close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

זוגות צעירים שבוחרים אחרת – נדל"ן בצפון

מערכת שורשכד טבת, תשפב28/12/2021

בשנים האחרונות רואים בצפון היפוך מגמה בנושא חיפוש דירות ובתים למגורים. יש זוגות צעירים שבוחרים אחרת – נדל"ן בצפון, במקום להישאר במרכז הצפוף והסואן

תגיות:
צילום: freepik
החיים במרכז הארץ
משפחות צעירות וזוגות צעירים שגרים כבר שנים רבות במרכז הארץ, בתל אביב ובערים שסמוכות אליה כיוון שאלו מחוזות ילדותם, מרגישים בשנים האחרונות שכבר לא נעים להם לגור במרכז. זה מתחיל בעובדה שהערים הללו הפכו לערים מאד צפופות, המבנים נבנים זה לצד זה וכמות האוויר קטנה במקביל. מעבר לכך כמות המכוניות בערים הללו גדלה מיום ליום ולכן כולם מבזבזים שעות על גבי שעות בכל יום בתוך המכוניות, עד ההגעה למקום העבודה.

במקומות רבים בערי המרכז יש עבודות בהיקפים עצומים
צילום: freepik
של תשתיות ולכן רחובות נסגרים, הרעש הוא מחריד ואין רגע של שקט.

מעבר למגורים בצפון
רבים מהם בוחנים אפשרויות שונות של מגורים בצפון לאור האוויר הנהדר, הקרבה לטבע, החיים המרווחים והרבה פחות פקקי תנועה שקיימים בהם מול מה שקורה במרכז. זו הסיבה שהם פונים אל רימקס חלוצים כדי לבחון אפשרויות חדשות של אכלוס בצפון.

היצע המגורים בצפון
אחת הערים האטרקטיביות ביותר בצפון היא נהריה, אפשר למצוא בעיר זו דירות גדולות במבנים הישנים וגם דירות בכמה גדלים במיזמים החדשים שנבנו בה בשנים האחרונות. אחד היתרונות הגדולים של נהריה הוא הקרבה לים. לכן קיימים בנייני מגורים בשכונות השונות אשר ממוקמים במרחק הליכה מהים ומהמרפסות אפשר ליהנות מהנוף המרהיב של הים התיכון ומהבריזה הנפלאה בשעות אחר הצהרים.

אופציה נוספת היא השכונות החדשות בעכו. גם בהן יש אופציות של דירות יפהפיות בפרויקטים שנבנו בשנים האחרונות. התושבים החדשים בעיר זו נהנים גם הם מהקרבה לים, מהעובדה שהם יכולים לצאת לטיולים נהדרים בתוך העיר העתיקה ובשוק וגם בשמורות הטבע המדהימות במרחק של נסיעה קצרה מהבית.

בתים פרטיים בצפון
החלום של זוגות צעירים רבים אשר מגיעים מהמרכז, הוא לגור בבית פרטי כדי לשכוח את המגורים הצפופים שלהם בעיר וכדי ליצור הבדל מהותי עבור הילדים שלהם. המטרה היא שיהיו להם מרחבים למשחק סביב הבית.

בכל אחת מהערים בצפון אפשר למצוא בתים ישנים למכירה שכדאי לקנות ולשפץ אותם וכך לגור בבית יפהפה ומרווח. אופציה נוספת היא לקנות בית פרטי שנבנה בשנים האחרונות כך שבמקרים רבים הוא מותאם לגודלה של המשפחה, אין מה לשפץ בו למעט התאמות קטנות וכך אפשר לעבור לאזור הצפון תוך פרק זמן קצר יחסית.

אופציה מעניינת נוספת היא מגורים ביישובים כפריים. בכל אזור הצפון יש בתים למכירה במושבים כמו במושב עבדון בגליל המערבי, במושבים נוספים וגם בקיבוצים אשר הקצו שטחים לטובת הרחבת הקיבוץ. בדרך זו כמות התושבים בצפון גדלה מדי שנה וכולם נהנים מאיכות חיים מעולה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה