close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תמונות לחדר שינה – כל האמת על בחירת התמונה הנכונה

מערכת שורשכו אב, תשפ16/08/2020

כשאנחנו מעצבים חדר שינה, עלינו לעשות את זה באופן שיתאים למה שאנחנו אוהבים

תגיות:

חדר השינה הוא ללא ספק, החדר הכי פרטי שלנו. לשם אנחנו לא מכניסים כל אחד, סביר להניח שאם אנחנו זוג, אז רק אנחנו ניכנס אליו או הילדים שלנו

אם אנחנו נרשה להם. זה לא דומה לחדר ילדים אליו מגיעים חברים וחברות, זה גם לא דומה לסלון אליו אנחנו מכניסים אורחים ובו אנחנו נוהגים לערוך מפגשים משפחתיים ואחרים. אל חדר השינה שלנו, רק אנחנו ניכנס. 

על כן, כשאנחנו מעצבים חדר שינה, עלינו לעשות את זה באופן שיתאים למה שאנחנו אוהבים, באופן שיתאים לקונספט שלנו, ומן הסתם, בצורה כזו שתתאים לעיצוב של המקום, בין אם זה מבחינת צורה ובין אם זה מבחינת תוכן. 

למשל, אם אנחנו אוהבים דברים מינימליסטיים, אז סביר להניח שגם התמונות שלנו שנרכוש מהאתר מסגרת יהיו כאלה, אם אנחנו אוהבים עיצוב רטרו, אז גם התמונות יהיו בסגנון כזה, אם אנחנו מעדיפים עיצוב בלי הרבה צבעים, ייתכן מאוד שנבחן בתמונות שחור לבן או תמונות אחידות בצבע. 

אילו תמונות אנחנו נכניס לחדר השינה שלנו
לפני שנציג מספר דוגמאות, חשוב לומר, אנחנו יכולים להחליט האם לתלות את התמונות על הקיר או שמא, להציב אותן על השידה או בכל מקום אחר. בסופו של דבר, ההחלטה שלנו תושפע בין היתר, מהסגנון של המקום, מהאופן בו החדר שלנו מסודר וכמובן מגודל השטח שעומד לרשותנו. 

כאמור, אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של תמונות שיכולות להתאים לחדר השינה שלנו. סביר להניח שבמרבית חדרי השינה, אנחנו נמצא תמונות של בני הזוג וכן תמונות של ילדיהם. במקרים מסוימים, נמצא גם תמונות של הוריהם. אלו יכולות להיות תמונות רגילות או תמונות על קנבס. 

מעבר לכך, אפשר למצוא תמונות לחדר שינה של נופים, תמונות אבסטרקטיות וכן תמונות אחרות שיש להן משמעות, בין אם זו משמעות סמלית, דתית, מיסטית ואחרות. 

חשוב לומר, השילוב של התמונות במקום הוא משמעותי בשביל לייצר אווירה נעימה. אין סיבה לתלות תמונות שלא מתאימות בגודל וכן לא מתאימות בצבע. זה יכול להרוס את העיצוב ואת ההנאה מהמקום. 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה