close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ציוד משרדי מומלץ בחברות הייטק

מערכת שורשג אלול, תשפ23/08/2020

ציוד למשרדי הייטק צריך להיות פרקטי ואיכותי עם גימיקים ושטיקים המתאימים לאופי המשרד ונושאים את הלוגו שלו. המאמר יפרט איזה ציוד נדרש לתחום ההייטק וכיצד ניתן להזמין אותו בקלות

תגיות:

ציוד למשרד הממוחשב

ידוע שמשרדי ההייטק הם משרדים עם טכנולוגיה מתקדמת, ממוחשבת, המלווה לעיתים בגימיקים שונים המתאימים לרוח הצעירה של עובדי ההייטק. על מנת להשיג יעילות בעבודה ולהנגיש את הציוד לעובדים, יש לבצע רכישה מרוכזת של ציוד משרדי איכותי המתאים לאופי המשרד. לצד המחשבים המשוכללים והטלפונים החכמים, יש להשקיע בציוד מכל הסוגים.

איזה סוג של ציוד נדרש במשרד הייטק?

הסוג הראשון הוא כל מה שקשור במערכת המחשוב: מקלדת, עכבר, אזניות, רמקולים, מצלמה, מסך, מדפסת, נייר למדפסת וראשי דיו.

מכשירים

נוספים הדרושים למשרד הייטק הם: מכונת צילום, טלפון, מכשיר פקס, מכשיר למינציה, גיליוטינה, מגרסת נייר, מכשיר כריכה ספירלה וציוד הנדרש לתפעול המכשירים כמו: דפי למינציה, דפי צילום, כריכות.

גם אם היום הכל ממוחשב, משרד הייטק צריך כלי כתיבה ומכשירים לרישום רעיונות ותכתובת משרדית כמו: לוחות מחיקים, לוחות מוארים, לוחות קשיחים, שקפים, שדכנים וסיכות, אטבי משרד, טיפקס, סרגלים, גומיות, מספריים, סלוטייפ וכד'. חשוב שיהיו לעובדים גם תגי זיהוי וחותמות אישיות שיהיו לעזר בעת מפגשים עם לקוחות.

ניירת ותיוק מסמכים

על אף שישנה מודעות לשמירה על סביבה ירוקה בתחום ההייטק, חייבים להחזיק מוצרי נייר לצרכי משרד פנימיים וחיצוניים כמו: מעטפות, פתקיות, דפי ממו, חוצצים, בלוקים או פולדרים, תיקיות, קלסרים, מעמדים וכד'. מוצרי הנייר צריכים להיות זמינים בשולחן המשרדי ובמעמדים. את הקלסרים והתיקיות שבהם מתויק תיעוד משרדי, יש לאחסן בארון המשרדי. כדי שלא יהיה מצב של חוסר בציוד משרדי, מומלץ לעשות רשימת הזמנה קבועה ובכל פעם לסמן רק את הכמות הרצויה מכל דבר.

אינפוגרף חנות ציוד משרדי מקוונת, מספקת שירות באמצעותו ניתן להזמין בצורה ידידותית כל מה שחסר במשרד בלחיצת כפתור ובמחירים זולים. ניתן למצוא באתר שלהם גם מוצרי ניקיון, מוצרי כיבוד, כלים חד פעמיים וריהוט משרדי כמו: כיסאות משרד, כיסאות מנהלים וכיסאות המתנה. התשלום נעשה באופן מאובטח באתר והלקוח מקבל אספקה מהירה במשלוח זריז. עלות המשלוח לפי מיקום המשרד בארץ. מעל הזמנה של 350 ₪ המשלוח בחינם.

רעיון חדש מתחיל על הנייר

על אף הטכנולוגיה הממוחשבת, צעירים העובדים בהייטק רושמים את הרעיונות שלהם על דפים המשמשים כסקיצות ומפתחים אותם. לעיתים יש לרשום מספרי טלפון, לבצע שרטוטים או לרשום פרוטוקול לפני הקלדתו במחשב. לפיכך מוצרי הנייר וכלי הכתיבה חייבים להיות זמינים על השולחן. השולחן הוא המקום האישי ולכן הוא צריך להיות מרווח, מסודר ומאורגן על מנת שהציוד המשרדי יהיה זמין. ציוד נוסף יהיה במקום אחסון כדי לא ליצור עומס על שולחן העבודה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה