close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לפנות למוקד שירות לקוחות למרות שלא אוהבים לעשות את זה

מערכת שורשכט שבט, תשפב31/01/2022

אפשר להגיע בדיוק לעמוד המבוקש בלי לחפש יותר מדי ובלי ללכת לאיבוד בין עמודי האתר הרבים

תגיות:
צילום: freepik

אנשים רבים נרתעים מיצירת קשר עם מוקדי שירות לקוחות של החברות הגדולות שנותנות שירותים לאוכלוסייה הרחבה. הם חושבים שלא יבינו אותם, הם חוששים שינסו לענות להם תשובות לא נכונות או כאלה שיגרמו להם להוציא עוד כספים, לאנשים רבים אין אמון בחברות האלה ולא חושבים שהן באמת רוצות לתת שירות יעיל ומהיר ובעיקר הם לא רוצים לבזבז את הזמן שלהם בהמתנה ממושכת על קו הטלפון או בניסיון להגיע לשלוחה הדרושה להם. אתר אינטרנט חדשני ומעניין – שירות בקליק – שואף לשים קץ לחשש הזה ולהנגיש עבור הצרכנים והלקוחות את הגישה

צילום: freepik
הישירה למחלקה הדרושה שצריכה לתת מענה לצורך או לשאלה שיש ללקוח. האתר נוח מאד, מזמין וידידותי ולכן גם מי שאין לו ידע טכנולוגי מרשים יוכל להסתדר ולמצוא בדיוק את מוקד השירות שהוא צריך.

איך משתמשים באתר השירות המהיר בקליק?
כבר מעצם השם של האתר אפשר להבין שמדובר באתר אינטרנט שמבוסס על הקלקות עד להגעה לקישור הישיר הדרוש ללקוח או לצרכן. אם למשל לוקחים כדוגמא את הלקוחות של פנגו, בהחלט ייתכן שפה ושם הם יצטרכו ליצור קשר עם שירות לקוחות פנגולמגוון רחב של צרכים – עדכון אמצעי תשלום, בירור בנוגע לחיוב של חנייה או שאילת שאלה לגבי שירותים נוספים שניתנים על ידי החברה. באתר השירות בקליק אפשר למצוא בקלות ובמהירות את כל הדרכים ליצור קשר, קישורים ישירים להורדת האפליקציה הן למערכות אנדרואיד והן לאייפונים וכך לא צריך ללכת לאיבוד או להתברבר דרך הרבה קישורים או אתרים. גם מספרי הטלפון הרלוונטיים של החברה מופיעים בצורה נוחה וכך הלקוח יכול ליצור קשר בקלות ובמהירות, ללא שום ייאוש ועם קבלת מענה מדויק ומהיר ככל האפשר. אף לקוח או צרכן לא צריך להתפשר על שירות ברמה גבוהה שמגיע לו ולכן כל חברה מחויבת להעמיד מוקדים של שירות לקוחות לקהל הצרכנים שלה.

להתמצא בקלות באתר השירותים בקליק
מה שבאמת נוח וחדשני באתר הוא החלוקה לקטגוריות של חברות – בנקים, חברות כרטיסי אשראי, קופות חולים, חברות ביטוח, חברות המציעות שירותי סלולר, טלוויזיה או אינטרנט ועוד. כך אפשר להגיע בדיוק לעמוד המבוקש בלי לחפש יותר מדי ובלי ללכת לאיבוד בין עמודי האתר הרבים. ברגע שמגיעים אל העמוד הרצוי בוחרים את דרך יצירת הקשר וכך לא מבזבזים יותר זמן. מומלץ מאד לכל מי שעושה שימוש בדפדפני האינטרנט לשמור את הכתובת של האתר בקליק במועדפים של הדפדפן וכך הדרך אל האתר תהיה גם היא בקליק אחד. לא תמיד קל לזכור כתובות של אתרי אינטרנט ולעיתים אפילו את השם של האתר יהיה קשה לזכור. ברגע שהוא יהיה במועדפים לא צריך יהיה לזכור ואפשר יהיה להגיע אליו בקליק אחד.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה