close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה פרקט שעם זו בחירה נהדרת לבית שלכם?

מערכת שורשכא אב, תשפ11/08/2020

אין ויכוח על כך שלהתחיל להפוך את הרצפה ולהתקין ריצוף אחר זו הוצאה כלכלית לא קטנה

תגיות:

אם אתם מתכננים לעשות שיפוץ גדול בבית בקרוב, ברור מדוע אתם מתלבטים גם מה לעשות עם הרצפה. אין ויכוח על כך שלהתחיל להפוך את הרצפה ולהתקין ריצוף אחר זו הוצאה כלכלית לא קטנה וזה גם גורר בלגאן משמעותי בבית, אך מצד שני, השיפוץ שלכם זו ההזדמנות הכי טובה לכך. אם אתם כבר נכנסים לכל העניין הזה, למה שלא תנצלו את ההזדמנות הנפלאה הזאת כי להחליף גם את הריצוף הישן? אם יש לכם התלבטות באיזה ריצוף חדש לבחור כדאי שתדעו שפרקט שעם זו הבחירה הכי טובה שיש. פרקט שעם גורם לכל חלל, בבת אחת, להיראות הרבה יותר אלגנטי, יפה ומזמין. לכן, אם גם אתם תמיד חלמתם שהבית שלכם ייראה

מעוצב ומושקע, למה שלא תבחרו לכם את פרקט השעם שלכם עוד היום?

מה כדאי לקחת בחשבון כשקונים פרקט שעם?
האמת היא, שגם אם כבר בחרתם לקנות פרקט שעם ולא כל סוג אחר של פרקט, כדאי שתדעו שיש עוד כמה החלטות שאתם צריכים לקבל. לדוגמה, האם אתם רוצים את הפרקט בכל אחד מחדרי הבית? או שאולי תרצו לשלב את הפרקט החדש רק בחלק מהאזורים? כמו כן, האם אתם רוצים לקנות את הפרקט הכי איכותי שיש, גם אם זה אומר שתשלמו עליו קצת יותר או שאולי תעדיפו להתפשר על האיכות כדי לחסוך? נקודת המוצא שלכם צריכה להיות ריאלית: אתם מחליפים היום את הריצוף בבית וכנראה שלא תעשו זאת שוב בשנים הקרונות. לכן, אם אתם יכולים מראש לקנות את פרקט השעם הכי איכותי שיש וכך ליהנות ממנו לאורך זמן רב, למה שתתפשרו על פחות מזה?

כמה זה יעלה לכם בסופו של דבר?
זה לא משנה אם עדיין יש לכם התלבטות בין פרקט פישבון או פרקט שעם, כי בכל מקרה, המחיר הוא פונקציה שרובנו לא נוכל להתעלם ממנה. לכן כדאי לעשות את החישוב הכי מדויק שאפשר לעניין הזה. כלומר, האם, כאשר אתם מבררים את המחירים של פרקט שעם אתם לוקחים בחשבון גם את עלות ההתקנה? כדאי לדעת שלא תמיד מדובר על עלות של מה בכך וזה נושא משמעותי ביותר. מצד שני, הרבה פעמים במקום שבו תיקנו את הפרקט תוכלו גם לקבל המלצות על אנשי מקצוע שלא גובים מחירים מאוד גבוהים. מה שבטוח זה שכדאי להיות מודעים לעניין הזה ולקחת אותו בחשבון, כי אחרת תחכה לכם הפתעה לא נעימה בסוף התהליך. חשוב לזכור: ממש כפי שלא כדאי להתפשר על איכות הפרקט כך גם לא כדאי להתפשר על איכות ההתקנה. התקנה מקצועית תוכל להחזיק מעמד לאורך שנים וזה, כמובן, הרעיון. השקיעו בריצוף החדש בבית שלכם ותראו שלא תצטערו על כך בעתיד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה