close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סייבקס מיוס רוז גולד – עגלת תינוק פרימיום

מערכת שורשד תשרי, תשפא22/09/2020

מה הופך את עגלת סייבקס רוז גולד לעגלת פרימיום? כל הסיבות – בהמשך!

תגיות:

בשביל מה צריך עגלת תינוק?

עגלת התינוק נועדה לעזור להורים טריים לטייל ברגל עם התינוק שלהם, כאשר לתינוק יש מקום נוח להיות בו וכך ההורים יכולים לצאת עם התינוק לטיולים רגליים, לצאת לסידורים ובכלל – להגיע ממקום למקום. בזמן זה, ההורים אינם צריכים לסחוב את התינוק על ידיהם ואפילו לא באמצעות מנשא, שגם אם הוא נוח מאוד, משקל התינוק בכל זאת מורגש היטב ובימים חמים, המוכרים לנו היטב מהאקלים הישראלי, הן ההורה והן התינוק מחממים האחד את השני.

נוחות נסיעה

היות שהעגלה נועדה לאפשר להורים ולתינוק נוחות מקסימלית,

חשוב לבחור עגלת תינוק שתתן בדיוק את זה ואין ספק, שעם עגלת סייבקס מיוס רוז גולד תקבלו את זה! זאת, משום שהעגלה מצוידת בבולמי זעזועים איכותיים, שיבטיחו את הנינוחות של התינוק שלכם, גם בזמן הליכה בדרכים משובשות יחסית וכמו כן, בזכות העיצוב הצר שלה, שמאפשר גישה מלאה גם במעברים צרים.

המעבר בין שימוש לאי שימוש

מן הסתם, העגלה לא תהיה בשימוש 24/7 ולעתים תצטרכו לקפל אותה כדי להכניס אותה לתא המטען של הרכב שלכם ולאחר מכן – להוציא אותה ולהרכיב אותה מחדש. זהו יתרון נוסף של עגלה זו, משום שהיא מאוד נוחה לקיפול והרכבה ובנוסף, היא תוכננה באופן כזה, שכשהיא מקופלת היא תופסת מעט מאוד מקום, בעיקר מפני שניתן לקפל גם את החלק של האמבטיה שלה וכך קל מאוד להכניס אותה לתא המטען, גם אם הוא קטן יחסית או אם הוא עמוס בדברים אחרים.

התחשבות בתינוק

כאמור, האקלים הישראלי מזמן לנו ימים חמים רבים לאורך השנה והתינוקות בהחלט מרגישים זאת, גם אם הם נמצאים בתוך העגלה. היות שכך, האמבטיה שלעגלה זו תוכננה עם פתחי אוורור, המאפשרים לתינוק שבתוכה זרימה טובה יותר של אוויר, שעוזרת לו לייצב טוב יותר את טמפרטורת הגוף שלו. זאת, בנוסף לשדרוג שבוצע למזרן של האמבטיה, המייצר אצל התינוקות אפילו יותר נינוחות מפעם!

העיצוב

איך שלא נסתכל על זה, עגלת התינוק היא גם סוג של סמל סטטוס ולכן הורים טריים רבים מעדיפים לרכוש עגלות בעלות מראה מרשים, שבהחלט מהווה פרמטר לבחירת העגלה הרצויה. עגלת הסייבקס רוז גולד מעוצבת בסגנון יוקרתי, שבא לידי ביטוי בעיקר באמצעות השלדה המוזהבת שלה ובזכות הגימורים שלה מעור בצבע חום, שיוצרים ביחד שילוב יוקרתי ומרשים.

איפה אפשר לקנות אותה?

אם כבר התרשמתם מהעגלה וכל מה שאתם צריכים זה לדעת איפה אפשר לקנות אותה אז ודאי תשמחו לדעת, שעכשיו כבר לא צריך לחפש יותר ואפשר לקנות עגלת סייבקס רוז גולד בחנות תינוקות בייבי לאב וליהנות מהאיכות שלה לאורך השנים הקרובות!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה