close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין תאונות דרכים תל אביב

מערכת שורשד שבט, תשפב06/01/2022

cnerv ,tubv- הדבר החשוב ביותר הוא לפעול כמה שיותר מהר; לתעד מהר, לפנות אל עורך דין תאונות דרכים תל אביב או בכל מקום אחר בארץ

תגיות:

תל אביב וגוש דן בכלל, הם האזורים הסואנים והעמוסים ביותר בישראל. מה הפלא שכמעט מידי יום מתרחשות תאונות דרכים, לעתים קשות ומזעזעות? ישנן כמה פעולות שחשוב לעשות במידה ולוקחים חלק בתאונה, כמו לפנות לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים תל אביב אבל לא עליהן נדון היום. כעת, נפרט בפניכם

את הפעולות הלא נכונות שאנשים מבצעים לעתים לאחר תאונה. פעולות שעלולות לסכן לא רק את הפיצויים שלהם, אלא גם את הבריאות שלהם.

עורך דין תאונות דרכים תל אביב – מה לא לעשות אחרי תאונה?

  • אל תזיזו את הרכב לאחר תאונת דרכים! גם אם אתם חוסמים את הכביש, עורך דין תאונות דרכים תל אביב ובכלל, יהיה חייב לקבל תיעוד של הרכב כפי שהיה מיד לאחר התאונה. רק לאחר שיצרתם את התיעוד הזה, ניתן להזיז את הרכב.
  • יש נוסעים נוספים אתכם ברכב או נוסע נוסף על האופנוע? ודאו שהם בסדר, אם ישנה אפשרות, הסתכלו מסביב כדי לוודא שאף צד שלישי לא נפגע. הסיבה לכך היא שלעתים במקרים בהם מתרחשת תאונה בין שני כלי רכב או יותר, נוטים שלא לשים לב לרוכב אופנוע או הולך רגל שנקלעו למקום. הסתכלו סביב, שימו לב לסביבה שלכם! הדקות הללו קריטיות ותשומת הלב שלכם יכולה להציל חיים!
  • הישארו רגועים, אין ספק שזו סיטואציה מלחיצה ומזעזעת, אבל חשוב מאוד לשמור על ראש צלול ככל האפשר. זכרו שהמשמעות של לעזוב את מקום התאונה היא תאונת פגע וברח, ואתם ממש לא רוצים להסתבך בסיטואציה כזה. בנוסף, במידה ושמתם לב לנפגעים אחרים בסביבה, הזעיקו מיד צוותי הצלה ופרטו בפניהם את כל המידע שביכולתכם לפרט.
  • אם חלילה הגעתם למצב שאינכם מסוגלים לזוז בעקבות התאונה, כל שנותר לכם זה רק להמתין לצוותי ההצלה. במידה והמצב שונה, "פשוט" יותר אם תרצו, הדליקו אורות חירום והציבו משולשי אזהרה. אל תשכחו כמובן ללבוש אפוד זוהר במידה ומדובר בדרך בין עירונית.
  • החליפו פרטים עם נהגים אחרים במידה ומדובר בתאונה בה לקחו חלק יותר מרכב אחד.
  • תיעוד הוא מילת המפתח – תמונות, מסמכים רפואיים, קבלות, אישורי מחלה, פרטים של עדי ראייה ועוד. כל פרט הוא חשוב וכל תיעוד יכול לסייע לכם לצלוח את התביעה. שימרו כל מה שרק אפשר.
  • ישנן סיטואציות בעייתיות מעט בהן אין לרכב ביטוח חובה או שהנהג הנפגע לא מחזיק ברישיון שלו, או שפרטי הרכב כלל אינם ידועים מסיבות אלו ואחרות כך שאין חברת ביטוח לפנות אליה. התייעצו עם עורך דין תאונות דרכים תל אביב לגבי אופן הפעולה המתאים בסיטואציה מסובכת שכזו.


הכי חשוב – לפעול מהר
במידת האפשר, הדבר החשוב ביותר הוא לפעול כמה שיותר מהר; לתעד מהר, לפנות אל עורך דין תאונות דרכים תל אביב או בכל מקום אחר בארץ כמה שיותר מהר, ולגשת לטיפול בתביעה. ככל שתקדימו לעשות זאת, ככל שהמקרה טרי יותר, כך עולים הסיכויים לצלוח אותו ולזכות במיטב הפיצויים שמגיעים לכם. עורך דין תאונת דרכים יוכל להעניק לכם שירות מקצועי ומלא יותר ככל שיהיו בידיו מרב הפרטים. והעיקר, סעו בזהירות!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה