close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך נקבעים דמי מזונות

מערכת שורשג שבט, תשפב05/01/2022

משרד עורך דין הדוגל ומאמין בחשיבה חדשנית המטפל במגוון נושאים הקשורים לדיני משפחה, משרד שיכול להתייעץ עימו על כל דבר שעולה לכם לראש

תגיות:
צילום: freepik
כשהחלטתם להקים משפחה, לא חשבתם על הרגע שאולי, זה ייגמר, אולי יגיע הרגע שהגירושין יכנסו לפעול, ותצטרכו לפרק, בייחוד שיש ילדים באמצע. לצערנו זה משהו שצריך לשים עליו דגש, לטוב ולרע. דמי מזונות הם מאוד חשובים להמשך גידול הילדים. חשיבה על דמי מזונות לא צריכה לחכות לרגע האחרון, אלא צריך לעשות הסכם מתאים כבר מן ההתחלה, גם אם בדמיונכם, הדבר לא יקרה לעולם. עדיף שיהיה לכם את ההסכמה, וחלילה שלא יקרה, אך עדיין תדעו שלילדים שלכם יהיה עתיד מסודר, מבלי הפחד להיכנס לאולם המשפטים, דיון אחר דיון בניסיון למצוא את עמק השווה.

מה דמי מזונות ילדים נותנים?
בעיקר, חשיבה למרחקים עבור הילדים שלכם, דמי מזונות ילדים כוללים בתוכם לא מעט דברים, מעבר להחלטות המובנות מאליהם, כמו חינוך, דת, השקפות חיים, יש את העניין הכלכלי, החשוב מאוד, כמו ביגוד, תשלומים לבתי ספר, כלכלה, ועוד. תדמיינו שיחד אתם מכלכלים את הבית, מה יקרה שמישהו מכם יישאר לבד עם הילדים? תשלומי המזונות מעניקים אוויר לנשימה בגידול הילדים.
דמי המזונות ילדים נקבעים ע״פ הרבה פרמטרים שונים, כשמגיעים למצב הזה עולות לא מעט שאלות שעלינו לקבל עליהם תשובות. הרבה פעמים המלחמות בין בני הזוג גורם למטרה האמיתית להיעלם ולהישאר רק עם הרצון לנצח, ולא משנה על חשבון מה. לפתע המחשבה על רווחת הילדים זה כבר לא העיסוק העיקרי שלכם, אלא מי ינצח במלחמה. האם המלחמות יפסקו אי פעם? לא, אם לא תצליחו לראות מעבר, מעבר לרצון האישי שלכם, מעבר לאגו. תנסו לנטוש את המלחמות, להרים דגל לבן, למצוא את האיזון. תנסו לשים את עצמכם במקום הילדים שלכם. תקשיבו להם, הילדים שלכם רוצים הורים ששמים אותם ראשונים, בלי משחקים, ולאף הם לא רוצים להימצא באמצע שדה קרב.

חפשו משרד עורכי דין מעניק לכם את השירות שלו אתם זקוקים וצריכים כשאתם מחליטים לצאת לחיים משותפים. משרד הדוגל ומאמין שכל זוג צריך ידע והבנה ברורה לגביי דמי מזונות, אין זה משנה כלל אם אתם עדיין ביחד. החשיבות שיש לדמי מזונות אמורה להיות הדבר הראשון שעליו אתם שמים דגש.

משרד עורך דין הדוגל ומאמין בחשיבה חדשנית המטפל במגוון נושאים הקשורים לדיני משפחה, משרד שיכול להתייעץ עימו על כל דבר שעולה לכם לראש, הקשור למשפחה. לא צריך לחכות עד לרגע האחרון כדי לקבל עוד ידע ומודעות לחיים. מודעות לגביי דמי המזונות שמגיעים על פי חוק. אין צורך להישאר באפלה יותר, הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים. ידע זה כוח.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה