close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

על מהפכת הנדל"ן בישראל

מערכת שורשיב כסליו, תשפב16/11/2021

: מה הופך את החברות המובילות למה שהן ולמה נכסים למגורים זה לא תמיד הדבר הכי חשוב

תגיות:
צילום: freepik

בניגוד לכל תחזית הגיונית, נראה כי על אף העובדה שבועת הנדל"ן הולכת ומתפתחת, הצרכן הישראלי עדיין שואף להיכנס לשוק ולהיות בעלים של נכס. מתוך כך, קמות חברות רבות שמנסות לתת את הכלים מחד לישראלי הממוצע בשביל כדי להיכנס לשוק באופן עצמאי, ומצד שני אנו יכולים לראות לא מעט חברות בנייה ויזמים שמקימים פרויקטים מפוארים ברחבי הארץ.

חשוב להבין שההשקעה בנדל"ן נחשבת עד היום לצעד חכם ומשתלם ביותר, אבל זה לא אומר שכל קנייה היא נכונה וצריך לעשות את זה בצורה חכמה. איך בדיוק? ובכן מדובר על שני אפיקים שונים ששניהם חשובים במיוחד:

  1. למידה: חשוב
    צילום: freepik
    מאד ללמוד לעומק את התחום, לדעת איך לאתר נכסים, ללמוד טכניקות מיקוח ולהכיר את כל השלבים החשובים ברכישת נכס.
  2. בחירה ביזם מוביל: כאשר קונים נכס חדש מקבלן חשוב ללכת על הטובים ביותר ולא להיכנס להרפתקאות מיותרות עם קבלנים אלמוניים שלא בטוחים לגביהם.
נשמע פשוט, אבל זה לא תמיד כך. כדי להבין יותר לעומק את הדברים אנחנו רוצים להכיר לכם שני עסקים מיוחדים שמסבירים את שני האפיקים הללו ובסוף לתת דוגמא לעסק מצליח שהתחיל את דרכו עם רכישת נדל"ן שלא למטרת מגורים.

ללמוד את תחום הנדל"ן באופן מקצועי - זמן לנדל"ן
כאמור, השקעות נדלן זהו תחום ידע שלם, וכמו שלא הייתם עולים על מטוס ומנסים להטיס אותו לבד בלי הידע המתאים לצורך העניין, כך גם אין כל היגיון בכניסה לעסקאות נדל"ן מבלי שיודעים בדיוק איך עושים את זה כמו שצריך.

זמן לנדל"ן זה עסק ייחודי עם חזון שיוצא מנקודת הנחה שאין אדם שלא יכול לעסוק בנדל"ן. מי שמגיע לשם יכול לקבל את כל הכלים השונים כדי להצליח עם עסקאות נדל"ן, החל מטכניקות לאיתור נכסים מתחת לשווי השוק, דרך למידה מדוקדקת של כל החלקים הטכניים והיכרות עם אנשי המקצוע שצריכים להכיר בתהליך הזה ועד לבקשת המשכנתא מול הבנקים השונים ותהליך המשא ומתן. מי שחולם להיכנס לשוק הנדל"ן ובפרט מי שרוצה להפוך את זה לפרנסה, חייב ללמוד את הדברים הללו ולכן בית הספר הייחודי מציע מגוון רחב ביותר של קורסים מתאימים.

עם זאת, אם אתם רק רוצים ליווי מקצועי ברכישה הראשונה שלכם, מתקשים למצוא נכס ולא ממש יודעים מה צריך לעשות, צוות המומחים של זמן לנדל"ן יישמח לעמוד לשירותכם ולעשות בשבילכם את כל הדברים החשובים, כך שלמעשה כל האופציות על השולחן.

ללכת על בטוח כשקונים דירה מקבלן - אלטנוילנד
דיברנו על החשיבות של רכישת ידע מקצועי לקראת כניסה לשוק הנדל"ן ועכשיו חשוב לדבר על הבחירה הנכונה ביזם שלכם כשאתם מחליטים לרכוש דירה מקבלן. האמת היא שיש בשוק הרבה מאד חברות נדלן ולפעמים קשה לדעת מהי הבחירה הנכונה ומי ייתן לנו את הביטחון. ובכן, כדי לענות על השאלה הזו שווה להכיר את חברת אלטנוילנד, אחת מחברות הבנייה הותיקות במרכז הארץ עם עשרות פרויקטים מצליחים באיזור גוש דן, בעיקר בתל אביב ובהוד השרון. אלו הם שלושה דברים שהופכים את החברה הזו למצליחה כל כך ושכדאי לכוון אליהם תמיד:
  • מיקום מדויקים: זה לא חוכמה למצוא אזורים לבנייה והמציאות מראה שמרבית השטחים כיום הם כאלו שלא בהכרח מומלץ להשקיע בהם. כשחברת בנייה בוחרת בפינצטה את הפרויקטים שלהם ומביאה את החדשנות שלה לאזורים נחשקים כמו נווה צדק בתל אביב או שכונת רמת הדר בהוד השרון, זה משהו שבהחלט יכול לרמוז לנו על טיבה.
  • בנייה ירוקה וחכמה: לא עוד שימוש בחומרים מזהמים וזולים, לא עוד בנייה בטכניקות ישנות. היזמים החדשים יודעים להציע מערכות ירוקות חכמות בבתים שהם בונים, לבנות בתקנים מתקדמים של בנייה ירוקה ולאפשר לדיירים איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.
  • ליווי צמוד בתהליך הרכישה: חשוב לא פחות מכל דבר אחר. רכישת דירה מקבלן היא דבר חשוב ואפילו מכונן עבור רבים וכדאי לעבוד מול אנשי מקצוע שייתנו מענה ואוזן קשבת בכל זמן.


האם חייבים לרכוש בהכרח נכסים למגורים?
לפני כמה שנים טובות, אדם עם חוש עסקי נתקל במודעה המפרסמת שטח גדול יחסית עם מבנה קטן בפתח תקווה. המחיר היה נמוך משמעותית מתחת למחיר השוק ואפילו שנראה שאף אחד לא מעוניין בנכס הזה, הוא דווקא החליט לרכוש אותו למורת רוחם של כל החברים והמשפחה שלו. מעבר לשטח הגדול, המיקום היה מנצח, במרכז הארץ ובסמיכות לכבישי גישה גדולים.

עם השנים אותו יזם בנה והקים במקום את אולם האירועים ונישן, וכיום כאנשים מחפשים אולם אירועים במרכזלשמחות שונות, מדובר באחת הבחירות הפופולריות ביותר. הוא עוצב כארמון ענק, יכול להכיל עד 1200 אורחים והוא מציע את סטנדרט האירועים הגבוה ביותר במרכז, הרבה בזכות החוויה הקולינרית והמלכותית שהאורחים יכולים לחוות בו.

מה המסקנה אם כך? שהפרויקטים הנוצצים הם לאו דווקא אלו שהכי שווה להשקיע בהם, שאם לומדים ורוכשים ידע בעולם הנדל"ן אפשר לראות תמונה רחבה יותר - ובעיקר - שהנכסים שתרכשו יניבו תשואה בהתאם למידת ההשקעה שלכם בהם. הרבה בהצלחה!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה