close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מגשי אירוח – יופי ובריאות במגש אחד

מערכת שורשכט אב, תשפ19/08/2020

הזמנה של ארוחות במגשים נמצאת יעילה ומשתלמת, כי אנחנו חסכנו לכם את הטירחה המרובה שבהכנת האוכל וכך אתם יכולים להתרכז באירוח עצמו ולא להוציא את כל הכוחות על הכנת האוכל

תגיות:

מחפשים משהו אישי בהגשה של האוכל? הבופה נשמע לכם המוני מדי? הא לכם דרך האמצע בין בופה לבין שולחנות ומלצרים וזוהי ההגשה עם מגשי אירוח. המגשים מוגדרים לפי תוכנם, לכן הם נקראים לעתים מגשים קטנים. מבחינת גודלם הם לא קטנים כלל ויש מגשים לאירוח עם עשרים מנות ומעלה. ראו למשל, מגש של פילאס ממולא בפטריות, בצל ומוצרלה. מכל מקום, המגשים לאירוח מכילים לא רק מספר גדול של מנות אלא גם את הפתרון שלכם להיבט הקולינרי של המסיבה.

מגשי אירוח – גם יעיל וגם בריא
הזמנה של ארוחות במגשים נמצאת יעילה ומשתלמת, כי אנחנו חסכנו לכם את הטירחה המרובה
שבהכנת האוכל וכך אתם יכולים להתרכז באירוח עצמו ולא להוציא את כל הכוחות על הכנת האוכל. ונכון שהאוכל הוא מרכז האירוח אבל אם תשקיעו בקנייה שלו, הרי שתוכלו לארח באופן אישי כל אחד מן האורחים, כי סוף סוף יהיה לכם את הזמן ואת הכוח לעשות את זה. זה החלק הכי חשוב רק שבדרך כלל, כשמתחילה המסיבה אתם כבר מותשים, אז הפעם, מגשי אירוח ישמרו אתכם רעננים ומחוייכים.

התאמה אישית היא שם המשחק
החלבון בנתחי דגים, הפחמימה בריבועי בטטה והוויטמינים בסלט הירוק וכן, חשבנו גם על הצבעים, זה לא מקרה שהצבעים במגשים של האירוח תואמים והתזונה תואמת. ישבנו על המדוכה והשקענו את מיטב המוחות הקולינריים. גם נהנינו כי טעמנו הרבה אבל בהחלט היה כאן תכנון. 

בנוסף, אנחנו מסוגלים ליצור עבורכם התאמה של מגשי אירוח לפי מטבחים. כלומר, אם הזמנתם את הדודה הטוניסאית ויש לכם ממש חשק לפתוח איתה יחסים טובים, אז אל תתביישו, תגידו לנו בהתחלה, כי אפשר יהיה לשמור על גוון טוניסאי בחלק מן התפריט. מאכלים רבים מאפיינים מספר עדות וזה עניין שלם בפני עצמו, אבל קחו למשל את הבורקסים. בספרד העדיפו את הפריך, במזרח אירופה את בצק העלים ובטורקיה הכינו בצק אחר לגמרי. הפילאס מבוסס על מתכון טורקי שמאד דומה ליווני, אגב, והנה כבר יצרנו קיבוץ גלויות ליד קיבוץ הוויטמינים והפחמימות.

מה יש במגשים לאירוח?
בתחום המאפים ניתן יהיה להגשים משאלות, כיוון שיש סוגים רבים מאד. חובבי הגלוטן, למשל, ייהנו ממגוון של מאפים וירקות בשילובים שונים, החל ממאפה עם עגבניות מיובשות, ממולאים בצורת בורקסים שונים וכלה בלחמים כמו בריוש, למשל. מזרח אירופה כבר אמרנו? והרי לא נצא מכאן בלי אזכור של מטבחים אחרים, אז יש לנו גם בורסקטה ופרנה וקרואסון ושאר גיוונים. יש מגשי אירוח עם ירקות בצורה של לביבות והם ירגיעו את הבריאים מביניכם ובנוסף, אפשר להגיש גם ירקות שהם פשוט אפויים או מטוגנים. הכל לפי טעמכם, הכל לפי האורחים, עליכם רק לומר לנו מה אתם מעדיפים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה