close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הסוגים השונים של טבעות לגבר

מערכת שורשכג אב, תשפ13/08/2020

על כיוונים חדשים של טבעות לענידה לגברים...

תגיות:
בעשור האחרון גמלה ההחלטה בקרב המוני גברים לענוד טבעת. ולא מדובר אודות טבעת נישואין, כי אם אודות טבעת דקורטיבית עם סיי פרטי. עוד בשחר ההיסטוריה טבעות לגבר היו שכיחות ביותר והן סימלו עושר, מעמד רב, בפרט במדינות כמו למשל – אנגליה, מצרים או אף רומא. אף במציאות העכשווית חלק ניכר של הטבעות מורות על כל האלמנטים הללו, אבל המון גברים מעדיפים לענוד טבעת לשם ביטוי פרטי והן סגנון.
/>
כל מיני סוגים של טבעות לגבר להרחבת הידע שלכם -
  • טבעות לגבר מעץ – חלופה טרנדית ביותר בקרב גברים מהוה טבעת מעץ. היא נחשבת לקלילה, בעלת נראות כפרית וכן טבעית, אשר המון גברים מגלים סימפטיה אליה מרובה.
  • טבעות זהב לגברים – מדובר בטבעת מודגשת, בעלת המון נוכחות, בפרט במידה ועסקינן הודות זהב צהוב. היא הולמת עבור גבר אשר תר אחר סמל לקלסיקה. טבעת מסוג זה משדרת נראות מעט בולטת, אבל אופנתית ומהווה טרנד כעת.
  • טבעת מכסף – כסף הולך נהדר עם כל דבר. טבעת זו הינה פשוטה, חיננית, עכשווית, אשר לא תישאו בהוצאה כספית גדולה בעבור רכישה שלה. עבורה קיים בוהק כסוף ומבריק, אבל הן מאופיינות במעט שרידות ובעלות נטייה להחלדה תמידית.
  • טבעת לגבר מסוג פלטינום – מדובר בחומר נדיר, שריד ואף בעל חזות מחוספסת, בשל כך המון גברים בוחרים בה. טבעת פלטינום הינה שרידה יותר לעומת טבעת זהב, אשר מאופיין כחומר עדין . במידה והעיסוק שלכם כרוך בעבודה אינטנסיבית עם הידיים שלכם, חומר זה יחזיק מעמד בצורה מצוינת.


טבעת לגבר מחומר טיטניום – החומר בעל נראות בוהקת והן הוא מאופיין כחומר איתן, אבל במקביל קליל ונוח ביותר.

סוגי צמידים לנשים -
  • צמידים לנשים מסוג צ'ארמס – צמידים אלו כוללים דרך שזירה ספציפית ולא רבים העסקים אשר עובדים אתם. כל צמיד וצמיד מחולק לשלוש קבוצות וכל צ'ארם מורכב מהברגה פנימית, באופן כזה שאפשר לחבר אותו למקטע כל שהוא בתוך הצמיד, על מנת להגן עליו היכן שהוא נמצא. קיים אף קליפס, שאפשר לחבר אותו על גבי כל מיני מקטעים. צמיד זה נקרא צמיד חוליות, מפאת הסיבה כי הינו אלסטי ובמקביל לצ'ארמס הינו נע בקצב של תנועות הגוף שלכם וכן פרק כף היד שלכם. כל האינסטרומנטים הזעירים אשר קיימים בצמיד זה נותנים בידכם לספר את האגדה שספציפית שלכם ולהגן על צ'ארמס שעליו במידה הכי בטוחה שיש.
  • צמידי בנגל – ההימצאות של צמיד בנגל מורגשת בכל מקום ואין סתם הוא מאופיין כאקסקלוסיבי ביותר. אל מול צמיד צ'ארמס האלסטי, צמיד בנגל יותר קשיח והן בא עם מנעד רב של סוגר מתחלף, אטום או פתוח וכן סוגר אלסטי, עבור נשים שמעדיפות לבצע סינרגיה בין כל מיני תחומים עם הרמוניה וגם עם הרבה סגנון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה