close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור מכונת קפה אוטומטית שתשרת את העסק שלך?

מערכת שורשח אב, תשפ29/07/2020

אם אתם בעלים של עסק גדול, תזדקקו למכונת קפה שתוכל לשרת מספר רב של עובדים בזמן קצר וגם שתוכל לספק קפה איכותי

תגיות:
צילום: freepik

ביום עבודה אנשים בדרך כלל שותים מספר כוסות קפה. זהו בין הדברים הראשונים שאנשים עושים כאשר הם מגיעים למשרד או לעסק, מיד לאחר שהם מניחים את חפציהם האישיים במקום, הם צועדים לעמדת הקפה

כדי להכין את כוס הקפה הראשונה של היום. לאחר ארוחת הצוהריים, רבים נהנים משתייה של קפה אספרסו. גם בישיבות או פגישות נהוג להציע קפה לאורחים.

אם אתם בעלים של עסק גדול, תזדקקו למכונת קפה שתוכל לשרת מספר רב של עובדים בזמן קצר וגם שתוכל לספק קפה איכותי. לכן, מומלץ לכם לרכוש מכונת קפה אוטומטית לעסק. כדי לדעת איזו מכונה נכונה עבורכם, ממגוון הסוגים הרחב של מכונות קפה אוטומטיות, הנה מספר טיפים לבחירתה, ומספר דברים שכדאי לדעת טרם הרכישה.

למה דווקא מכונת קפה אוטומטית?
ראשית, מכונת קפה אוטומטית אינה מצריכה ידע קודם בהכנת קפה. כל אחד יכול להשתמש במכונה בקלות ובפשטות. שנית, נדרש מינימום מאמץ עבור ניקיון שוטף של המכונה. בניגוד למכונה ידנית או חצי אוטומטית, שבהן טחינת הקפה מייצרת המון לכלוך, במכונה האוטומטית הכל נעשה בתוך המכונה. כמו כן תוכלו ליהנות ממגוון גדול של משקאות בלחיצת כפתור קלילה. בין אתם חובבי קפוצ'ינו או אספרסו, מכונת הקפה האוטומטית תספק עבורכם כל משקה אהוב ממש כמו בריסטה. 

מכונת קפה אוטומטית מבוססת קפסולות
אחד מסוגי מכונות הקפה האוטומטיות הפופולרי ביותר היא מכונה הפועלת על קפסולות. הסיבה להצלחה הגדולה שלהן בקרב עסקים נובעת מהעובדה ששימוש בקפסולות מאפשר לכל אחד לבחור בדיוק את רמת החוזק האהובה עליו. בנוסף הקפסולות מגיעות בשלל טעמים המאפשרים גיוון בשתיית הקפה, התנסות בטעמים חדשים וכמובן התאמה לטעם האישי של כל אחד שהופכים את חווית הקפה בעסק למרעננת. 

כמובן שמלבד זריקת הקפסולות הריקות לפח האשפה, אין צורך לנקות את המכונה. זכרו, כי בעסק או משרד עמוסים הן בעובדים והן בלקוחות מומלץ תמיד לייעל את הזמן.

מכונת קפה אוטומטית מבוססת פולי קפה
אם בבית העסק יש חובבי קפה מושבעים, זו המכונה עבורכם. למכונה עם מטחנת פולים מובנית ישנם מספר יתרונות נפלאים: היתרון הראשון הוא טריות הקפה והארומה השמימית שמכונה מסוג זה מאפשרת. זהו ללא ספק הקפה הכי טרי שתוכלו להכין בתוך כותלי העסק. היתרון השני הוא המחיר. רכישת פולי קפה שלמים זולה באופן משמעותי מאשר רכישת קפסולות. מחיר המכונה עצמה יהיה גבוה יותר, אך לאורך זמן השקעה זו משתלמת יותר. כמו כן, מדובר באופציה מאד ידידותית לסביבה. קפסולות האלומיניום מצטברות לכדי פסולת שקשה להיפטר ממנה ואילו פולי הקפה הם חלק מהטבע. 

כמו כן חשוב לציין שמכונה מסוג זה תתאים לעסק קטן שבו יש פחות עומס על מכונת הקפה. אומנם המכונה אוטומטית, אך יש להתחשב בזמן טחינת הפולים בנוסף לזמן הכנת הקפה.

טיפים נוספים לבחירה נכונה
אל תתביישו לכלול את מראה המכונה ועיצובה בעת הבחירה. העסק שלכם הוא מקום ציבורי, לעיתים מגיעים אורחים ולקוחות, וחשוב שהמכונה תשתלב בנוף בצורה נעימה ואלגנטית. כמו כן, חשבו היכן אתם מתכננים להציב את מכונת הקפה בטרם תרכשו אותה, כדי לוודא שגודל המכונה תואם לאזור המיועד לה.

רכשו את מכונת הקפה מחברה שידועה עבור השירות שלה. כך תדעו שבכל מצב שבו אתם זקוקים לסיוע בנוגע למכונה, תהיה לכם האפשרות לפנות למרכז תמיכה זמין ואמין.

אל תשכחו לתכנן את התקציב לרכישה מראש. תוכלו למצוא את המכונה הנכונה עבורכם במסגרת התקציב שהגדרת מראש עבורה.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה