close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לתת לבית את הטאץ האישי שלכם- איך עושים את זה?

מערכת שורשיט שבט, תשפב21/01/2022

מה שהופך את הקוביה לבית של ממש היא הנגיעה האישית שלכם. נגיעה אישית יכולה להיות גם עיצוב הבית בעקבות תחביב או אהבה שלכם

תגיות:
צילום: pexels
כל בית מתחיל בארבעה קירות, תקרה ורצפה. מה שהופך את הקוביה לבית של ממש היא הנגיעה האישית שלכם. נגיעה אישית יכולה להיות גם עיצוב הבית בעקבות תחביב או אהבה שלכם. לרבים נראה שאת החלומות המשוגעים או את התחביבים צריך לשים בצד ואת הבית לעצב בסגנון שיהיה כמובן נחמד אך סטנדרטי בלי יותר מדי טאץ' אישי. אז ממש לא חייבים אפשר לעצב את הבית כולו או חלק ממנו באופן שיבליט את הדבר שהוא חלק בלתי נפרד מכם.

לחיות בבקתה כפרית בלב העיר
גם בבית שנמצא בבניין עירוני סטנדרטי אפשר לקבל את התחושה כאילו אתם נמצאים בבקתת עץ בהרי
צילום: pexels
האלפים או באפלצ'ים. חיפוי עץ בסלון או באחד החדרים לשאתם מקדישים לעיצוב זה, יחד עם פרקט כבר ייצרו את התחושה החמימה והטבעית. לזה תוסיפו ריהוט מחומרים טבעיים וגולמיים כמו עץ גושני, אבן או ברזל וגם פריטים עיצוביים הקשורים לכך. למשל מכתש ועלי מעץ או אבן, פסלים מעץ והאפשרויות הן כמובן רבות.

לחיות בסרט: להביא את דיסני הביתה
אתם בטח אומרים: טוב, מוצרים עם דמויות של דיסני כמו בובות, מחברות, מצעים לילדים ועוד ישנם בלי סוף והם קשורים בעיקר לילדים. אז זהו שלא. אפשר לקבל שלל רעיונות לריהוט הבית בעקבות דיסני ולא מדובר בכלל בחדר הילדים. גם העיצוב אינו ילדותי. היום ישנם מוצרים בעיצוב בוגר בהשראת דיסני הכוללים או נבנים בצורת צלליתם של מיקי מאוס ומיני מאוס. לסלון למשל אפשר להוסיף כורסה עם הדפס דיסני בשחור לבן כך שתתאים לכל עיצוב של הסלון. ישנן מנורות עומדות, סט של שולחנות קפה עם כיסאות שמשענתם היא כמיקי/מיני מאוס. כמובן שלחדר השינה ישנם מצעים שמתאימים לבוגרים, כריות והרשימה עוד ארוכה.

לחיות בתוך גינה: אי ירוק ולא בים
אם גינון וצמחיה הם האהבה שלכם ואתם חיים בעיר, לא חייבים לעבור נדירה. בבתים רבים, במיוחד מהבניה החדשה, ישנה מרפסת. גם אם זו מרפסת קטנה, עדיין אפשר לטפח בה שלל צמחים, כולל ירקות ותבלינים. אם לא, עדיין אפשר לשים על חלון הסלון או המטבח אדניות עם פרחים, צמחים שונים ותבלינים. אפשר לשלב בין אדניות מונחות על אדן החלון לבין אדניות התלויות על סורגים. אם אתם רוצים ללכת רחוק יותר, אפשר ליצור קיר ירוק ממש בתוך הבית. היום ישנו מצע סינתטי ייחודי וטכנולוגיה שמאפשרים בניית קיר עם שלל צמחים בתוך הבית. אם אלה תבלינים או ירקות חשוב שיהיה אור באזור הקיר אך אפשר להקים קיר ירוק של צמחים אוהבי צל.

לחיות בתוך המוזיקה: חדר/ סלון מוזיקליים
אם יש לכם סלון גדול יחסית ולמוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם ושל המשפחה שלכם אפשר להפוך את המוזיקה לדרך חיים ממש. ניתן לקנות או אפילו לבנות לבד במה שאתם או הילדים תוכלו לנגן ולשיר עליה. אפשר להוסיף כמה כלי נגינה וציוד הגברה אם אתם הולכים על זה עד הסוף וליצור מועדון קטן אצלכם בבית. תמונות של זמרים אהובים ופריטים נוספים הקשורים למוזיקה ללא ספק יעבירו את המסר שמדובר בבית מוזיקלי במיוחד...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה