close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צימרים למסיבות תוססות

מערכת שורשט שבט, תשפב11/01/2022

רוצים לארגן מסיבה איכותית ממש כמו בסרטים? צימרים מציעים לכם את המקום הנוח והאיכותי לעשות זאת

תגיות:
צימר אחוזת מאיה, אבן מנחם
צילום: ארנולד בר
מסיבות ואירועים מיוחדים הם ההזדמנות שלנו להתרענן מהשגרה ולהיראות פחות רשמיים. כשאנו רוקדים לצלילי המוסיקה או שוחים בבריכה עם כל השאר, אנו מרגישים משוחררים. רגע אחד, למה בריכה? כי צימרים הם המקום המושלם לעריכת מסיבות ואירועים מכל הסוגים, ומטבע הדברים יש בהם גם אטרקציות מיוחדות כמו בריכה או ביליארד, אטרקציות שאין בשום מקום אחר.

כך תתכננו את המסיבה שלכם
אחד הדברים החשובים ביותר שיש להביא בחשבון כאשר מתכננים מסיבה הוא המקום. ברגע שיש לכם מקום למסיבה שלכם, אתם יכולים לתכנן את השאר. צימרים
צימר אחוזת מאיה, אבן מנחם
צילום: ארנולד בר
מציעים שפע של יתרונות למסיבות על פני מקומות אחרים. ראשית, יש בהם מקום רב לא רק למערכות ההגברה והתאורה, אלא גם לשולחנות קייטרינג, בר פתוח וגם כמה גימיקים מגניבים כמו מסיבת פול מון או בלונים המופרחים לאוויר. אבל מלבד הצימר, יש כמה דברים שצריך לדאוג להם:

1. מוסיקה מקפיצה.
בחירת מוסיקה נכונה חשובה מאוד לאירועים בתוך הצימרים. ללא המוסיקה, האירוע ייראה חדגוני ומשעמם. כך שלפני שנפגשים עם הדי ג'י, כדאי לעבור על הפלייליסט שאתם רוצים להשמיע באירוע. כמובן, הדי ג'יי עצמו יודע לאלתר בזמן אמת ולקרוא את הקהל.

2. אוכל טוב.
אין מסיבה בלי אוכל טוב שמתאים לכולם. כשמדובר באוכל, יש הרבה אי הסכמות ומחלוקות. יש כאלה שאוכלים מאכלים כשרים, אחרים נוטים לצמחונות וטבעונות ויש שאינם מוכנים להגיע למסיבה אם לא יהיה בה בשר. כשמזמינים קייטרינג, יש לדאוג למנות טובות ללא בשר מצד אחד, ומצד שני לא לוותר על המנגל שמוצב לו אגב בחצר של הצימר.

3. בדיקת כל המערכות.
לפני תחילת המסיבה יש צורך להביא את כל מערכות ההגברה והתאורה לבדיקה. כך תוודאו שלא יהיו לכם תקלות מביכות במהלך האירוע. מעבר לכך, מומלץ לברר לגבי מערכות הקיימות בצימר. בכל הנוגע לתאורה, בכל אופן, בצימרים רבים יש תאורה צבעונית בחצר שיכולה לתרום רבות לאירוע שלכם.

4. עיצוב.
העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע שדורש מחשבה תחילה. חשוב להתאים את העיצוב לאירוע שלכם. כך למשל, אם מדובר באירוע חברה, מומלץ לשלב בצימר למסיבות את הצבעים של הלוגו. ואם אתם עורכים מסיבה לילדים, מומלץ להשתמש בצבעים עליזים כמו כתום או ורוד. מכל מקום, אתם אלה שבוחרים את העיטורים הנכונים: בלונים, קונפטי, מפיות לשולחן ועוד, אך ישנם מקרים שבהם כדאי להיעזר בשירותי עיצוב המוצעים בצימר.

5. אווירה טובה.
מעל לכל, חשוב לשדר אווירה טובה וקלילה לאורך כל האירוע. כי אם אתם נהנים, סביר להניח שגם האורחים שלכם נהנים. כי אחרי שדאגתם להכול, ובראש ובראשונה למקום מיוחד ואיכותי כמו צימר, דבר אינו יכול להשתבש.
ראינו כי הצימר הוא מקום מרהים לערוך בו מסיבה או אירוע מכל סוג שהוא. החל ממסיבות בת מצווה/ בר מצווה המסורתיות ועד לחינות וחתונות. אבל הצימר הוא הרבה יותר מזה. צימרים איכותיים מציעים לכם חופשה חד פעמית עם תפנוקים מגוונים כמו בריכה פרטית, ג'קוזי, שולחנות משחק, עיסויים, ארוחות בוקר ושפע של אטרקציות מסביב. אז כדאיי למהר ולהזמין מקום בצימר כדי למצות את כל האפשרויות הטמונות בו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה