close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שלום ברנהולץ "עם סגולה"

מערכת שורשטז טבת, תשפא31/12/2020

"הייעוד שלי הוא לשמח, להקפיץ את האנשים באירוע, להעלות להם את המורל, כי אנחנו..."

תגיות:
שלום ברנהולץ (28) שר מגיל צעיר, מאוד אוהב את המקצוע ואם תשאלו אותו – הוא פחות מתחבר לרעיון של הופעות גדולות, "אני לא מתכוון בשום שלב, להחליף את המקצוע שלי כזמר חתונות ושמחות בלהיות זמר של במות. הייעוד שלי הוא לשמח, להקפיץ את האנשים באירוע, להרגיש אותם מקרוב".

ועדיין, מעת לעת נכנס שלום לאולפן כדי להקליט חומרים מוזיקליים חדשים: "אני חושב שהקהל צורך את זה ורוצה את זה, ולכן - גם בימים של קורונה, שזה לא רווחי ולא כלכלי אמשיך בע"ה להוציא חומרים חדשים, כי הקהל שלי מבקש את זה וזה עושה לי טוב לשמח אותם. שלום ברנהולץ, קול צעיר ותוסס, ממוקם ברשימת
חמישיית הצעירים המבטיחים של תעשיית המוזיקה החסידית בישראל.

ברנהולץ כבר הפיק בעבר שירים והשתתף באלבומי נושא, אבל מבחינתו, קובע רק מה שחלק מהמסע לעבר אלבום הבכורה האישי. וכך, לפני שנה חגג סינגל מצליח במיוחד הזמן של השמחה, בהמשך הגיע אתה קרוב המצוין, ובאלול האחרון שחרר את שמעה תפילתי החסידי. נגיעה קלה בכל סוגה מוזיקלית, והבטחה שאלבום הבכורה יכלול שירים בסגנונות שונים שיקלעו לטעמו של כל מאזין.

את עם סגולה כתב תחילה אלחנן אלחדד, תהליך העבודה על השיר חיבר אליו את אלי קליין ויחד עם שלום דייקו וחידדו אותו והתוצאה להיט יהודי ישראלי מובטח. "הוא נכתב ונוצר בימים של קורונה, זאת תקופה שצריך להעלות את המורל. אנחנו עם סגולה, זה מחייב אותנו להיות שמחים ואופטימיים. בהחלט התחברתי לשיר הזה והמטרה שלי להעביר את המסר הזה הלאה ולחזק את הקהל שלי" ואכן, העיבוד מרענן, צעיר ומקפיץ - כיאה לנסיבות.




הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה