close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום אתרים בינלאומי: היסודות שיעזרו לכם להגיע לקהל עולמי

מערכת שורשז תמוז, תשפ29/06/2020

היסודות של קידום אתרים בינלאומי נראים קצת מורכבים, אבל זהו תהליך מתגמל שיעשיר באופן משמעותי את קהל המבקרים באתר שלכם

תגיות:
מעוניינים לפנות לקהל בינלאומי ולהרחיב את הנוכחות האינטרנטית של העסק שלכם? אם כן, תהליך קידום אתרים בינלאומי מציע שטה מדרגית וחסכונית לצמיחה והגעה לשוק היעד הזר שרצוי לכם. אבל מהם האלמנטים הנוספים שאתם צריכים לקחת בחשבון כדי להשיג תוצאות מוצלחות?

חשוב להבין מה נדרש על מנת לתכנן בצורה יעילה את המשאבים והפעולות שלכם, עם הזמן וההיקף הנדרש. אז בואו נעבור על שלבי היסוד על מנת להתחיל תהליך קידום אתרים בינלאומי.

מתחילים עם מחקר
תהליך קידום אתרים בינלאומי צריך להתחיל עם מחקר ראשוני כדי לאמת את נקודת ההתחלה והפוטנציאל
לכל שוק בינלאומי, שיאפשר לכם לתעדף ולהגדיר את היעד שלכם.

סטטוס החיפוש האורגני הבינלאומי הנוכחי שלכם
השלב הראשון הוא לזהות את נראות החיפוש האורגנית הבינלאומית הנוכחית שלכם, תנועה, המרות ושיעור המרות על ידי קבלת תשובות לשאלות הבאות:
• אילו מדינות ושפות אחרות כבר מספקות נראות חיפוש ותנועה אורגניים?
• מה הנפח והמגמה לאורך זמן של נראות החיפוש והתנועה האורגניים שמגיעים מכל מדינה ושפה?
• מהן מילות המפתח והדפים שמשכו את נראות החיפוש והתנועה לכל אחד מהמשווקים הבינלאומיים המובילים?
• מה שיעור הקליקים האורגני של חיפוש ושיעור ההמרות של המבקרים שמגיעים מכל אחד מהשווקים הבינלאומיים המובילים?
• מהו נפח ההמרה והמגמה שמגיעים מכל אחד מהשווקים הבינלאומיים האלה?
תשובות לשאלות אלו יאפשרו לכם לזהות את שוקי המדינות והשפות הבינלאומיות שמובילות היום ואת ההתנהגות והמגמה של המבקרים הבינלאומיים הנוכחיים שלכם שמגיעים מכל אחד מהם.

איך להשתמש בתוצאות המחקר?
אם כבר יש לכם נראות חיפוש אורגנית גבוהה או בינונית יחסית עם מגמה חיובית, או המרות באיכות גבוהה יותר, יתכן שתעדיפו לתעדף שווקים אלה ולאמת ישירות כל אחד מהם לפוטנציאל החיפוש האורגני שלהם.

מצד שני, מצאתם שיש לכם מינימום נראות אורגנית של חיפוש ותנועה, זה לא אומר שאתם לא צריכים לקחת בחשבון את השווקים האלו לתהליך אפשרי של קידום אתרים באינטרנט. זה רק אומר שאם בשלב הבא תגלו שיש מספיק נפח חיפוש אורגני עבורם, נקודת המוצא שלכם איתם תהיה נמוכה יותר, ויתכן שתצטרכו יותר משאבים וזמן על מנת להרוויח את נראות החיפוש הרצויה.

פוטנציאל החיפוש האורגני הבינלאומי שלכם
עכשיו הגיע הזמן להעריך את הפוטנציאל של כל אחד משוקי המדינה והשפה המובילים שאתם שוקלים למקד אליהם, שעבורם כבר זיהיתם את מצבכם הנוכחי בשלב הקודם. מחקר מילות מפתח יסייע בזיהוי פוטנציאל זה על ידי איסוף הנתונים הבאים לכל אחד מהם:
• מילות מפתח וביטויים רלוונטיים שמשמשים שאילתות על ידי הקהלים הבינלאומיים שלכם, לחיפוש אחר העסק, המוצרים והשירותים שלכם.
• נפח חיפוש אורגני למילות מפתח אלה בכל מדינה.
• רמת התחרות של מילות המפתח בכל מדינה.
• הדירוג הנוכחי שלכם למילות מפתח אלה בשווקי היעד.

המיקוד חשוב לתהליך מוצלח של קידום אתרים בינלאומי
באילו מדינות יש מספיק נפח חיפוש אורגני של מילות מפתח רלוונטיות ותחרותיות במידה סבירה שתפצה את המאמצים שהקדשתם לתהליך קידום אתרים בינלאומי? בחרו את המילים האלה למיקוד ותעדוף בתהליך הקידום שלכם. אם מצאתם שאין מספיק נפח חיפוש אורגני כדי למקד למדינה ספציפית, תוכלו להתחיל במיקוד לשפה במקום זאת.

לדוגמא, המיקום יהיה גורם קריטי חשוב שיש לקחת בחשבון לתהליך קידום אתר בגוגל, במיוחד בהקמת אתר מסחר אלקטרוני, כלומר, מיקוד לפי מדינה עם גרסאות לארצות שונות.

גישה זו תאפשר לכם לקבל את תנועת המתיחה הרצויה ומתיחת המרה בהתחלה, ולעבור בהמשך לגישה הממוקדת במיקוד לפי מדינה, על מנת למקסם את סיכויי האתר, ולהצליח להתחבר לקהל שאתם מחפשים.

מנקודת מבט של ארכיטקטורת אינטרנט, ניתן ליישם רשת בינלאומית ממוקדת שפה בשיטות רבות, בהתאם למאפיינים ולהגבלות שלכם.

אופטימיזציה (או מיטוב)
לאחר שבחרתם במיקוד האינטרנט הבינלאומי הרצוי, וקבעתם את סוג המבנה שיש להשתמש בו, הגיע הזמן לייעל אותו על מנת לוודא שהוא ניתן לסריקה, שהוא רלוונטי, ושהוא מספק את אותות המיקוד הרצויים כדי להימנע מבניות בהתאמה של תוצאות החיפוש.

מיטוב קידום אתרים בינלאומי כללי
השיטות המומלצות על ידי חברה לקידום אתרים, ושיש להקפיד עליהן בכל המקרים, בין אם אתם ממקדים למדינה או לשפה, הן:
אפשרויות אינדקס (או סריקה)
מכיוון שכל אחת מגרסאות האינטרנט הבינלאומיות שלכם צריכות להיות ניתנות לסריקה וניתנות לאינדקס, כדי להשיג תוצאות טובות של קידום אתר בגוגל, כל גרסה צריכה להופיע בכתובות האתר שלהן תחת מבנה האינטרנט הרלוונטי, זה שבחרתם קודם, ולא להשתמש בסקריפטים או ב"עוגיות" שאינן מאפשרות לגוגל חיפוש אינדקס נכון של התוכן.

חשוב גם לחבר קישור בין גרסאות האינטרנט הבינלאומיות השונות שלכם, אבל הקפידו לא להגזים. אם יש לכם יותר מדי כאלה, עדיף לקשר רק מהדפים הראשיים לגרסאות הבינלאומיות הפופולריות ביותר, ואז להציג את כולם בדף "גרסאות אינטרנט בינלאומיות" פנימיות, שמהן ניתן לסרוק אותם כך שמשתמשים יכולים למצוא אותם.

תהליך המיטוב צריך להיות רלוונטי
אם בחרתם מיקוד לפי שפה, חשוב לתרגם או לאתר את המרכיבים השונים של הדפים בכל אחת מהגרסאות הבינלאומיות שלכם, אם בחרתם מיקוד לפי מדינה, באמצעות מילות המפתח והביטויים שזיהיתם במהלך המחקר הראשוני;
• כתובות אתרים
• הכותרות ותיאורי הדפים.
• רכיבי תפריט וניווט.
• כותרות.
• תמונות ותיאורים.
• מידע לדף הראשי.
• ביקורות וסיפורי הצלחה.
• מחירים, טלפון, כתובת, וכל המידע שמאפשר יצירת קשר איתכם, צריך להיות מוקד ככל האפשר.

חשוב לזכור שמעבר לכל סוג של תרגום מילולי של היבטים אלה, יש לבצע אופטימיזציה של כל אחד מהם למיקוד לשאילתות שישמשו את משתמשי היעד שלכם בכל שפה ובכל מדינה, על מנת להתחבר אליהם ולזכות בתשומת ליבם ובאמונם.

סיכום יסודות קידום אתרים בינלאומי
כפי שראיתם, היסודות של קידום אתרים בינלאומי נראים קצת מורכבים, אבל זהו תהליך מתגמל שיעשיר באופן משמעותי את קהל המבקרים באתר שלכם.

זהו תהליך מלא של קידום אתרים באינטרנט, שמצריך מחקר וניתוח כדי לבחור את השיטה הטובה ביותר למקד לקהל הבינלאומי שלכם, ואז ליישם נכון את המיקוד, תוך התחשבות במאפייני העסק שלכם, הקידום הטכני והקידום האורגני. אחרת, יהיה קשה להשיג את יעדי הקידום הבינלאומי שלכם.

אנחנו מקווים שהמדריך הזה מאפשר לכם לזהות את פוטנציאל קידום האתרים הבינלאומי של האתר שלכם, ועוזר לכם לתכנן את הפרויקט שלכם עם ההיקף, התמיכה והמשאבים הנכונים.

ובשורה התחתונה, יש משהו שחשוב שתזכרו
המדריך שהרכבנו כולל רק היסודות, וכל אחת מגרסאות האינטרנט הבינלאומיות שלכם תזדקק לתמיכה רציפה של מומחי חברה לקידום אתרים שתעזור לכם ליצור תוכן רלוונטי, קידום טכני ושיווק דיגיטלי על מנת לרענן ולהגדיל את המבנה, התוכן והפופולריות של האתר שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה