close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך תהפכו מתנה רגילה למתנה אישית ומקורית?

מערכת שורשו טבת, תשפא21/12/2020

איך ניתן להפוך מתנה רגילה לגמרי למתנה מיוחדת במינה...

תגיות:

תעשיית המתנות לא מפסיקה להתקדם, לחדש, להלהיב, ליצור עוד ועוד פתרונות. אבל מה אם אף אחד מהמוצרים הקיימים לא מדבר למושאי המתנה שלנו באופן אישי? הגיע הזמן לגלות את כל הדרכים להפיכת מתנה רגילה למוצר אישי, מקורי, שמעלה חיוך ומצליח לרגש.

מהודרת וסימבולית: חריטה על מתנות

אחת האפשרויות המוצלחות בגזרת ימי ההולדת, פרידה ממקום העבודה, שחרור מהצבא, סיום הלימודים וימי נישואין היא מתנות

מקוריות עם חריטה אישית. פעולת החריטה מתבצעת על גבי מוצר קיים כמו קופסה, תכשיט, פריט לסלון או המטבח וגם אובייקט מקובל אחר כמו עטים או מגנים.

החריטה נשמרת למשך שנים רבות ללא צורך בחידוש, היא איננה משפיעה על טיב המוצר והתפעול שלו ויכולה להכיל פתגם חכם, אמרה מעוררת השראה, תאריך סמלי או מסר מסוים. התוצאה המתקבלת תוכל לרגש כשצריך, אבל גם להפוך כל אלמנט למוצר סימבולי ועוצמתי גם למתנות פורמליות ומתוקף מעמד.

רומנטית ונוסטלגית: הדפסת תמונות על מתנות

אופציה טכנולוגית נוספת מתעשיית המתנות היא הדפסת תמונות מעוצבות ככל העולה על דעתכם, על מגוון עצום של מוצרים אפשריים. מומלץ שהפריט המודפס יהיה בעל שטח פנים שטוח וגדול על מנת שההדפסה תתקבל בצורה מוצלחת, אם כי בית דפוס או מקום שמתמחה בהדפסת תמונות על מתנות יוכל להפיק תוצאה עשירה בצבעים ובעומק הרצוי גם על גבי אלמנטים קטנים כמו מחזיק מפתחות.

התמונה תוכל להיות שלכם עם בני הזוג, של הילדים, של ההורים, של כל המשפחה, החברה הכי טובה, החבר שנפל בעת מילוי תפקידו וכל תמונה אחרת שצריכה לקבל מקום של כבוד בחייכם, רק מעצם העובדה שנוכחים בה אנשים חשובים ויקרים.

יצירתית ומחושבת: יצירת מתנה מאפס

גם אם אין לכם רעיון כרגע למתנה מוצלחת, מומלץ למצוא דרך לקבל עבורה השראה מתאימה. תוכלו לעשות זאת דרך מגוון עצום של רעיונות קיימים ברשת, אך הטיפ שלנו הוא לחפש אתרים ובלוגים מעולמות היצירה והתחביב שיש בהם אפשרויות לא רק למתנות קנויות, אלא גם לכאלה שאפשר ליצור מאפס. קופסה מתפרקת, "פצצה" שבתוכה שלל מתנות קטנות, הכנת לוחות מעוצבים, מחברות אישיות ועוד שלל רעיונות הגיעו דווקא מהאתרים הללו. אם יש לכם מעט זמן והרבה רצון טוב, תוכלו להשקיע בהכנת מתנה שכזו ולשמח עוד הרבה יותר את המקבלים שלה.

זו שמגיעה ישר ללב: הברכה המצורפת למתנה

למרות שאתם משקיעים כרגע ברעיון המתנה עצמו ופחות במה שמתלווה אליו, אל תשכחו שכל מתנה יפה ומרגשת חייבת להתקבל עם ברכה מתאימה. דרך הברכה לפעמים אפשר להסביר את הבחירה במתנה שלכם, מדוע היה חשוב לכם להעניק אותה ומה היא מסמלת עבורכם או עבור האדם שמקבל אותה. מעבר לצורך לקשר בין ברכה למתנה, זוהי דרך טובה לצאת מהקופסה בכל הנוגע לברכות ולהעביר מסר אישי, מרענן, יצירתי ומיוחד שתמיד מתקבל בהערכה עצומה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה