close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השפעת ריח הפרחים על האדם

מערכת שורשכג חשוון, תשפב29/10/2021

בני האדם אוהבים פרחים בגלל שהם משמחים. ובשל המשמעות הטקסית שלהם, הריח והמשמעות שלהם.

תגיות:
צילום: freepik
מרבית בני האדם אוהבים פרחים, יש בהם משהו משמח. אוהבים אותם בשל המשמעות הטקסית שלהם, הריח והמשמעות שלהם. ויותר מזה, הם אוהבים לקבל אותם כשהם חוגגים אירוע מסוים, כמו למשל לידה או יום הולדת. במהלך אלפי שנים אנשים טיפחו פרחים, מתוך חיבה. אך האם יצא לכם לחשוב על השפעת ריח הפרחים על האדם? מדובר על השפעה פנומנלית שיש להם על הרווחה הרגשית שלכם. ובמאמר זה נדון על כך בהרחבה.

השפעת ריח הפרחים על האדם – חיזוק הקשר עם הקרובים לכם
כאשר באים לבחון את האספקט של השפעת ריח הפרחים על האדם, מבינים שיש להם דרך נפלאה להראות ליקרים לכם
צילום: freepik
כי באמת אכפת לכם מהם. כשאתם מעניקים פרחים לקרובים אליכם, הריח והצבעים שלהם גורמים להם אושר, ובכך מחזקים את הקשר בינכם לבינם.

השפעת ריח הפרחים על האדם – המשמעות של צבע הפרחים
בבואנו לדון בהיבט של השפעת ריח הפרחים על האדם, יש לבחון גם את השילוב עם הצבעים שלהם. הריח והצבע של הפרחים ממלאים תפקיד עילאי בתפיסה החושית. הם ממש משפיעים על ההכרה של מקבל הפרחים. התגובה של מקבל הפרחים לריח ולצבע שלהם הינה מאוד רגשית. הם מהווים זרז לרגשות שמעוררים הרבה יותר מאשר את ההיבט של חוש הראייה והריח שלכם. וכעת נצלול לעומק הצבעים. פרחים בצבע ורוד – מעבר הקשר לשמחה, הוורוד הבהיר עשוי לעורר אנרגיות, ולשדר רוך ונופך רומנטי. פרחים בצבע אדום – אמונים על שיפור הביצועים במשימות שמחייבות תשומת לב ברורה לפרטים קטנים. הם מתקשרים גם לרומנטיקה ולאהבה וחוץ מזה, יש להם השפעה חיובית על מערכת החיסון שלכם. פרחים בצבע כתום משדרים אופטימיות, וביכולתם לחזק את התקשורת. הם מתכתבים עם הצלחה ועם כושר השכנוע. פרחים בצבע כחול – משפרים את החשיבה מחוץ לקופסה, ומתחברים למהימנות ולשלווה. פרחים בצבע צהוב – נחשבים להכי שמחים מכולם. הם מתחברים לשמש, והם מעוררים תחושות של אושר. עסקינן אודות צבע עליז, שתומך באינטראקציה. כמו כן, פרחים צהובים ממריצים את הזיכרון ואת מערכת העצבים. ולסיום, פרחים בצבע סגול – מהווים השפעה של רוגע על העצבים ועל נפש האדם. הם מעודדים יצירתיות ומרוממים את הרוח.
השפעת ריח הפרחים על האדם – עידוד למודעות לחושים

בבחינת השפעת ריח הפרחים על האדם, כי אז נציין כי הם מעודדים את המודעות לכל חמשת החושים, ושאיבת הנאה מהמומנט העכשווי. מי שמקבל פרחים, ישר מריח אותם, ונהנה מהשלווה באופן מסורתי. הוא הופך להיות מודע לחוש הריח שלו ביתר שאת. השקט והרוגע שמתקבלים מהפרחים עשויים לסייע לכם, גם ברמה של התת מודע, להפחית חרדות.

השפעת ריח הפרחים על האדם – על חוש הריח
חוש הריח מצד אחד סבוך, ומצד שני, הגיוני בד בבד. בדיון בנוגע לתופעה של השפעת ריח הפרחים על האדם, נציין כי ריח מוכר עשוי לעורר לאלתר כל זיכרון אשר מתקשר לריחות, לארומה. פרחים, לדוגמה, שיש להם ריח מתוק, עשויים לרומם את מצב הרוח, כמו גם לשפר את התפקוד המנטלי. מי שבסטרס, יגלה מהר מאוד כי הריח של הפרחים עוזר לו להירגע. זאת ועוד, הריח של הפרחים מסייע בהקלה על מיגרנות או בהקלה על כל כאב ראש, ועוזר לכם לישון שינה איכותית יותר.

משלוח פרחים מחזק את הקשר בין חברים ומשפחה
משלוח פרחים מחזק את הקשר שבין בני האדם. אנשים שמזמן לא יצא לכם להיפגש אתם, כאשר אתם שולחים להם פרחים, הם מאושרים. הם מרגישים יותר קרובים אליכם. הם מרגישים שאכפת לכם מהם, שהקשר בינכם, על אף המרחק הגיאוגרפי, חזק ויציב מאי פעם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה