close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הסכמי גירושין: כך לא תמצאו את עצמכם בבית המשפט

מערכת שורשח חשוון, תשפא26/10/2020

השאיפה בהסכמי גירושין היא לבנות את ההסכם הטוב ביותר, אך בו בזמן לא להגיע למצב שבו בני הזוג יצטרכו להגיע לבית המשפט

תגיות:
צילום: freepik

הסכמי גירושין נועדו על מנת ליצור תשתית של הבנות בין בני הזוג, תשתית שבנויה על הנושאים החשובים ביותר שעשויים להעסיק אותם ביום שאחרי. כמובן שהשאיפה היא לבנות את ההסכם הטוב ביותר, אך בו בזמן לא להגיע למצב שבו בני הזוג יצטרכו להגיע לבית המשפט – כי שם התהליך כולו יכול להפוך להיות הרבה יותר ארוך והרבה יותר מתיש.

אז איך ניתן יהיה שלא להגיע לבית המשפט? הרי בית המשפט הוא חלק מהתהליך, וכל אותם הסכמי גירושין צריכים לעבור דרכו. אז הגיע הזמן שתבינו כי אפשר להתגרש גם אחרת, אתם לא חייבים לבצע את כל ההליך דרך בית המשפט. רוצים לקבל עוד מידע? לחץ

כאן לאתר של מוסכם.

בני הזוג צריכים לדבר ביניהם
אומנם המצב שאתם נמצאים בו הוא לא מצב אידיאלי, אך תזכרו כי בכל זאת אתם עדיין נשואים – ואתם עדיין יכולים השתמש באינטראקציה הטובה בניכם על מנת לצלוח את ההליך. אומנם הליך גירושין הוא לא נעים לאף אחד מהצדדים, אך בכדי שתוכלו להגיע למצב שבו תימנעו מלהגיע לבית המשפט – אתם חייבים לדבר בניכם לדבר בניכם כמה שיותר.

השאירו את האגו מחוץ למשחק
זה יכול להיות מאוד קשה, אך מדובר על חלק אינטגרלי מההצלחה. אתם מחויבים להשאיר את האגו מחוץ למשחק, כי כל זמן שהאגו הוא חלק מאותם הסכמי גירושין – לעולם לא יהיה אפשר להגיע להסכמות. אתם צריכים להגיע למצב שבו אתם מבינים את הצד השני, ובו בזמן אתם נלחמים על מה שבאמת חשוב לכם. ברגע שיהיה את השילוב בין הדברים הללו, אתם תהיו על דרך המלך – וההסכם יתגבש במהירות. 

אל תערבו את הילדים בפרטי ההסכם
הילדים יהיו במרכז תשומת הלב בכל הסכם גירושין שאותו אתם תבנו, אך חשוב מאוד שהילדים לא ייקחו חלק ולא יהיו מעורבים בשום שלב. ברגע שהילדים נכנסים אל תוך התמונה באופן פיזי, הדרך לכך שהמצב יהיה על סף פיצוץ היא מאוד קצרה. אתם צריכים לעדכן את הילדים בפרטים היבשים, ולאפשר להם להמשיך בשגרת החיים הרגילה שלהם – עד כמה שאפשר כמובן, אך זה מאוד חשוב גם מבחינת העתיד שלהם.

תבחרו איש מקצוע מנוסה שילווה אתכם
בכדי שתוכלו להימנע ממצב שבו תגיעו לבית המשפט, אתם לא יכולים לבצע את הליך הגירושין בעצמכם. אתם תהיו מוכרחים לבצע את ההליך ביחד עם מגשר גירושין מוסמך, איש מקצוע שיכול לעזור לכם לפתור את כל הבעיות. ברגע שאתם תבחרו את איש המקצוע הנכון, אתם תוכלו לראות איך בתוך זמן קצר כל חלקי הפאזל מתחילים להתחבר. פתאום הסכמי גירושין שלא דרך בית המשפט יהפכו להיות אפשרות ראלית, אפשרות שאתם תוכלו להשיג אותה במהירות שיא.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה