close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אטרקציות באילת לכל המשפחה

מערכת שורשכז חשוון, תשפב02/11/2021

כל מה שאתם צריכים זה לחפש מלונות באילת, למצוא דיל משתלם ולנסוע דרומה, בדרך לחופשה מרעננת ומדהימה

תגיות:
צילום: depositphotos
למרות שהקיץ מאחורינו וכך גם החגי שפותחים את השנה העברית, ישראלים רבים עוד מחפשים דילים עבור מלונות באילת, במטרה לבלות בעיר הנופש את חופשת החורף או הפסח שלהם. גם אתם רוצים לנפוש באילת? מעולה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להחליט מה לעשות. אילת, ובפרט מלונות באילת, מציעים כמעט אינספור אפשרויות בילוי ומנוחה, אבל אם כבר ביקרתם בה כמה פעמים, יכול להיות שנדמה לכם שכבר מיציתם הכל. ובכן, זה הזמן להכיר כמה מהאטרקציות הפחות מוכרות של העיר הדרומית האהובה.

פעילויות בחוות הגמלים
10
צילום: depositphotos
דקות ממרכז אילת, בנחל שלמה, נמצאת חווה נפלאה המציעה שלל פעילויות לכל הגילאים. תוכלו לפגוש את הגמלים, להתיישב אליהם ולעשות איתם מסלולים באזור, אבל זה ממש לא הכל. מהחווה ניתן לצאת לטיולי ג'יפים בשטח, במהלכם עוצרים לתצפיות וחוזים בנופים משגעים. בנוסף, יש במקום פארק חבלים מהנה ומאתגר, עם מתקנים ברמות קושי משתנות. לא מספיק? יש שם גם מתקן קפיצה מסעיר במיוחד.

מתחם האקסטרים טופ94
מלונות באילת בדרך כלל לא מלאים בחובבי אקסטרים, אבל זה עשוי להשתנות אם יותר אנשים יכירו את טופ94. אוהבים טיפוס? סנפלינג? קארטינג? אולי פיינטבול? את כל אלה ועוד תמצאו במתחם האתגרים והאקשן, אשר ממוקם באזור תעשייה שחרות. המתחם מקורה וממוזג, יש בו צוק טיפוס בגובה 19 מטר וקירות טיפוס נמוכים יותר. מלבד אלה, יש במקום מתקני אומגה, פארק חבלים תלוי, מקפצה, אזור חץ וקשת, מטווח ירי וגם מוזיאון לכבוד לוחמי הנגב, בו נמצאים כלי נשק היסטוריים.

אטרקציה חורפית - פלמינגו בשמורת עברונה
אם אתם מחפשים פעילות רגועה יותר, אתם מוזמנים להגיע לבריכות עברונה, כ-10 ק"מ צפונה מאילת. בכל חורף נוחתים במקום אלפי פלמינגו - ציפורים ורודות ויפות. הפלמינגו מגיעים בלהקות בשל בריכות המלח בשמורה. תוכלו לראות אותן שם בכל שעות היום, אך מומלץ להגיע בשעות אחר הצהריים, אז הם טובלים במים. זהו מראה באמת מיוחד במינו. זהו מקום שאסור לחובבי טבע לפספס, אך ממש לא חייבים להיות אלה כדי ליהנות ממנו.

בריכות סתלבט על המים
חוויה מיוחדת ומרעננת במיוחד, כזו שעשויה להרגיש כמו חלום מתוק. הבריכות ממוקמות בריף הדולפינים, מוסתרות בתוך צמחייה וכאילו מתקיימות ביקום מקביל וקסום. המקום רומנטי מאוד, אבל לא רק זוגות מאוהבים ימצאו בו שלווה. יש שלוש בריכות - מי ים, מלח מציף ובריכת חלוקי מים לעיסוי כפות הרגליים. תוכלו להיעזר במדריכים ולתרגל תנועה והרפיה, ולהירגע עם המוזיקה והנוף המרהיב. הכניסה למתחם מגיל 18 בלבד, כך שזו לא אטרקציה לכל המשפחה, אבל זה לא אומר שכדאי להחמיץ אותה.

גיליתם אטרקציה שלא הכרתם קודם לכן, וכעת אתם לא יכולים לחכות לבקר בה? מעולה, כל מה שאתם צריכים זה לחפש מלונות באילת, למצוא דיל משתלם ולנסוע דרומה, בדרך לחופשה מרעננת ומדהימה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה