close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מיזוג אוויר מסחרי: נראה שהגיע הזמן להחליף את מערכת מיזוג האוויר שלכם

מערכת שורשי אב, תשפ31/07/2020

אם אתם חושדים שיחידת מיזוג האוויר שלכם זקוקה לשירות, צרו קשר עם המומחים כדי להגן על עצמכם, על העובדים, ועל המבקרים בבית העסק שלכם, שיהיו שמחים ונינוחים בקיץ הקרוב

תגיות:
ברגע שמזג האוויר הקיצי בישראל מתחיל להיות קיצוני, יחידת מיזוג אוויר מסחרי בבניין שלכם עומדת להיכנס למצב של שימוש יתר. החודשים השרביים ועמוסי הלחות בארץ צפויים ברוב המקרים להמשך מיולי עד סוף ספטמבר, וזו התקופה הגרועה ביותר לחוות תקלות במערכת מיזוג האוויר המסחרית שלכם!
/>
מבנים מסחריים משתמשים בשני סוגים של מערכות מיזוג אוויר מסחרי, כלומר, מערכות מיזוג אוויר מרכזיות, ששולטות בטמפרטורות פנימיות, ומערכות זרימת קירור משתנה, שמספקת בקרת טמפרטורה לחללים בודדים. המערכת הראשונה מספקת סוג של מיזוג אוויר מוכן, ואילו השנייה מציעה מערכת מותאמת אישית.

יתרונות מערכת מיזוג אוויר מסחרי מרכזית
לאחרונה, מערכות מיזוג אוויר מסחרי מרכזיות זוכות לפופולריות גבוהה במונחים של רשת משופרת, תפקודים משופרים ומגוון חיישנים שכולם יוצרים התאמה אישית יותר של מערכות אוורור ומיזוג אוויר, ובמקביל מפחיתים את האנרגיה הכוללת.
אבל יחידת קירור שזקוק לתיקון עלולה לגרום לתנאי עבודה מסוכנים לעובדים, כמו גם להאטה משמעותית בתפוקה. הנה כמה מהסימנים שיידעו אתכם על בעיות במערכת מיזוג האוויר מסחרי.

תלונות העובדים
אם אתם מתחילים לשמוע תלונות עקביות מצוות העובדים שלכם, יתכן שקיימת בעיה ביחידת מיזוג אוויר מסחרי שמותקנת בבית העסק שלכם.

מהעדר כמות מספיקה של אוויר קר שעובר דרך התעלות ועד לתקלות הרגילות, עובדים הם ברוב המקרים קו התקשורת הראשון הנוגע לבעיות קירור משרדי. כאשר החום במשרד יתחיל להשפיע על סביבת העבודה שלהם, הם יודיעו לבוס.

זרימת אוויר שאינה עקבית
יתכן שתבחינו שהאוויר קר במיוחד במשך כמה ימים ובקושי מספיק קריר כדי לעבוד באופן נינוח בימים אחרים.
בעיות סינון עלולות לגרום לזרימת אוויר שאינה עקבית, וכאשר הצוות מתחיל להתלונן על ימים קפואים וימים שרביים, זה סימן לכך שהגיע הזמן להזמין בדיקה מקצועית של מערכת מיזוג אוויר מסחרי.

העדר תחזוקת מיזוג אוויר מרכזי
אם מערכת מיזוג האוויר שלכם לא תוחזקה מאז חודשי החורף, סביר להניח שתיתקלו בבעיות ביחידת המיזוג שלכם.
בדקו את יומני התחזוקה של מערכות המיזוג שלכם, ואם חלפו יותר משלושה חודשים מאז השירות, הזמינו בדיקה.

רעשים שאינם רגילים
סימן מובהק נוסף לבעיות ביחידת מיזוג אוויר מרכזי הוא שמיעת רעשי דפיקות או צלילי רעשים כשהמערכת פועלת. יחידת מיזוג אוויר שמתפקדת כראוי צריכה לפעול באופן חלק ושקט.

בשורה התחתונה, הקפידו על תחזוקה קבועה של מערכת מיזוג האוויר בבית העסק
אם אתם חושדים שיחידת מיזוג האוויר שלכם זקוקה לשירות, צרו קשר עם המומחים כדי להגן על עצמכם, על העובדים, ועל המבקרים בבית העסק שלכם, שיהיו שמחים ונינוחים בקיץ הקרוב, שיתפקדו היטב ושהעסקים יזרמו באופן הטוב ביותר.

למומחים בייצור, שיווק ותחזוקת מערכות מיזוג אוויר יש את היכולת לתחזק היטב מערכות מיזוג אוויר מכל הסוגים, ולמצוא פתרונות להתקנת מערכות מיזוג אוויר מעולות בחללים מסחריים, אז אם מערכת מיזוג האוויר שלכם אינה עובדת היטב, אולי הגיע הזמן להחליף אותה ולאמץ את ההזדמנויות הניצבות בפניכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה