close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד נשים שונות הופכות להיות בכירות במשק?

מערכת שורשיד אלול, תשפא22/08/2021

כיצד בשנים האחרונות אנו רואים נשים שמצליחות להשתלב בתפקידים שבעבר היו שמורים רק לגברים?

תגיות:
כל אחד רוצה להיות בכיר במשק, וזה לא משנה אם מדובר על גבר או אישה. כל עוד מדובר על תפקיד עם חשיבות גבוהה, היתרונות שלו הם יתרונות שברורים לכולם. אך כיצד בשנים האחרונות אנו רואים נשים שמצליחות להשתלב בתפקידים שבעבר היו שמורים רק לגברים? לראות נשים בכירות במשק זה כבר לא מראה נדיר. ככל שעוברות השנים, המראה הזה הופך להיות מראה שבשגרה. אף אחד לא מרים גבה כאשר הוא רואה אישה שממלא אחר תפקיד משמעותי מכל סוג שהוא.

שינוי כללי של המגמה
אחת מהסיבות שמביאות לכך שניתן לראות נשים בכירות
במשק
זה שינוי כללי של המגמה. עד לפני כמה עשורים ההסתכלות הייתה שהגברים הם אלה שצריכים להביא את הכסף הביתה. בעשורים האחרונים אנו רואים כיצד הנשים גם הן רוצות להביא את הכסף הביתה. התלות של הנשים בגברים כבר לא קיימת, ולפיכך תקרת הזכוכית פשוט מתנפצת. מה שהיה נעים ונוח לכולם בעבר, הפך להיות לא נעים ולא נוח עבור רבים. זוהי אחת מהסיבות שבגללה יש שינוי כללי של המגמה.

יוקר המחייה בישראל ובועלם
עד לפני כמה עשורים יוקר המחייה בישראל ובעולם היה כזה שאפשר לחיות איתו. אך גם כאן אנו רואים שינוי של המגמה, אך שינוי לרעה ולא לטובה. גברים ונשים כאחד מבינים כי קשה מאוד להתקיים בישראל ובכל מדינה אחרת בעולם. אם הנשים לא יצאו לעבוד, יהיה מאוד קשה להחזיק משפחה ולכלכל אותה כמו שצריך. מכיוון שנשים מתחילות לעבוד בתפקידים שונים, הן גם הופכות להיות בכירות במשק. בעבר היה מספיק שרק הגברים יצאו לעבוד על מנת שמשפחה תוכל לקיים את עצמה בצורה טובה.

השילוב של הכוח הנשי בתפקידים בכירים
לא מעט בעלי עסקים מבינים עד כמה הכוח הנשי יכול לסייע להם בתוך העסק. לא סתם בכירות במשק הפכו להיות אחד מהדברים הכי מבוקשים בעולם כולו. הכוח הנשי הוא כזה שיכול להטיס את העסק או הארגון כלפי מעלה. אנו צופים כי בעשורים הבאים נראה עוד נשים נכנסות לתפקידי מפתח במשק כולו. כך שאי אפשר להגיד כי המגמה הזאת עומדת להיעצר או חלילה שהיא עומד להיפסק לחלוטין.

בכירות במשק לא פחות יעילות מבכירים במשק
כעת אחרי שנשים הפכו להיות כוח אינטרגלי בתוך עולם העבודה ובתוך הארגונים הבכירים. אפשר להגיד כי נשים שעוברות בתפקידי מפתח מספקות את הסחורה לא פחות טוב בהשוואה לגברים. מה שהיה נראה עד לא מזמן כלא אפשרי, הפך להיות למציאות בר קיימא. נשים מראות לכל מי שפקפק בהן כי הן יכולות לעשות כמעט כל תפקיד. כל מה שהמנהלים השונים צריכים לעשות זה רק לתת להן את המשוכות והמציאות הולכת להיות טובה בהרבה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה