close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב דירה חדשה

מערכת שורשכב חשוון, תשפב28/10/2021

כאשר רוכשים דירה חדשה קיים רצון עז לעצב אותה באופן יפהפה, כדי ליצור בית שנעים מאד לחיות בו.

תגיות:
עיצוב דירה
כאשר רוכשים דירה חדשה קיים רצון עז לעצב אותה באופן יפהפה, כדי ליצור בית שנעים מאד לחיות בו. לצורך כך לקוחות רבים שוכרים את שירותיו של מעצב פנים שהם קיבלו
עליו המלצות טובות על כך שהוא יצירתי, בעל רעיונות ייחודיים, קשוב ללקוחות ויוצר תוצאות מדהימות. בסיעור המוחות הראשון בני הבית מספרים למעצב הפנים על החלומות שלהם לגבי נראותו של הבית, על אורח החיים בבית, אם מתוכנן חדר לכל ילד, הרגלי האירוח שלהם וכל צורך אחר שעליו הם חולמים. בהתאם למגבלות של השטח ולקירות של המבנה הקיים, מעצב הפנים מציע כמה רעיונות ובונה סקיצות שונות על פי המידות של הבית. הא מסביר ללקוחות את החשיבה שעומדת מאחרי כל סקיצה ובהתאם לכך הם מחליטים יחד על הסקיצה של עיצוב דירה שתהיה המתאימה ביותר, לאחר שבוצעו בה שינויים והתאמות.

יש מקרים שבהם יש החלטה לשבור קיר מסוים כדי ליצור חללים רחבים יותר עבור הסלון, או לכל חלל אחר בדירה. אם קונסטרוקטור מאשר בכתב פעולה זו, אפשר להשלים את התכנון הפונקציונלי ולהתחיל את השיפוץ. לאחר מכן נערכים לנושא תכנון פנימי של ארונות ומגירות המטבח בסיוע של מטבחים בקריות וזאת לאור הניסיון רב השנים של אנשי המקצוע המיומנים. בדרך זו מנצלים כל נישה במטבח שהוא כה חשוב עבור כל בני הבית. כאשר מבצעים מראש את כל ההתאמות הנדרשות כמות הארונות תספיק לאחסון של כל מוצרי המזון וכלי האוכל וכך גם המגירות שחלקן יהיו רחבות ועמוקות ומקצתן צרות וקצרות.

עיצוב דירה בת חמישה חדרים
הלקוחות נעזרים במעצב הפנים כדי לקבוע את הסגנון של עיצוב דירה, התואם את האישיות שלהם. יש אפשרות לבחור בקו עיצובי שהוא טרנדי אופנתי, קלאסי, מודרני, כפרי ועוד. לאחר שמעצב הפנים מסביר לבני המשפחה את ההבדלים ביניהם, תוך הצגת תמונות וסרטונים, הרבה יותר קל להם לבחור את העיצוב שנכון עבורם.

עיצוב של חדרי הילדים
בדירה שמתוכנן בה חדר לכל ילד, בוחרים עם הילד במסגרת עיצוב דירה את הצבע האהוב עליו שהוא יהיה זה שישלוט בחדר שלו. בגוון שנבחר צובעים שלושה קירות ועל הקיר הרביעי מדביקים טפט בעל הדפס ייחודי התואם את אופיו של הילד ותחביביו ולכן בכל חדר ההדפס יהיה שונה. בנוסף לכך מתקינים בכל חדר ילדים ארון בעל דלתות הזזה הכולל את התכנון הפנימי הנוח לכל ילד, שולחן ומיטת יחיד, מיטה וחצי או מיטה זוגית וזאת בהתאם לגילו של כל אחד מהילדים.

רכישת אקססוריז
האקססוריז הם אלה שמעניקים את הטאץ' הייחודי של עיצוב דירה בנראות הבית ולכן חשוב להקדיש לכך תשומת לב מרובה. בסיוע של מעצב פנים רוכשים לבית החדש שטיחים, ווילונות, חפצי נוי, כריות נוי, תמונות דקורטיביות, אגרטלים מסקרנים, נרות צבעוניים וריחניים ושלל פריטים נוספים שיוצבו במיקומים שונים ברחבי הבית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה