close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך לקניית דיו מתאים למדפסת

מערכת שורשב שבט, תשפא15/01/2021

חשוב להזמין דיו חליפי רק מספק מקצועי ואמין המעניק גם אחריות על הדיו שהוא משווק, וכדאי לברר מראש האם ניתן להחזיר את הדיו החליפי

תגיות:
יצרני המדפסות מרוויחים בעיקר ממכירת הדיו והטונרים ולא ממכירת המכשיר עצמו. לכל מדפסת יש ראש דיו מתכלה או טונר, והיצרנים ממליצים לרכוש רק דיו מקורי אך יש בשוק תחליפים ראויים ואיכותיים במחירים משתלמים וזולים בהרבה.
כאשר רוכשים דיו למדפסת יש לבדוק האם זקוקים לראשי דיו מתכלים או לטונר, בהתאם לטכנולוגיית ההדפסה, כלומר הזרקת דיו או לייזר. כדי להוזיל עלויות כדאי לרכוש מספק אמין ומומלץ דיו תואם באיכות גבוהה, יש ראשי דיו וטונר תואמים בהתאמה לדגמים השונים.

התאמת הדיו למדפסת
רגע לפני שאתם ממהרים להזמין ראש דיו או טונר
עליכם לבדוק איזה מדפסת יש לכם בבית או במשרד. יש שני סוגים עיקריים של דיו למדפסות – ראשי דיו המיועדים למדפסות הזרקת דיו וטונרים המיועדים למדפסות הלייזר. לאחר שבדקתם האם יש לכם מדפסת לייזר או הזרקת דיו עליכם לבדוק את הדגם של המכשיר ובהתאם לכך לרכוש את מחסנית הדיו המתאימה למדפסת שברשותכם.
ניתן למצוא את הדגם הסידורי של המדפסת ובהתאם לכך בוחרים את הדיו המתאים מכשיר. אם אינכם מוצאים את הדגם של המדפסת תוכלו לפרק את מחסנית הדיו ולבדוק מה כתוב עליה.

בחירת סוג ראש הדיו או הטונר למדפסת
היצרנים משווקים מגוון דגמים של מדפסות לייזר והזרקת דיו, לכל סדרה יש בדרך כלל ראשי דיו או טונר בגודל אחיד. לאחר שבדקתם מהי טכנולוגיית ההדפסה של המדפסת שלכם תוכלו להזמין מהספק ראשי דיו או טונר, יש ראשי דיו וטונרים שחורים וצבעוניים.
כאשר מזמינים ראשי דיו או טונרים יש להתייחס למחיר, וכמובן לוודא שמיכל הדיו מתאים למדפסת שלכם.
דיו מקורי או חליפי – מה עדיף?

יצרני המדפסות מרוויחים בעיקר ממכירת ראשי דיו וטונרים מתכלים, יש מדפסות שעלות ראש הדיו היא כמחצית ממחיר המכשיר. אם מדפיסים הרבה, עלות ראש הדיו או הטונר מהווה גורם משמעותי מאחר ומדובר בהוצאה גבוהה. לכן, כדאי לדעת כי ניתן להזמין מספק אמין ומנוסה ראשי דיו וטונרים תואמים, המחסנית כוללת דיו חליפי שאיכותו גבוהה בדיוק כמו איכות הדיו של היצרן, לפעמים הדיו החליפי טוב יותר.

חשוב להזמין דיו חליפי רק מספק מקצועי ואמין המעניק גם אחריות על הדיו שהוא משווק, וכדאי לברר מראש האם ניתן להחזיר את הדיו החליפי אם המחסנית לא מתאימה למדפסת.

כמות ההדפסה
בשוק המקומי ניתן לרכוש ראשי דיו בגודל רגיל או ראש דיו גדול, עם זאת יש לבדוק האם המיכל הגדול מתאים למדפסת שיש לכם בבית או במשרד. אם אתם מדפיסים הרבה כדאי לבחור מחסנית עם כמות כפולה של דיו כדי לחסוך בעלויות ההדפסה.

לעיתים יש משווקים המוכרים מחסניות דיו במחיר זול, ולקוחות עלולים למהר ולרכוש את המחסנית הזולה בלי לבדוק מהי כמות הדיו.
למגוון סוגי דיו למדפסת במחירים המשתלמים ביותר – לחץ על הקישור!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה