close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין מקרקעין - למה חשוב שיהיה לצידכם משפטן בעסקת נדל"ן? וכיצד בוחרים אותו?

מערכת שורשיב טבת, תשפב16/12/2021

יש לדעת שמדובר באחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר שתצטרכו שיהיה לצידכם בזמן שאתם מבצעים רכישה של נכס החל מדירה עד בניין משרדים

תגיות:
צילום: freepik

בחירת אנשי מקצוע עבור כל צורך זה לא דבק קל, משום שאנחנו מחפשים את האדם שבו לבטוח כשאנו מבצעים פעולות שונות החל משיפוץ דירה עד תיקון רכב.

כאשר אנחנו בוחרים לקנות או למכור נכסי נדל"ן ומקרקעין אנחנו יודעים כי מדובר באחת העסקאות הגדולות ביותר שכנראה נבצע בחיינו, לכן גם כאן חשוב שנבחר את אנשי המקצוע הטובים ביותר בזמן שעורך דין מקרקעין חייב להיות אדם שנבחר

צילום: freepik
אותו בקפידה ומתוך בירורים עמוקים.

אבל לפני שנסביר כיצד בוחרים את איש המקצוע הזה, חשוב להבין: למה צריך עורך דין מקרקעין?
בתחילה יש לדעת שמדובר באחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר שתצטרכו שיהיה לצידכם בזמן שאתם מבצעים רכישה של נכס החל מדירה עד בניין משרדים. איש או אשת המקצוע האלה מצטרפים לרשימה ארוכה של שמאים, מהנדסים, מתווכים ושאר בעלי מקצוע שחשוב שיהיו לצידכם בזמן ביצוע עסקת מקרקעין.

אנשי מקצוע מסוג זה יסייעו לכם בכול צעד בביצוע העסקה ויעזרו לכם לקבל מידע אודות הנכס. עורכי דין מסוג זה יעזרו להבין האם הנכס מעוקל או משועבד, הם יסייעו להבין למי שייך הנכס בטאבו, מה הזכויות שאתם מקבלים כשאתם רוכשים אותו, תוך שהם יעזרו לכם לדעת יותר על התנאים של החוזה או של עסקת המכר.

עורך דין מקרקעין טוב יוכל לדעת יותר על תנאי העסקה, על הקרקע, על הזכאות עליה לאחר הרכישה וכולי.

עורך דין ליקויי בנייה ומקרקעין טוב ידע לפרט לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הנכס, על החוזה על תנאים, תשלומים שתצטרכו לשלם והוא יהיה שם לצידכם בכול מקרה החל משלבי המשא ומתן עם המוכר או הקונה עד מתן ייעוץ משפטי בעת הצורך.

משפטן טוב יוכל לייצג אתכם בבית המשפט במקרה הצורך ולהציע לכם את כלל השירותים שתוכלו לבצע את עסקת הנדל"ן הטובה ביותר. בין השירותים תמצאו ליווי במכירה של דירת מגורים או בית פרטי, סיוע בתביעה לפינוי מושכר, הגשת תביעה לביטוח חוזה, קניית דירה מקבלן, ביטול חוזה מכר, עריכת הסכם שכירות, מכירת מושבים ונחלות, דיני תכנון ובנייה, עריכת הסכמי מכר, רכישת דירה, הגשת תביעות בבתי המשפט השונים בענייני מקרקעין, עריכת הסכמים שונים וטיפול ברישום זכויות והסדרת מקרקעין.

ייצוג דיירים בבניין משותף, תביעה לפירוק שיתוף במקרקעין, שירותים במקרה של התחדשות עירונית ועוד.

אז אם אתם רוצים לבחור עורך דין מקרקעין טוב - בחרו את זה שמציע מקצועיות ניסיון שירותיות לצד מגוון רחב של שירותים שהוא יכול לספק תחת קורת גג אחת. כך תוכלו ליהנות מכל מה שיש למשפטנים מנוסים לספק לכם בכל הנוגע לעסקת מקרקעין.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה