close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיול לניו זילנד – איך עושים את הטיול הגדול?

מערכת שורשח שבט, תשפב10/01/2022

טיול לניו זילנד מזמן נחשב לאחד הטיולים הפופולאריים והאהובים ביותר עבור צעירים אחרי צבא וכן עבור מבוגרים ומשפחות המחפשות יעד אקזוטי וייחודי

תגיות:
צילום: freepik
אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב צעירים, וכיום גם בקרב מבוגרים ומשפחות, לטיול ארוך של מספר שבועות, הוא ניו זילנד. בהרבה מאוד מקרים ישראלים המחליטים לטוס למדינה זו, בוחרים לשלב אותה במסגרת טיול עם אוסטרליה וכן עם מדינות נוספות באיזור, מדינות המצויות על גבי איים קטנים, זאת מפאת הרחק, זמן הטיסה הארוך וההבנה שיש סיכוי סביר שזו תהיה הפעם היחידה שהם יגיעו לחלק זה של העולם.

טיול לניו זילנד מזמן נחשב לאחד הטיולים הפופולאריים והאהובים ביותר עבור צעירים אחרי צבא וכן עבור מבוגרים ומשפחות המחפשות יעד אקזוטי וייחודי. סגנון החיים במקום, המרחבים,
הנופים, העובדה שמדובר באחד המקומות הכי פחות צפופים והכי פחות מתועשים בעולם, וכמובן כל מה שהמקום מציע מבחינת אטרקציות ופעילויות, כולל אפשרות לעבוד בחוות המקומיות, עבודה הקודמת להרבה מאוד צעירים הרוצים לשלב עבודה עם טיול.

בשביל לארגן טיול לניו זילנד, צריך להכיר את המקום. לא מדובר ביעד "רגיל" כמו לונדון או פריז. מדובר על יעד הרבה פחות תיירותי, יעד פחות מתוקשר, יחד עם זאת, יש בו הרבה מאוד מה לראות, ואפשר ליהנות בו מהרבה מאוד דברים ייחודים ושונים. לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד פריטי מידע באינטרנט ובמקורות אחרים שיכולים לשרת אותנו בעת שאנחנו מתכננים טיול במדינה.

מה צריך לדעת על טיול לניו זילנד
בחלק זה של המאמר, נציג מספר פרטים חיוניים לכל מי שרוצה לטייל בניו זילנד:
טיסות – בדומה ליעדים רחוקים אחרים, גם במקרה של ניו זילנד, אין טיסות ישירות מישראל ולכן צריך לבחור טיסות המשך מיעד מסוים. אפשר לטוס לתאילנד, יפן, ומשם להמשיך בטיסת המשך. חשוב כמובן לבדוק את האופציות הזולות והנוחות ביותר.
מתי נכון לטייל בניו זילנד – החודשים המתאימים ביותר לטיול במדינה הם נובמבר עד אפריל, אז נהנים מאביב, קיץ וסתיו. בתקופת החורף זה יכול להיות מאוד קשה ולא נעים לטייל במדינה.

מה אסור להחמיץ: ניו זילנד היא מקום בו אפשר למצוא הרבה מאוד אתרים בעלי נוף מרהיב וייחודי. החל מחופי ים, פיורדים, יערות גשם, וכן הרבה מאוד חיות ייחודיות. רצוי מאוד ללמוד היטב מה יש למדינה להציע בשביל לדעת איפה נכון לטייל ומתי.
מקומות בהם חייבים לבקר- בעיקרון ניו זילנד מחולקת לאיים, האי הצפוני כולל את אוקלנד, מפרץ האיים, וכן את חצי האי קורומנדל. האי הדרומי לעומת זאת כולל פיורדלנד, ארץ הקרחונים וכן עיירות כגון דונדין וטה-אנאו.

איך מומלץ לטיל בניו זילנד
מי שאיננו מרגיש בנוח לטייל לבד במדינה, יכול תמיד להצטרף לקבוצה מאורגנת. מדובר על קבוצה אשר כוללת מדריך טיולים וכמובן את כל מה שכרוך בטיול מסוג זה, כולל טיסות, בתי מלון, אוטובוס וכן ארוחות במסעדות מקומיות. הטיול כולל מסלול מסודר עם כל המקומות הפופולאריים בניו זילנד.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה