close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תנופת בנייה: הכירו את הפרויקטים המובילים של חברת אפי קפיטל

מערכת שורשח שבט, תשפב10/01/2022

אפי קפיטל- אור עקיבא, קרית מוצקין, גבעת המטוס בירושלים - כל אלו הן דוגמאות נוספות לפרויקטים שעתידים לקום או שכבר התחילו את דרכם

תגיות:
צילום: freepik

בשקט בשקט, כמעט מתחת לרדאר, הפכה חברת הבנייה אפי קפיטל בראשותו

של אפי שקדי לאחת החלוצות המובילות בעולם הנדל"ן הישראלי ושיכנה בשנים האחרונות כ-6000 משפחות חדשות בפרויקטים שונים ברחבי הארץ. הסטנדרטים גבוהים, ההיצע רחב ונראה שהדיירים מרוצים. לאחר שהחברה גם לקחה חלק בפרויקטי מחיר למשתכן השונים, נראה כי הביקוש גבר והפרויקטים החדשים החלו לצוץ בהקדם.

כיום, אנשים מחפשים פרויקטים חדשים לפי כל מיני פרמטרים, אבל נראה שככל שעובר הזמן, מתחדדת החשיבות של בחירה ביזם מנוסה ומקצועי ובעיקר כזה שיודע לתת קבלות. כדי להבין בדיוק מה כל הרעש סביב החברה הייחודית הזאת, שווה להכיר את הפרויקטים החמים שלהם שהם בשיווק כרגע, ולכו תדעו - אולי אחד מהם הוא הבית החדש או ההשקעה הבאה שלכם. הנה כמה מהפרויקטים המובילים.

ים, היסטוריה ונוחות - בנייני הבוטיק בעיר היין
אם אתם מחפשים נכסים בדרום קשה להאמין שלא שמעתם על עיר היין באשקלון. מדובר על שכונה חדשה ומודרנית לגמרי שהפכה למבוקשת ביותר בשנים האחרונות ומושכת אליה את מיטב יזמי ישראל. אחרי שיווק מוצלח של חלק א' של הפרויקט, עובדת החברה במרץ על הקמה של עוד חמישה בניינים. מה שמושך את מרבית הדיירים בפרויקטים של אפי קפיטל בשכונה זה המגוון הרחב של אפשרויות. החל מדירות 3 חדרים ועד לדירות 5 חדרים מרווחות וכן דירות גן ופנטהאוזים. מדובר על בנייני בוטיק כאשר גם המפרט הבסיסי הוא מפנק ואיכותי במיוחד. בכל בניין מתקנים משותפים ברמה הגבוהה ביותר והם נמצאים בקרבת אזורי מסחר, עסקים ומשרדים, כאשר פארק היין עתיד להיבנות שם בשנים הקרובות.

אווירה של יישוב בלב המרכז - נווה דורון רמלה
כשמדברים על פרויקטים שונים מתייחסים לרוב לאיכות הבנייה וזה אכן עניין מהותי בפרויקטים של אפי קפיטל, אך יש פרויקטים המתבלטים בגלל דברים אחרים חשובים לא פחות והפרויקט הזה הוא בהחלט כזה. המיקום הוא מושלם והוא קרוב ללב המדינה עם כבישי גישה קרובים ותחבורה ציבורית מהירה לכל הנקודות המרכזיות, והשכונה כולה מתוכננת עם הפנים קדימה על מנת לאפשר למשפחות חיים נוחים מחד ומצד שני חיי קהילה עשירים ותוססים. הבחירה של אפי קפיטל לבנות דווקא בשכונה הזו שממריאה בשנים האחרונות מראה במידה רבה מדוע היא שובה את לב הקהל הישראלי, מתוך ראייה משפחתית וקהילתית לטווח הרחוק.

נוחות מקסימלית - Aqua West Prime בחדרה
בניין בוטיק בן 15 קומות המתבלט באיכות ובמפרט העשיר שהוא מציע בנוף הסביבתי. הוא כולל 73 יחידות דיור כאשר בכל קומה יש 5 דירות - ארבע של חמישה חדירה ואחת של ארבעה. הדירות בחזית הן דירות ייחודיות גם ביחס לשאר היחידות במבנה וגם ביחס לשאר הבניינים באיזור והן בגודל 140 מ"ר כולל מרפסת שמש רחבה בגודל 3 מטרים. הדיירים בבניין נהנים בנוסף מחניון תת קרקעי ומחסן הנמצא גם הוא מתחת לקרקע. צריך להבין כי מדובר על מפרט שהוא בהחלט שונה בנוף וקשה מאד למצוא יחידות בוטיקיות כאלו באזור. זה לא אומר אגב שהן אינן נגישות והן משווקות במחירים שבהחלט תואמים את ערך הדירות באזור וזה בהחלט מסביר למה הפרויקט הזה הפך לנחשק ביותר מיום שיצאו הדירות לשיווק.

וזה על קצה המזלג
אור עקיבא, קרית מוצקין, גבעת המטוס בירושלים - כל אלו הן דוגמאות נוספות לפרויקטים שעתידים לקום או שכבר התחילו את דרכם. תנופת הבנייה של אפי קפיטל מאופיינת במגוון והיצע שפחות מוכר בנוף הנדל"ן הישראלי, והתפיסת העולם של הלקוח במרכז (כמו גם ההבנה שחשוב לייצר לדיירים חיי משפחה נוחים) הפכו אותה לאחד מתפוחי האדמה הלוהטים של השנים האחרונות. בהחלט לא נופתע לשמוע על פרויקטים חדשים שעתידים לקום, ועבורכם הרוכשים מדובר בהזדמנות נהדרת ללכת על בטוח. שווה לבדוק את העניין לעומק.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה