close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הקמת חנות וירטואלית היא מקפצה כלכלית לעסקים

מערכת שורשיב אב, תשפ02/08/2020

עסקים שעובדים עם חנות וירטואלית מצליחים להרוויח יותר למרות הקורונה

תגיות:

אין ספק שמגפת הקורונה הביאה עמה הרבה חששות אל העולם העסקי, בכל תחומי המסחר. אולם נדמה שחנויות נפגעו יותר מכולם, בעיקר בשל המגבלות הרבות שהוטלו על חנויות פיזיות, בראשן עומד האיסור על התקהלות. עבור בעלי עסקים שרגילים היו לראות את החנויות שלהן הומות אדם, זוהי גזירה קשה שכדי להתגבר עליה – צריך להשתמש ברעיונות חדשים ויצירתיים. הקמה של חנות וירטואלית ומעבר למכירה מקוונת, היא אחת מהדרכים היעילות וגם הפופולריות בתקופה זו, להמשך מכירה בהיקפים דומים לעבר ואפילו לצמיחה, דווקא עכשיו.

אילו עסקים יכולים לפתוח חנות וירטואלית?

/>העלאת אתר עסקי לרשת ופתיחת חנות אינטרנטית בתוכו, אלו הן פעולות שיכולות להתאים לכל ענף במשק. אם בעבר המילה "מחשבים" ו"אינטרנט" נקשרה בעיקר בענפי ההייטק ובטכנולוגיה, כיום ניתן למצוא גם אתרים השייכים לעסקים קטנים ובוטיקים, בהם נמכרים פריטים המיועדים לשימוש יום יומי.

עם זאת, הרצון לצמוח בדרך הזו של הקמת אתר אינטרנט, עלול להתנגש עם הרגלים ישנים של צריכה ועם הלקוחות עצמם, שעד כה העדיפו לראות במו ידיהם את הסחורה שהם עומדים לרכוש.

איך מרגילים את הלקוחות לרכוש באתר?
כדי לייצר עבור הלקוחות הוותיקים חווית קנייה מצוינת, הדומה ככל האפשר לרכישה בחנות פיזית – חשוב להיעזר במומחים. מקצוענים בתחום בניית האתרים יידעו כיצד להקים אתר אינטרנט ובו חנות אונליין מעוצבת ונוחה לתפעול, ש"תעביר" את התחושה של הקנייה בעסק הפיזי בדרכים שונות וביניהן גרפיקה ותוכן.

המטרה היא להעניק לגולשים את תחושת השייכות שהם כל כך זקוקים לה ולפתוח עבורם דלת לעולם חדש, מבלי להתפשר על דבר. במקביל ייתכן שקהל חדש וצעיר, שאינו מכיר את העסק טרם עליית האתר שלו לרשת, יתוודע לחנויות מהסוג הזה רק בזכות החנות הווירטואלית – לכן מדובר בהחלטה עסקית חכמה ומשתלמת שצפויה להגדיל משמעותית את מעגל הלקוחות.

שימת דגש על עיצוב ונגישות
כאשר בונים אתר עסקי לחנות עם וותק של שנים ארוכות, מדובר במהפכה של ממש. ההקפדה על העיצוב והעתקה של המסרים, מהחנות הפיזית אל זו הווירטואלית, היא עבודת אומנות של ממש ולכן חשוב כל כך לבחור היטב את האנשים שבידיהם תפקידו את העבודה הזו. אתר נגיש ונוח מבחינת תצוגה, שקל להתמצא בו ולקבל את המידע הרצוי – יהיה זה שיצליח למכור יותר ממתחריו.

להפיץ את הבשורה – כיצד תגיעו לקהל היעד שלכם ברשת?
קידום אתרים באינטרנט הינו מלאכת מחשבת שמטרתה היא אחת – לשווק ולפרסם את האתר שלכם ברשת, בצורה האפקטיבית ביותר. יש לכך שתי משמעויות עיקריות: האחת היא לחשוף את עצם קיומה של החנות המקוונת לכמה שיותר גולשים והשנייה – לגרום להם לאהוב את האתר שלכם ולשוב ולרכוש בו, פעם אחר פעם.

שיווק דיגיטלי באמצעות תוכנית סדורה, היא חלק מתפקידה של חברת קידום שאת שירותיה תוכלו לשכור. אם האתר בנוי כהלכה והוא מושך את העין ומניע את הגולשים לפעולה, אתם יכולים להיות בטוחים שהקורונה לא תשפיע על כמות המכירות בעסק שלכם – שייתכן ואפילו תגדל.

באדיבות H-Tech, בניית אתרים

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה