close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לבצע המרות מידות בקלות ובמהירות

מערכת שורשכח שבט, תשפב30/01/2022

כאשר שומרים במועדפים של דפדפן האינטרנט אתר כמו המחשבון בקליק אין ספק שאפשר יהיה לגלוש אליו בכל רגע

תגיות:
צילום: freepik

החיים של כל אחד ואחד כיום עמוסים במספרים, מידות, יחידות מידה או אחוזים. על מנת לקבל תשובות לשאלות יומיומיות צריך לא אחת לבצע חישובים או המרות של מספרים ומכיוון שמדובר בדרך כלל במספרים לא שלמים – אין זה פשוט לעשות את זה בראש אלא קל יותר וגם עדיף לבצע את החישובים במחשבון. אתר האינטרנט מחשבון בקליק הוא בדיוק המקום נכון לכל סוג של חישוב שנדרש לבצע, בין אם מדובר במספרים שקל ונוח לחשב ובין אם לא. מעבר לאפשרות של מחשבון חופשי – יש אפשרות גם למצוא כמה וכמה סוגים של מחשבונים מובנים שנותנים תוצאה לחישוב

מוכר ונפוץ, כמו למשל חישוב של מע"מ. בנוסף לכך אפשר לבצע המרת מידות וכך להמשיך בעיסוקים יומיומיים כאלה ואחרים שכוללים מידות בסקאלות פחות מוכרות.

המרת מידות בחיי היומיום
יש הרבה מידות שצריך להמיר ממש כל הזמן – העברה של מידות ביגוד או הנעלה למוכרות יותר, העברה מיחידות מידה אירופאיות לאלה המוכרות בישראל במסה או משקל וכמובן המרת מייל לקילומטר על מנת לחשב מרחקי נסיעה באתרים שקשורים בחוץ לארץ. ברגע שיש אתר שנותן את התוצאה של החישוב תוך מספר שניות – לא צריך להתעכב ומקבלים את התשובה מיד, מה שמאפשר להמשיך את העיסוק החשוב. כאשר מדובר בהבנת מיילים לעומת קילומטרים – כנראה שעוסקים בתכנון טיול או בבדיקה של מרחקים זה מזה וברגע שלא צריך לבזבז זמן בהמרת היחידות הרי שאפשר להמשיך בתכנון ללא עיכוב. זו בעצם הגדולה האמיתית של אתר כמו המחשבון בקליק, שלא צריך אפילו לדעת מה היחס בין המיילים לקילומטרים או בין הפאונדים לקילוגרמים. ברגע שמגדירים איזו מהיחידות יש ואיזו רוצים לחשב – מזינים את המספר ומיד מקבלים את התשובה בלי להתאמץ ובלי לחשב לבד תרגיל מסובך.

אתר מחשבון שצריך תמיד להיות נגיש וקרוב
אין ספק שתמיד יש חישובים ברמה כזו או אחרת של מורכבות שצריך לבצע במהלך חיי היומיום של כל אחד. כאשר שומרים במועדפים של דפדפן האינטרנט אתר כמו המחשבון בקליק אין ספק שאפשר יהיה לגלוש אליו בכל רגע, למצוא את החישוב הדרוש וכך לא להתעכב במשימה שמבצעים. מדובר באתר שאפשר למצוא בו, כאמור, חישובים שרבים מהם קשורים לחיי היומיום ולכן כל אדם יכול בשלב זה או אחר להיתקל בצורך לבצע את החישובים המדוברים. כבר לא חייבים לבצע חישובים מסובכים על דף נייר או לחשב בראש את התוצאה ולהסתכן בטעות שתגרור אחריה טעויות נוספות. בנוסף לכך לא חייבים לבצע הערכות ואפשר תוך מספר שניות בלבד לקבל את התוצאה המדויקת, את המספר המדויק הדרוש וכך המשך העבודה גם כן יהיה מדויק ונכון.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה