close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחסן מתכת, מחסן מפלסטיק או בכלל מחסן מעץ בעבור הגינה שלכם? יצאנו לבדוק

מערכת שורשכז טבת, תשפב31/12/2021

אם אתם הורים לילדים אתם בוודאי מכירים את מצוקת מקומות האחסון שיש בבית. לשם כך – טוב שיש מחסן!

תגיות:
אין כמו בית עם גינה, אין כמו לארח את החברים למנגל, לשחק עם הילדים בדשא, ולצאת לספוג ויטמין די בימי שמש. יתרון נוסף של בית עם גינה הוא שיש עוד חלל אחסון! ואם אתם הורים לילדים אתם בוודאי מכירים את מצוקת מקומות האחסון שיש בבית. לשם כך – טוב שיש מחסן! אתם מחפשים מחסן לגינה ושואלים את עצמכם איזה סוג של מחסן עדיף? מחסן מתכת, מחסן פלסטיק או אולי בכלל מחסן מעץ? המאמר הזה הוא בשבילכם.
מחסן עץ – היתרונות של מחסן עץ הוא שהוא נותן מראה כפרי ושקט, הוא ניתן לצביעה ואף שומר על הטמפרטורה, אך יש לו גם
מספר חסרונות: הוא מצריך תחזוקה תקופתית, הוא יקר ביחס למחסן מפלסטיק או מחסן מתכת, וגרוע מכך – הוא קל לפריצה.
מחסן פלסטיק – כיום בחנויות ניתן למצוא מס' רב של מחסני פלסטיק במגוון של איכויות ומחירים, וזהו בהחלט יתרון של מחסני הפלסטיק, וזאת לצד העובדה שהם לא מצריכים תחזוקה כמעט בכלל, הם עמידים בתנאי מזג האוויר והם קלי משקל. החיסרון של מחסן פלסטיק הוא שלא ניתן לדעת את טיב המוצר ואפשר לקנות מחסן פלסטיק בהרבה מאוד כסף ולבסוף להתאכזב. אם אתם בוחרים לרכוש מחסן פלסטיק, רכשו רק מפירמה ידועה על מנת שתדעו שקניתם מוצר איכותי בוודאות.
מחסן מתכת – אחד היתרונות הגדולים של מחסן מתכת הוא שהוא מאוד זול ביחס למחסן פלסטיק ובוודאי שביחס למחסן עץ, וגם הוא מצריך תחזוקה מינימלית. החסרון של מחסן מתכת הוא שיש לו נטייה להתחמם, ולכן חשוב שכאשר אתם רוכשים מחסן מתכת, העמידו אותו במקום בו הוא לא נחשף לשמש באופן ישיר על מנת שהמחסן שלכם יוכל להאריך ימים, וכמו כן אל תשימו דברים במחסן שרגישים לחום.

מחסן עץ, מחסן מתכת או מחסן פלסטיק? טיפים נוספים
אז לאחר שדנו על היתרונות והחסרונות של כל אחד מסוגי המחסנים, יש לנו מספר טיפים נוספים עבורכם:
• לא משנה אם בחרתם לבסוף ללכת על מחסן עץ, מחסן פלסטיק או מחסן מתכת, קבעו את המחסנים לקרקע. זה אמנם יכול לפגום בדינאמיות של המחסנים, אך כאשר ישנן רוחות חזקות או סערה עוצמתית, יש למחסנים נטייה לפתח כנפיים ולעוף. מעבר לאי הנעימות, כך גם כל מה שתאחסנו במחסן יהיה חשוף לנזקי הסערה.

• ציינו זאת למעלה בהקשר של מחסן מתכת, אך זה מספיק חשוב על מנת שנציין זאת שוב ובהקשר לכל סוגי המחסנים – על מנת לשמור על אורך חייו של המחסן, השתדלו להעמיד אותו במקום בו הוא נחשף כמה שפחות לשמש ישירה, על מנת שלא יסבול מדהיית צבע או שיאבד את הצורה שלו לאורך השנים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה