close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עדיין נוסעים באופניים חשמליות? חכו שתפגשו את האיזי ריידר החדש

מערכת שורשי טבת, תשפב14/12/2021

שנים אחרי שהאופניים החשמליות הפכו להיות כלי נפוץ, אפשר לומר שיש כלי חדש בשוק מדובר על איזי ריידר.

תגיות:
צילום: איזי ריידר

לפני מספר שנים, נכנס לשוק הרכבים הדו גלגלי, כלי חדש אשר הפך תפס תאוצה והפך להיות מאוד פופולארי. אופניים חשמליות. יותר ויותר ישראלים, מבוגרים וצעירים רכשו את האופניים והחלו לרכב עליהם, בין אם

זה בכבישים עירוניים ובין אם זה בכבישים בינעירוניים. היתרון המובהק של אופניים חשמליות, היא עצם העובדה שהם מגיעים למהירות של 25 קמ"ש ולא צריך להפעיל כוח כמו באופניים רגילות.

היום, מספר שנים אחרי שהאופניים החשמליות הפכו להיות כלי פופולארי ונפוץ לשימוש, אפשר לומר שיש כלי חדש בשוק הרבה יותר איכותי, הרבה יותר משתלם וגם הרבה יותר בטוח לשימוש, בין אם זה לרוכב עצמו ובין אם זה לכל מי שעומד בדרכו. מדובר על איזי ריידר.

מה זה איזי ריידר?
הכלי המהפכני EZ RAIDER הוא כלי בעל 4 גלגלים, כאשר אפשר לעמוד עליו או לשבת על מושב המחובר עליו, וניתן להתנייד איתו הן בעיר והן בשטח, מבלי שיש צורך להפעיל כוח. בדומה לאופניים חשמליות, הרי שגם איזי ריידר עובד על סוללה חשמלית נטענת. אין צורך להשתמש בדלק או בחומרים אחרים, כל מה שצריך לעשות זה להטעין אותו.

EZ RAIDER משמש הן אנשים פרטיים לצורך התניידות באזורים שונים, והן בעלי מקצוע בתחומים שונים לצרכים מקצועיים. עצם העובדה שניתן להשתמש באיזי ריידר הן בעיר והן בשטח, הופך את הכלי למאוד שימושי עבור קהלים שונים.

מדוע משתלם לקנות EZ RAIDER ולא אופניים חשמליות?
כעת לשאלה החשובה, אם יש לנו אופניים חשמליות למה שנקנה איזיי ריידר? הרי אנחנו יכולים להשתמש באופניים בתור כלי להתנייד איתו ממקום למקום. עד כה, הוא חסך לנו את הצורך להשתמש בתחבורה ציבורית ואפילו ברכב פרטי בסיטואציות שונות. אז למה שנרצה להחליף אותו?

לפני שנענה על השאלה, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה האחרונה שפורסמה באתר וואלה על מה עדיף – קורקינט חשמלי או איזי ריידר, שם נמנים המון יתרונות משמעותיים של הכלי על קורקינט חשמלי.

בנוסף נציין כמה עוד כמה סיבות למה EZ RAIDER עדיף על אופניים חשמליות:

ראשית, איזי ריידר הוא הרבה יותר בטוח לשימוש. אם אנחנו בוחנים אותו מול אופניים חשמליות, אין ספק שהוא יציב יותר, חזק יותר, הוא מבטיח לנו אפשרויות הרבה יותר מגוונות לשימוש.

שנית, EZ RAIDER יכול להגיע למהירות של 40 קמ"ש. מה שמבטיח שנוכל להגיע ממקום למקום בזמן מהיר יותר. זה אומר גם שיהיה לנו הרבה יותר נוח להשתמש בו באזורים מסוימים, הרבה פחות מפחיד, שכן נוכל להשתלב עם התנועה בצורה טובה יותר.

שלישית, אנחנו יכולים להשתמש בEZ RAIDER גם בעיר וגם בשטח. זה הבדל עצום בינו לבין אופניים חשמליות שלא תמיד ניתן להשתמש בהם בעיר ולכן הן לא בהכרח משתלמות. בוודאי אם אנחנו רוצים לטייל במהלך סופשבוע או חגים במסלולי שטח שונים.

ארבע, בתור הורים, סביר להניח שנרגיש הרבה יותר בטוח שהילדים שלנו ישתמשו באיזי ריידר מאשר באופניים, שהם כלי יותר מסוכן. צריך לומר, השימוש באיזי ריידר לא דורש רישיון אך הוא כן מותר מגיל 16 ומעלה.

כיצד רוכשים איזי ריידר בצורה נכונה
בשביל לרכוש את הכלי המתאים, אנחנו צריכים לבחון היטב עד כמה הוא יכול להתאים לצרכים שלנו, עד כמה הוא יכול להתאים למבנה הגוף שלנו וכמובן לאופי השימוש שנרצה לבצע בכלי. חשוב מאוד לקרוא את כל ההוראות, כיצד להשתמש בו ואיך אנחנו יכולים לתחזק אותו לאורך זמן.

בסופו של דבר, הבחירה שלנו בEZ RAIDER תשרת אותנו במשך שנים ארוכות. לכן רצוי מאוד שנשקיע מחשבה וזמן ברכישת מכשיר שיתאים לצרכים שלנו וכמובן יתאים לתנאים וליכולות שלנו, הן מבחינה כלכלית והן מבחינות שונות אחרות

הוסף תגובה
צילום: איזי ריידר
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה