close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מרכזיה בענן – לתקשר מכל מקום, ללא מגבלות

מערכת שורשיח תמוז, תשפא28/06/2021

שירותי מרכזיה בענן יכולים להוזיל לכם משמעותית את העלויות והם מתאפיינים בתפעול נוח ופשוט

תגיות:
אין לכם שום סיבה להישאר עם המרכזייה הישנה שיש לכם בעסק, שכן שירותי מרכזיה בענן יכולים להוזיל לכם משמעותית את העלויות וכמו כן הם מתאפיינים בתפעול נוח ופשוט וכמו כן מציעים זמינות ואטרקטיביות. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לסקירה מעניינת לגבי שירותי ענן לעסקים. מוכנים? אנחנו מתחילים!

מהי מרכזיה בענן?
מדובר על מערכת שמבוססת על טכנולוגיות מחשוב ענן. היא נקראת גם "מרכזיה וירטואלית". מה המשמעות בפועל? שכל הנתונים שלכם מאוחסנים בשרתי אינטרנט וגם עוברים דרכם וזאת בניגוד למרכזיות ישנות המצריכות שרתים פיזיים שימוקמו במשרדים שלכם.
ככל שיש התפתחות טכנולוגית גדולה יותר, כך עסקים וגם חברות מבינים שאין צורך להוציא כספים על הקמת תשתית טלפוניה פיזית. מדובר לא רק על הוצאות מטורפות אלא גם על בזבוז של זמן ועל כן, ההחלטה להשתמש במרכזיות ישנות, היא חסרת בסיס והיגיון.

מהם היתרונות של מרכזיה בענן?
-אתם משלמים בהתאם לרמת השימוש שלכם. ננסה להסביר זאת עם דוגמה: במרכזיה טלפונית, עליכם לשלם על התקנה ראשונית ובכלל עליכם להשקיע לא מעט כסף גם אם לבסוף לא תעשו בה שימוש. לעומת זאת, התשלום על מרכזיה בענן הוא מזערי.

-אין הוצאות על משאבים פיזיים וחומרה. מה הכוונה? במרכזיה טלפונית רגילה, אתם נדרשים להתקין מכשירי טלפון וכמו כן להתקין קווי טלפון חדשים וגם לבצע הקצאה לשלוחות מסוימות ולעומת זאת, כאשר מדובר על מרכזיה בענן ההתקנה היא עניין של מספר שניות בלבד ואין צורך לשלם כספים על משאבים פיזיים וחומרה. כך יוצא שלא צריך לבצע רכישה של מכשירי טלפון ובוודאי לא צריך להוציא הון על התקנת תשתית.

-חסכון משמעותי בכוח אדם. אם יש לכם מרכזיה פיזית, אתם צריכים לבצע התקנה וכמו כן לדאוג לתחזוקה באופן שוטף. כאשר יש לכם מרכזיה בענן, אפשר להגיד שאתם פטורים מהתקנה ותחזוקה. מעבר לכך, אתם גם תזכו לראות חסכון משמעותי בהוצאות החשמל.

-חסכון משמעותי בזמן. התקנה של מרכזיה רגילה יכולה לקחת שעות ואפילו מספר ימים. לעומת זאת, התקנה של מרכזיה בענן תעשה באמצעות שירותים חיצוניים ותבוצע בצורה מהירה.

-לגשת לשירותי טלפוניה מכל מקום בעולם. זהו אחד היתרונות המשמעותיים והוא מתאפשר תודות לכך שהמרכזייה בענן. כל הנתונים זמינים בכל זמן ומכל מקום באמצעות טלפון סלולרי או טאבלט.

-אבטחה מתקדמת. המרכזייה מנוהלת בענן ועל כן אתם נהנים מיתרונות כמו, הבטחת שרידות הנתונים, הצפנת מידע ברמות גבוהות ועוד.

פיצ'רים שיש למרכזיה בענן
יש מגוון פיצ'רים מעניינים, ששווה להכיר. ביניהם אפשר למצוא את הבאים:
-חיבור נגיש ונוח למכשירים כמו, טלפונים אנאלוגיים, מכשירי פקס ועוד.
-אפשרות לעבודה בכל מקום ובכל זמן
-שירותי ניתוב שיחות ללא צורך בתשלום נוסף
-שירותי חיוג מקוצר
-התממשקות למערכות נוספות כמו מערכות CRM
-ועוד...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה