכוש מוצרי פרסום זוהי הזדמנות יוצאת דופן לרכישה. ניתן כמובן לרכוש את כל המוצרים הסטנדארטיים אבל ניתן לחלק תשורות ומוצרים האופייניים לרוח התקופה. מסיכה לפנים, אלקוג'ייל, חליפת קורונה וכדומה עם לוגו העסק יתקבלו תמיד בברכה אצל לקוחות. יותר מכך, ייעשה בכל המוצרים הללו שימוש אינטנסיבי לאורך כל תקופת המשבר. ההערכות הן שמדובר על תקופת משבר ארוכה, כך שהחשיפה תהיה, מן הסתם, לטווח ארוך. העובדה שבית העסק מספק מוצרים לסיוע בתקופה הקשה הזאת רק תגדיל את ההערכה אליו ולפועלו, ותתרום למוניטין שלו.

קשר עם לקוחות
לצד המוצרים המיוחדים הללו שנועדו לרוח התקופה יש צורך לקיים את הקשר עם לקוחות קיימים ואף להדק אותו. חלוקת מוצרי פרסום דווקא בתקופה הקשה מאותתת לכל לקוח שרוצים בקשר עימו ורוצים בטובתו. יש לכך אלמנט פסיכולוגי חשוב ונציגי לקוחות זוכרים זאת. בין המוצרים שניתן לספק יש נדרשים מאוד בעידן הדיגיטאלי כמו: מעמד מגנטי לרכב, מקל סלפי, כיס סיליקון לסלולארי, מגן עמיד למים לטלפון נייד, מטעני USB ועוד. ניתן לספק גם מציתות ממותגות, משחקי לוח מגנטי ועוד. מתנות מסוג אחר הן אישיות למנהלים ובעלי תפקידים ואלו תהיינה יוקרתיות יותר כמו עטים ממותגים, תיקים, ארנקי עור, שעוני יד ועוד.

מוצרים למשרד
מוצרים אחרים נועדו לשכבת הפקידות שאף היא באה במגע עם נציגי העסק על בסיס קבוע. כאן ניתן למצוא מפיצי ריח, למכוניות ולמשרד, מחזיקי מפתחות, צמידים, מדבקות ריח לטלפון, סיכות דש, עטים, שעוני שולחן וקיר, מעמדים לעטים ולניירת, מחזיקי כרטיסי ביקור, מפצלים. מאווררים, סרגלים, שדכנים, תיקיות, לוחות שנה ועוד. חלק מהם מיועד למשרד עצמו אחרים ניתן לקחת למכונית או אפילו להניח בתיק ולעשות בו שימוש בעת פגישות וכדומה. בחלקם ניתן לעשות שימוש כבר בתקופת הקורונה וזאת בעיקר בעסקים פעילים. את חלקם שומרים בדרך כלל ומשתמשים בהם הזדמנות הראשונה.

משלוח
בימים כתיקונם מביאים את המוצרים אישית ללקוח. בין אם זה בעת ביקור במשרד, בפגישה אישית, באירוע נטוורקינג, בעת תערוכה קיימת ובנסיבות אחרות. בעידן הקורונה אין ברירה אלא לשלוח אותם באמצעות דואר או על ידי חברות שליחים אשר מביאות אותם ישירות לנמענים. בעסקים פעילים אין בעיה והמוצר יגיע ישירות לעסק. בעסקים בהם הלקוחות עברו לעבוד מהבית ניתן יהיה לבקש רשות ולשלוח אותם לכתובת הבית. יש חשיבות לבקשת רשות מקדימה כדי לא ליצור מצב של חדירה לפרטיות. במידה ולא ניתן לשלוח אותם הרי שהם יישמרו ללקוח על מנת שיוכל לקבלם בעתיד. מומלץ לרכוש אותם מספק בעל מוניטין המשווק מוצרים איכותיים אשר ההדפסה עליהם תיעשה בשיטות מתקדמות. כך הם יישמרו היטב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה