close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שחזור מידע - איך זה עובד

מערכת שורשג כסליו, תשפב07/11/2021

אגירה של קבצים במערכות ממוחשבות בארגונים ובשאר כלים ומכשירים - היא נפוצה, אבל תקלות אכן יכולות לקרות, לכן חשוב לדעת כיצד לשחזר מידע ואיך זה עובד

תגיות:
צילום: freepik

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מגלים שאיבדנו מידע חשוב ממכשיר מסוים. זה יכול להיות אבדן של תמונות מהנייד, זה יכול להיות סרטון חשוב שמחקנו בטעות או הלך לאיבוד במחשב, זאת יכולה להיות עבודה אקדמית חשובה או תוכניות ושרטוטים שאי אפשר לשחזר עקב וירוס זדוני או באג במערכת וכן, הרשימה של התרחישים הנוראיים של אבדן מידע החל מלאה ואינסופית...

אבדן מידע יתרחש ומתרחש כל זמן שאנחנו כבני אנוש אוגרים מידע ומתחדשים בטכנולוגיות שונות. שמירה של קבצים ונתונים על מחשב, שמירת הודעות בסמארט פון, שמירה של מידע ברשת החברתית, אגירה של קבצים במערכות ממוחשבות

צילום: freepik
בארגונים ובשאר כלים ומכשירים - היא נפוצה, אבל תקלות אכן יכולות לקרות, לכן חשוב לדעת כיצד לשחזר מידע ואיך זה עובד.

אז איך זה באמת נעשה?
שחזור מידע נעשה בדרך כלל על ידי מקצוענים בתחום. כאשר מידע אובד לכם, חשוב לפנות אל מעבדות של חברות ומומחים שיכולים לבצע שחזור עבור כל אדם ארגון עסק או חברה, במומחיות תוך ביצוע כל מה שדרוש להחזרה ושחזור נתונים שאבדו.

מומחים בתחום מספקים שירותים כגון: שחזור מהארד דיסק, שחזור מידע מטלפון סלולרי, שחזור וירוס כופר, שחזור תמונות מסמארטפונים ומחשבים, המומחים צריכים לדעת כיצד לבצע שחזור מידע מכרטיס זיכרון או שחזור קבצים, וחשוב לבחור מעבדה שיכולה לספק שירותים מגוונים ואיכותיים עם מקסימום תוצאות.

זה נכון, לעיתים אפשר לבצע שחזור באופן עצמאי על ידי בדיקות של תכנים ונתונים שאפשר למצוא באמצעות גיבוי בענן או גיבוי של מכשירים ומחשבים, אבל ברוב המקרים תזדקקו למומחים שיספקו שירות טוב מבלי להסב נזק נוסף שעלול לקרות בזמן שמנסים לשחזר מידע ללא ניסיון.

כיצד בוחרים מומחים בשחזור מידע?
כאשר אתם בוחרים את המומחים שימו לב כי מדובר בחברה ומעבדה שיכול לטפל בכל סוגי התקלות, החל מתקלות לוגיות עד פיזיות כמו למשל שחזור מנייד שנשבר או נרטב.

בחרו מומחים שיודעים לעסוק בכל סוגי מערכות המידע ושימו לב כי אתם בוחרים ספקים מורשים שעבדו עם רשויות החוק, עם חברות הייטק, עם מוסדות ציבור ולקוחות פרטיים. כך תוכלו להבטיח תוצאות טובות.

בין היתר יש לבחור מומחים שיספקו שליחות לאיסוף המכשירים שניזוקו והחזרה לאחר תיקון ושחזור, וכאלה שיספקו שקיפות בכל פעולה והצעת מחיר נוחה.

וודאו כי המעבדה יכולה לספק מקסימום תוצאות ודוח מפורט של המידע ששוחזר.

מומלץ לבחור חברה מומלצת שמציעה מקסימום קביעות רצון של לקוחות ומאפשרת שירות שאם לא נעשה שחזור מספק וטוב - לא משלמים על הניסיון.

כדאי לבחור מומחים שיש להם ניסיון בתחום של מספר שנים והם יכולים להציג הצלחות באחוזים גבוהים.

בחרו מומחים שמבצעים את העבודה עם טכנולוגיות מתקדמות לביצוע שחזורים של מגוון תכנים, פריטים, תמונות, סרטונים, הקלטות וכל מה שצריך לשחזר.

פעלו במהירות כדי לא לאבד נתונים נוספים וקבלו הנחיות להמשך התנהלות בטוחה יותר מהמומחים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה