close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדוע אלפי ישראלים מחפשים עבודה בחו“ל ?

מערכת שורשיג כסליו, תשפב17/11/2021

כדי למצוא את העבודה בחו“ל שהכי מתאימה לכם אתם צריכים לשאול את עצמכם בני כמה אתם, איזה ניסיון יש לכם, האם יש לכם שפה נוספת, האם יש לכם אזרחות אירופאית

תגיות:
צילום: freepik
הריחות, הניחוחות, הצבעים, האווירה, האנשים, התרבות, שבירת השגרה- כל אלה ועוד מובילים ישראלים רבים בכל שנה מחדש לחפש עבודה בחו“ל. אמנם מגפת הקורונה שינתה מעט את כללי המשחק אבל וזה אבל גדול, עדיין עבודה בחו“ל נשארה להיות חלומם של ישראלים רבים. אילו סוגים של עבודות יש בחו“ל שמתאימות לישראלים, מאיפה מתחילים לחפש עבודה בחו“ל, עם מי מדברים, מה חשוב לבדוק לפני, על שאלות אלה ועוד נענה בשורות הבאות.

אילו סוגי עבודות יש בחו“ל?
כל עבודה שיש כאן בישראל, סביר להניח שיש גם בחו“ל. אחד התחומים היותר מפותחים שיש בחו“ל והמון ישראלים
צילום: freepik
מגיעים אליה, לפחות כדי לבסס את מעמדם הוא תחום המכירות. העבודה היא יחסית לא מסובכת, כל מה שצריך זה לדעת למכור. ככל שתלמדו למכור יותר, ככה תוכלו להרוויח יותר, זאת משום שהכסף שתרוויחו ברוב המקומות הוא לפי עמלות. כמובן שזו עבודה שמתאימה בעיקר לצעירים כמו חבר‘ה לפני ואחרי צבא, חבר‘ה לפני תואר ראשון או שני, חבר‘ה אחרי לימודים, כאלה שרוצים לעשות טיול גדול אחרי שהם יחסכו כסף וכדומה.

היתרונות של העבודה בעגלות הם שלמעשה דואגים לכם להכל. דואגים לכם לדירה, דואגים לכם להסעות לעבודה וגם חזרה הביתה, נותנים לכם זמן חופשי פנוי ועוד. לכן, לפני שאתם מבררים על עבודה בחו“ל ולא משנה אם בחרתם בעגלות או בעבודה אחרת, חשוב כמובן לבדוק היטב את התנאים שלכם.

יש עוד כמה סוגים של עבודות בחו“ל
• עבודה בתחום התיירות
• עבודה בתחום השיווק והפרסום
• עבודה בתחום ההייטק
• עבודה בתחום המנעולנות
• עבודה בתחום הבייביסיטר והחינוך
• עבודה בבתי מלון
• ועוד…

היו ממוקדים וענו על עצמכם על כל השאלות!
כדי למצוא את העבודה בחו“ל שהכי מתאימה לכם אתם צריכים לשאול את עצמכם בני כמה אתם, איזה ניסיון יש לכם, האם יש לכם שפה נוספת, האם יש לכם אזרחות אירופאית או אזרחות זרה אחרת ורק אז להתחיל לחפש. ככל שתבואו לתהליך יותר ממוקדים, יהיה לכם יותר קל למצוא עבודה. עוד משהו שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא האם יש לכם מטרה מסוימת. כלומר, יש כאלה שהמטרה היחידה שלהם היא לחסוך כסף וכמה שיותר ממנו בכמה שפחות זמן. לעומת זאת, יש כאלה שבאים לעשות כייף, להיחשף לתרבויות חדשות, להכיר אנשים חדשים, לחדד את השפה המדוברת במקום ולכן אלו הן שתי מטרות שונות לגמרי. ברגע שיש מטרה, הרבה יותר להגדיר לכם את סוג העבודה שמתאים לכם.

גלשו קצת ברשת נסו להכיר אנשים שעובדים בחו“ל
אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם נמצאים בדרך הנכונה. זה הזמן להצטרף לקהילות בפייסבוק של אנשים שגרים ועובדים בחו“ל, לברר על מקומות, לנסות להכיר כמה שיותר ולשאוב מידע מרחוק.

למידע נוסף ביקרו באתר: https://bestjob.co.il

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה