close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד מקדם אתר יכול לעזור לכם?

מערכת שורשכא אב, תשפ11/08/2020

אתר יפה ומקצועי זה חשוב, אבל כדי להצליח באמת בשדה הקרב האינטרנטי של ימינו, אתם זקוקים למשהו נוסף – מקדם אתר מקצועי

תגיות:
צילום: depositphotos
השקעתם באתר מעוצב מהסרטים ואפילו שכרתם את שירותיהם של כותבי תוכן מהשורה הראשונה על מנת שימלאו אותו בתוכן איכותי. כל זה טוב וחשוב, אבל כדי להצליח באמת בשדה הקרב האינטרנטי של ימינו, אתם זקוקים למשהו נוסף – מקדם אתר מקצועי. במה בדיוק מדובר? המשיכו לקרוא ותגלו במהרה...

קידום אתרים – נעים להכיר
התפקיד של מקדם אתר הוא לבצע מספר פעולות מקצועיות שמטרתן אחת - הצבת האתר שלכם בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל כאשר מקלידים מילות מפתח או ביטויים הקשורים לתחום העיסוק שלכם. מדוע חשוב לבצע קידום אתרים באופן מקצועי במסגרת כל אסטרטגיית
צילום: depositphotos
קידום בגוגל? מאחר ומחקרים רבים הראו שאם אינכם מופיעים בעמוד הראשון של מנוע החיפוש, הסיכוי שייכנסו לאתר שלכם קלוש במיוחד. השיטה על פיה עובד כל מקדם אתרים היא קידום בצורה אורגנית, וזאת לעומת קידום ממומן, שם כמעט ואין צורך בביצוע פעולות ספציפיות על מנת להופיע בראש מנוע החיפוש, מלבד תשלום כספי. איזו שיטה עדיפה? הוכח כי כוחו של הקידום האורגני גבוה לאין-שיעור מזה של הקידום הממומן, שכן מרבית הגולשים מעדיפים תוצאות מהימנות על פני תוצאות של מפרסמים, ובצדק.

קידום אורגני – על מה יקפיד מקדם איכותי בתחום?
נקודה מרכזית בכל קידום אורגני היא התוכן שתשתמשו בו באתר שלכם, כאשר ישנם מספר כללים שחשוב להקפיד עליהם. אילו כללים? ובכן, מקדם אתר ששולט בתחום ישים את הדגש בעיקר על הדברים הבאים:
אופטימיזציה – מגוון פעולות טכניות באתר עצמו, אשר מתאימות אותו לגולש ולמנועי החיפוש השונים.
עניין וחווית משתמש – אתר מעניין יגרום לגולשים שלכם להישאר זמן רב באתר, דבר שיוביל באופן מהיר לשיפור תוצאות החיפוש שלכם.
מקור מידע אמין – על האתר שלכם לספק ערך מוסף של ממש מבחינת מידע לגולש, כשעל מקורות המידע להיות מהימנים ומוסמכים.
רלוונטיות – חייב להיות קשר ישיר מובהק בין מה שהגולש חיפש לבין העיסוק שלכם לבין הקיים באתר שלכם, מדובר באחת השגיאות הנפוצות ביותר.
התאמה לפלטפורמת הגלישה – אתרים שאינם מותאמים באופן אוטומטי למכשיר ממנו נכנס הגולש (טלפון, מחשב נייד, מסך טלוויזיה) יגרמו לשלל תקלות מביכות ולנטישת גולשים מהירה.

מקדמי אתרים – קו הגבול בין המובילים למדשדשים
התקשרות עם מקדם אתר טומנת בחובה הוצאה כספית לא מועטה, שעשויה להגיע לאלפי שקלים בחודש. לאור זאת, בעלי אתרים רבים בוחרים לוותר על השירות. אך זה המקום להבהיר: ברובם המוחלט של המקרים, ניסיון לקדם את אתרכם באופן עצמאי ולא מקצועי, יוביל אתכם לתוצאות חיפוש נמוכות, שיובילו להפסד אדיר של גולשים פוטנציאלים, שעשויים היו יכולים להפוך ללקוחות ממשיים. נכון, ברחבי האינטרנט קיים מידע רב על הדרכים לקידום יעיל, טיפים לקידום אורגני מוצלח וכדומה, אבל בפועל, ללא מומחיות אמיתית וניסיון רב השנים, סיכוי נמוך שתצליחו. אז אל תהססו, שקלו ברצינות לשכור שירותיו של מקדם אתרים איכותי ותהנו מהצלחה לאורך זמן!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה