close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נמאס לכם מתקלות מחשב בעסק שלכם?

מערכת שורשיט טבת, תשפא03/01/2021

עסקים רבים מוצאים היום את עצמם מתמודדים עם תקלות וקשיים טכנולוגיים שלא מאפשרים לבעלי העסק לתפקד באופן שוטף

תגיות:

זה לא סוד שמערכות המחשב בעסק שלכם זקוקות לתמיכה ותחזוקה. עסקים רבים מוצאים היום את עצמם מתמודדים עם תקלות וקשיים טכנולוגיים שלא מאפשרים לבעלי העסק לתפקד באופן שוטף ונטול תקלות. עם טכנולוגיית מחשביםהולכת ומתקדמת, יותר ויותר קשה לטפל בתקלות באופן עצמאי.

עסקים רבים עוברים לשימוש בשירותי מחשוב לעסקים קטנים שמספקת חברה חיצונית העוסקת בתחום. השירותים המסופקים לעסקים הם בין היתר הגדלת מהירות שרתים, גיבוי בענן, תמיכה בתשתיות תקשורת, אבטחת מידע ועוד.

תחזוקת מחשוב שומרת על תפוקת העבודה

שירותי מחשוב ניתנים גם לעסקים

גדולים אך גם לעסקים קטנים. כששומעים את המונח שירותי מחשוב, חושבים גדול, אך זה לא מדוייק, גם עסקים קטנים יכולים להיעזר בשירותים שהחברות השונות מציעות ולתחזק את המערך המחשובי שלהם בצורה נוחה, יעילה ומקצועית.

על מנת להקים מערך מחשוב לעסק, צריך לאפיין את העסק לפי הגדרות ומטרות, כך שבסופו של דבר שירותי מחשוב שוטפים יסייעו להצלחת העסק. סביבה עסקית היא סביבה רוויה במידע, ואין אפשרות להסתדר בה ללא מחשבים. טכנולוגיית מחשבים מתקדמת מאוד היום והשימוש במחשבים הוא אינטנסיבי. לעיתים נגרמות תקלות שאין באפשרות העובד הפשוט לתקן בעצמו ובמצב כזה, כדאי לעבוד עם אנשים מקצועיים שיכולים לספק תמיכה לעסק וללוות אותו בשירות מקצועי ומענה מקיף.

אילו שירותי מחשוב מסופקים לעסקים?

כל בעל עסק מתאים לאופי העסק את מעטפת התמיכה שהוא זקוק לה. קיימים מגוון רחב של שירותי מחשוב לעסקים. ולכן צריך לבחור בקפידה את השירותים שיתרמו לעסק שלכם.

הקמה של תשתית תקשורת – טכנאי תשתיות תקשורת פקוד על עבודה זו, בהתאמה לבית העסק מקימים תשתית תקשורתית הכוללת בתוכה תקשורת טלפונית, הקמת חדרי ניהול שרתים ועוד.

תמיכה טכנית בכל עת – זמינות החברה לשירותי מחשוב היא קריטית עבור העסק שלכם, במקרים של פריצות או תקלות טכנאי מחשבים ייחלץ לעזרתכם ויעזור לכם לפתור את התקלה באופן פיזי, או מרחוק.

שירות אבטחת מידע – מערך האבטחה יותאם לצרכי החברה שלכם. המטרה היא לשמור בקפדנות על המידע שלכם ושל הלקוחות שלכם. התקנת תוכנות אבטחה וחומת אש הם צעד חשוב להסרת איומים.

שירות מחשוב ענן – שירות זה הוא בעל יתרונות רבים אשר מאפשר לעסק לגבות על ענן מחוץ למחשב אך בתוך חוות השרתים את המידע שלכם. ממשק זה נוח וקל לתפעול, וניתן לטפל בתקלות הצצות בו גם מרחוק. ניתן להרחיב את כמות השטח לפי הצרכים של העסק ודבר זה מאפשר לעסק שליטה וחסכון בזמן ובכסף.

שירותי תמיכה ((HELP – DESK– שירותים מסוג זה הם מתן שירותי תמיכה בכל מערכות המחשוב בעסק. מטיפול בתקלות במדפסות וסורקים, טיפול בתקלות חומרה של המחשב ועד תפעול תוכנות. שימוש בשירות כזה מאפשר גם תמיכה מרחוק דרך השתלטות על המחשב.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה