close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ארקליות לאחסון - מה השימושים ולמי זה מיועד?

מערכת שורשד טבת, תשפב08/12/2021

מאחר והארקליות הן פריט אחסון יציב במיוחד שמגיע בגדלים שונים, יהיה פשוט ונוח לשלב אותן בכל מקום בו יש צורך באחסון של מוצרים ופריטים

תגיות:
צילום: freepik
פתרונות אחסון מאפשרים לנו לשמור חפצים שונים בצורה מסודרת. הם מונעים בלגן בחלל ומאפשרים גישה פשוטה לכל חפץ. על כן, תמיד נשאף למצוא את המוצר שיספק לנו את המענה הטוב ביותר לאחסון, שיהיה עמיד ויכיל בתוכו מגוון של מוצרים.
הארקליות הינן מוצר בסיסי ופופולרי במיוחד בכל תחום מערכות מידוף ואחסון, בענפים שונים, לרבות בענף הלוגיסטיקה. הארקליות הן למעשה מכלים קשיחים שמגיעים בגדלים שונים, כשהחזית הקדמית שלהן פתוחה. אפשר להעמיד
צילום: freepik
אותן אחת ליד השנייה או אחת על השנייה ולהתרשם מסוג או מכמות התכולה שלהן. אפשר לאחסן בהן מגוון של פריטים לפי גודל וסוג - ציוד בנין, אביזרי יצירה, מוצרי כתיבה וכו'. בנוסף, ניתן להשתמש במחיצה או בכמה קופסאות קטנות עבור חיץ פנימי של הארקלית.

היכן נעשה שימוש בארקליות?
מאחר והארקליות הן פריט אחסון יציב במיוחד שמגיע בגדלים שונים, יהיה פשוט ונוח לשלב אותן בכל מקום בו יש צורך באחסון של מוצרים ופריטים, בצורה אפקטיבית ופשוטה תוך כדי שמירה על הסדר. מקומות שעושים בהן שימוש תדיר הינם - מחסנים (בבית פרטי, במשרדים, מפעלים, מוסד ציבורי), כמו כן, גם במעבדות, במוסכים, בחנויות שמציעות פריטים שונים למכירה, בתי מלאכה וכו'. בכל אותם מקומות שצוינו, אחסון וסידור התכולה שנמצאת בתוך הארקלית, הינה משמעותית ביותר, מכיוון שבאופן הזה ניתן להתרשם ממה מכל התכולה, לפקח ולעקוב אחר הכמות ובעת הצורך לשלוף או להחזיר את הפריט למקומו, כשהכל מסווג וממוין על פי נושאים.
אפשר למקם את מנעד הארקליות על גבי מתקנים שמיועדים לכך כמו - מתלים, מעמדים, ארונות ועגלות. באופן הזה אפשר לנצל ביעילות מרבית את השטח של האחסון ולהרוויח סידור יעיל ונוח ביותר. כך גם ניתן ליצור מקבץ של ארקליות שמאוגדות כגוף אחד ואם נדרש, גם לשנע אותן מנקודה לנקודה בחלל.

כיצד נתאים את הארקליות למטרות שלנו?
הארקליות מגיעות בכמה וכמה גוונים – מה שמאפשר זיהוי מהיר וטנטטיבי בין מכלי אחסון בעלי תכולה שונה. כשמאחסנים בארקליות מגוון של מוצרים ופריטים בעלי גוונים וצורות שונות. בנוסף, בשל היותן אלמנט מודולרי, תתאפשר גם גמישות רבה בניצול שלהן למטרות שונות, בזמן שהמראה ההרמוני שהן מספקות לא ייעלם. יחד עם זאת, בטרם מבצעים רכישה גדולה של ארקליות כדאי לוודא מראש התאמה בינן לבין החלל בו הן מיועדת להתייצב. היה ומדובר במדפים – מוטב להתאים את הגודל שלהן ולחשב נכון את כמות היחידות שיכולות להתקיים יחדיו במקום זה.

המאמר מוגש באדיבות חברת ארגז וארקלית - פתרונות אחסון מתקדמים


הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה