close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה שרציתם לדעת על פניה אל עורך דין גירושין

מערכת שורשיב תשרי, תשפא30/09/2020

אם החלטתם לבחור בדרך של גירושין, אתם יכולים להיות בטוחים שבכל עיר בישראל תמצאו לא מעט עורכי דין שיוכלו לתת לכם שירות ועזרה

תגיות:

כולנו היינו בטוחים, כשעמדנו עם בן הזוג שלנו מתחת לחופה, שזה יהיה לעד. היינו בטוחים שאותו אדם שאיתו אנחנו בוחרים להתחתן ולהקים משפחה ילווה אותנו עד סוף חיינו, אך בפועל, רבים מאתנו מגלים שזה לא בדיוק המצב. אנחנו חיים במדינה שבה אחד מכל שלושה זוגות מחליט בסופו של דבר לפרק את החבילה ולהתרגש, כך שאם גם אתם חושבים על האפשרות הזאת, תוכלו לפחות להתנחם בידיעה הברורה שאתם לא לבד. מה עושים במצב הזה? והאם תמיד גירושים חייבים הפוך להיות סיוט מתמשך? התשובה היא בפירוש לא. חלק ממה שישפיע על השאלה כמה מהר תתגרשו, כמה זה יעלה לכם ועד כמה התהליך יהיה כואב, זו

כמובן השאלה לאיזה עורך דין גירושין אתם מתכוונים לפנות. לכן חשוב לתת על העניין הזה את הדעת, כי לעורך הדין שלכם לענייני גירושין יהיה תפקיד מפתח בתהליך כולו.

כך תבחרו לכם עורך דין גירושין
כתוצאה מכך שהרבה אנשים בוחרים להתגרש במדינה שלנו, יש כמובן גם לא מעט עורכי דין לענייני גירושין. לכן, אם החלטתם לבחור בדרך של גירושין, אתם יכולים להיות בטוחים שבכל עיר בישראל תמצאו לא מעט עורכי דין שיוכלו לתת לכם שירות ועזרה. במי בוחרים? ואיזה עורך דין גירושין יעשה עבודה טובה יותר? ההמלצה שלנו היא להשקיע בבירורים מקדימים ולקבל כמה שיותר מידע אודות עוה"ד שבו אתם בוחרים. לדוגמה:

  • עד כמה עוה"ד מנוסה?
  • האם הוא עוסק בתחום הגירושין מזה שנים?
  • האם הלקוחות האחרים שלו עברו איתו תהליכים מהירים והאם הם ממליצים עליו בחום?
  • האם עוה"ד שלכם לענייני גירושין באמת זמין לטפל בתיק שלכם?

כפי שקורה בהרבה מקצועות אחרים, אנחנו רואים שגם בתחום הזה יש הרבה עורכי דין שמתחייבים לטפל בהרבה יותר מידי לקוחות בו-זמנית. התוצאה לרוב לא טובה, כי הם לא מצליחים להקדיש את מלוא תשומת הלב לכל לקוח. לכן יש לבדוק היטב שאתם אומנם בוחרים עו"ד מוכר ובעל מוניטין, אך חשוב לוודא שהוא יהיה מסור לטיפול בתיק שלכם.

כמה גובים היום עורכי הדין השונים?
בין אם אתם מחפשים עורך דין גירושין ובין אם אתם זקוקים לשירותיו של כל עו"ד אחר, אנחנו יכולים להבין מדוע אתם מוטרדים, בין היתר, משאלת המחיר. כמה באמת תשלמו על התהליך כולו? והאם יש הבדלים בין המחירים שכל עו"ד יכול לגבות? התשובה היא כמובן כן. לכן יש טעם לבדוק את הדברים האלה מראש עם עוה"ד שלכם, כי חבל להיכנס לתהליך שתצאו ממנו עם חובות מיותרים. בסך הכול אתם רוצים להתגרש ולהתחיל פרק חדש בחיים, אז למה שלא תעשו זאת במהירות, ביעילות ובעזרת משרד עורכי דין שבו הסכום שיגבו מכם יהיה סביר?

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה