close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מסורבי משכנתא - מה ניתן לעשות?

מערכת שורשיא חשוון, תשפב17/10/2021

באמצעות מומחי תשואות פיננסים, יועצים ואנשי מקצוע, שכעת מגישים סיוע למסורבי משכנתא - אפשר לעשות צעד נוסף על הגשמת החלום

תגיות:

משכנתא היא הלוואה ענקית שלוקחים אותה כאשר רוצים לקנות נכסים. הלוואה כזאת נפרשת לתקופה ארוכה והיא גוררת עמה ריבית והצמדה. משכנתא היא בעצם הדרך השכיחה ביותר של ישראלים לממן רכישת נכס, בדרך כלל דירה ראשונה, ורבים פונים לבנק על מנת לקבל אישור להלוואה מסוג זה.

כיום בישראל, לקוחות שמעוניינים לקחת משכנתא יצטרכו לגייס הון התחלתי שמהווה כשליש מסכום הנכס ומטרתו גם לממן את החלק היחסי בקניית הנכס, וגם להוכיח לבנק כי הלקוח יוכל לעמוד בהחזרים החודשיים של ההלוואה במשך תקופה ארוכה בדרך כלל. מי שלא יעמוד בכול אלה - ימצא עצמו מסורב משכנתא.

אם אתם מסורבי משכנתא, דעו כי אתם לא לבד וכי אחוז גדול מהאוכלוסייה הישראלית מוצאים עצמם לא מסוגלים לרכוש דירה בשל סירוב או אי יכולת לגייס את ההון העצמי הנתון. בין היתר הסירוב יחלוש גם על מי שאין לו הכנסה חודשית קבועה או חשבון בנק שנחשב תקין בעיני הבנק.

אז מה עושים כשהבנק מסרב לתת משכנתא?
מי שמצא את עצמו מסורב משכנתא יכול לפנות אל חברות פיננסיות או חברות חוץ בנקאיות המספקות הלוואה לרכישת דירה ללא קשר למצב בחשבון הבנק או להון העצמי אותו ניתן לגייס לשם המשכנתא. כיום קל יותר לקבל הלוואה חוץ בנקאית בעיקר כאשר אפשר להשאיר ערבונות שונים מאלה שהבנק מבקש, כמו החזר עם שיקים או בהוראת קבע או כל תנאי אחר שתציב החברה. חברות כאלה מעסיקות מומחים שהיו חלק ממערכות הבנקים הגדולים ויודעים כיצד לייעץ בבחירת ה סכומים המתאימים להלוואה לרכישת דירה וכיצד לבחור נכון את המשכנתא או לבצע משא ומתן עם הבנק בעת הצורך.

איך בוחרים הלוואה למסורבי משכנתא?
כשאתם בוחרים הלוואה חוץ בנקאית או משכנתא חוץ בנקאית התייעצו עם המומחים ושימו לב שאתם מבצעים את הפעולה על הצד הבטוח ביותר באמצעות חברות מקצועיות מורשות וחוקיות שיכולות לספק לכם את ההסדר הטוב ביותר עבור החזרת ההלוואה הגדולה אותה תבחרו. חשוב לבחור סכום שתוכלו לעמוד בו בכול חודש ובהלוואה שמתאימה ליכולות הכלכליות שלכם.

כיצד בוחרים חברה שתסייע לכם לקבל משכנתא?
אם אתם מחפשים חברה מומלצת להלוואות חוץ בנקאיות חשוב לבחור את זאת שמציעה לכם ריביות משתלמות בשוק המשכנתאות וההלוואות. חשוב לבצע השוואות בין הלוואות ובין תנאים שמציעות חברות חוץ בנקאיות.

מומלץ לבחור מומחים שייעצו לכם לגבי בחירת מסלול הלוואה משתלם עם החזר לטווחים נוחים וגמישות טובה עבורכם.

בצעו סקר הלוואות וריביות ושימו לב כי אתם בוחרים בהצעה הטובה ביותר.


שימו לב שהחברה החוץ בנקאית עובדת בצורה חוקית ומסודרת וכי היועצים שלה הם אנשי מפתח שהחזיקו בעבר בתפקידים בכירים בבנקים מסחריים ובעמדות פיננסיות חשובות.

באמצעות מומחים פיננסים בתשואות פיננסים יועצים ואנשי מקצוע שמגיעים עם מערכות בנקאיות וכעת מגישים סיוע למסורבי משכנתא - אפשר לעשות צעד נוסף על הגשמת החלום והוא הדירה החדשה שלכם. אז זה הזמן לבדוק, להשוות, לחשב ולבחור נכון.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה