close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

התקנת מזגנים בטיב מעולה לבתים ולמשרדים

מערכת שורשג כסליו, תשפא19/11/2020

מהי הדרך הכי טובה להזמין טכנאי מזגנים מומלץ?

תגיות:
הימצאותם של מזגנים בבתים הם צורך הכרחי לנוכח האקלים הים תיכוני בישראל. לכן בעלי נכסים רבים בוחרים לבצע התקנת מזגנים בטיב מעולה, כדי שישרתו אותם בקיץ וגם בחורף. הנקודה החשובה היא להתאים את רכישת המזגנים לגודלו של המרחב כדי שאפקט החימום והקירור יהיה המתאים ביותר וכך בני הבית ייהנו מההשפעה שלהם.

הדרך המתאימה ביותר היא להזמין טכנאי מזגנים מומלץ בקריות מומחה המזגנים שיגיע הביתה יבין את הצורך בסלון ובחדרים ובהתאם לכך ייתן חוות דעת מקצועית אם כדאי
להתקין מזגן בעל נפח קירור רב של 2.5 כוח סוס או עדיף להתקין שני מזגנים קטנים יותר. קיימות מערכות מיזוג אשר פועלות בחללים גדולים לדוגמה גם בסלון וגם במטבח וזאת בהתאם למבנה הגיאומטרי של הדירה. לאור ניסיונו רב השנים של איש המיזוג הוא בוחן את הנושא מכל היבטיו וממליץ על האופציה המיטבית.

התקנת מזגנים בטיב מעולה של היצרנים המובילים
מי שעוסק בנושא התקנת מזגנים בטיב מעולה, עוסק גם בתיקונים מעת לעת ולכן נחשף לאיכותם של המזגנים ולתקלות חוזרות ונשנות בדגמים שונים ובמזגנים של יצרנים ספציפיים. זו הסיבה שהוא מעניק העדפה ליצרן זה או אחר שמוכיח פעם אחר פעם שמדובר במוצרים יוצאי דופן במסוגלות ובמקצועיות שלהם.

כאשר מדובר בדירה חדשה שנמצאת בהליך בנייה, הנתיב המומלץ הוא לסקור את התוכניות לפני הכניסה לדירה כדי לתכנן את תעלות החשמל ואת כל האינסטלציה הנלווית לכך בהתאם למיקום המיועד בו יותקן המזגן על פי גודלו, משקלו וכל הקטגוריות הנוספות שרלוונטיות לכך.

תיקון מזגנים
בכל מזגן יש לעיתים תקלות וברוב המקרים זה קורה בשיא החום של הקיץ, כשהמזגן מפסיק לפעול. טכנאי מזגנים משתדל להגיע בהקדם לכל קריאת שירות כיוון שהוא מודע לקושי להימצא בבית כאשר חם מאד והמזגן לא פועל או לחלופין כשקר מאד בימי החורף.
בהתאם למהות התקלה הוא מבצע את התיקון הנדרש כמו ניקוי הפילטרים, החלפת חלק זה או אחר או תיקון של בעיה חשמלית כמו תקע שנשרף וגרם לכך שהמזגן אינו פועל. יש גם מקרים שמדובר במזגנים ישנים שפועלים בשיטות קירור ישנות ולכן הטכנאי ממליץ על התקנת מזגנים בטיב מעולה מתוך ההיצע הגדול של המזגנים החדשים שמיוצרים בישראל או מיובאים ארצה.

מתוך ההיצע הגדול, אפשר לבחור את המזגנים החדשים שיעניקו את האפקט האופטימלי לחלל הנדרש על פי גודלו. לאחר הוצאת המזגנים הישנים והתקנת המזגנים החדשים, הלקוחות יחושו בהבדל התהומי. המיזוג ייצור תנאים נעימים מאד בבית ועם זאת לא יהיה רעש נלווה למזגן כפי שהיה עד עתה.

הדגמים החדשים של המזגנים גם צורכים פחות חשמל ולכן ההפעלה שלהם, גם כשמדובר בשעות ארוכות בקיץ או בחורף לא תיצור הגדלה של צריכת האנרגיה הביתית אלא להפך, תחול הפחתה בסך ההוצאות החודשיות עבור צריכת החשמל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה