close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכונות שטיפה לרצפה מבריקה ונוצצת

מערכת שורשל שבט, תשפב01/02/2022

אם איכשהו עדיין לא קניתם מכונת שטיפה לרצפה של סניף הסופר הגדול שאתם מנהלים או המלון...

תגיות:
כיצד בני האדם מצליחים להתמודד עם הצורך בניקיון של שטחים גדלים? למשל קניונים, מרכזי קניות, בנייני משרדים עם לובי ענק, בתי מלון? מכונות שטיפה לרצפה כמובן! הטכנולוגיה המתקדמת הביאה אותנו לנקודה שבה איננו זקוקים למטאטא וסחבה בכדי לנקות קילומטרים על קילומטרים של רצפה. כך, הדבר לא רק מקל עד מאוד על צוותי המנקים המקצועיים וחוסך לא מעט כאבי גב, הוא גם מסייע לתקתק את העבודה ולסיים אותה כמה שיותר מהר, ועם תוצאות מרהיבות במיוחד.

לא הצלחנו לשכנע אתכם? הנה ארבעה מהיתרונות הגדולים של מכונות שטיפה לרצפה
אם איכשהו עדיין לא קניתם
מכונת שטיפה לרצפה של סניף הסופר הגדול שאתם מנהלים או המלון שבדיוק קיבלתם את נושא הניקיון שלו לידיכם, הגיע הזמן להתקדם! ישנם ארבעה יתרונות שאי אפשר להתכחש להם בהקשר זה:
ניקיון ברמה הגבוהה ביותר – ביננו, מים יהיו נקיים רק בפעם הראשונה שמשתמשים בהם. בכל טבילה של הסמרטוט, נוספים עוד ועוד לכלוכים ומזהמים למים. במקום לשלוח את המנקים לבזבז זמן במילוי מחדש של הדלי ולבזבז גם מים על הדרך, פשוט תשתמשו במכונה לשטיפת הרצפה! ניתן להשתמש בכמות גדולה של מים בפעם אחת, בלי לדאוג שמא ייכנסו עוד פנימה מזהמים שילכלכו את הרצפה שכבר נוקתה.
ניקיון יעיל – כשאנחנו מנקים עם סמרטוט אנחנו לא באמת מסלקים את המזהמים והלכלוך, אלא רק מפזרים אותם לכל עבר. כן כן, גם כשאנחנו משתמשים באקונומיקה, אם אנחנו לא ממש גורפים את המים לנקודה מסוימת (שלא תמיד נמצאת בנגיש), הרי שהניקיון לא מושלם. מכונת הניקוי מוציאה את הלכלוך ביעילות רבה, ומבטיחה שהחיידקים יושמדו בתהליך הניקוי היעיל ביותר שתראו אי פעם.
בטיחות מעל לכל – כששוטפים את הרצפה בדרך הקלאסית, הרצפה לרוב נשארת מעט רטובה. אותם אזורים נרחבים בהם לרוב נדרשת עבודה של מכונת שטיפה, מאופיינים גם בתנועה רבה של אנשים. לשים שלט 'רצפה רטובה' זה לא תמיד מספיק ועדיין מתרחשות תאונות מידי פעם. ובכן, אפשר למנוע את כל אי ההבנות הללו בעזרת שילוב של מכונת שטיפה מתקדמת ששוטפת ומייבשת גם יחד!
והתוצאות? – מושלמות! מכונות שטיפה לרצפה הן אפקטיביות מאוד לטיפול במשטחים גדולים, הרבה יותר מאשר מנקים אנושיים. המשמעות היא שאפשר לסיים את העבודה הרבה יותר מהר ועם תוצאות מעולות בכל קנה מידה, ולהתפנות למשימות אחרות חשובות לא פחות.

איך נבחר את המכונה המתאימה?
אין ספק שזוהי שאלת השאלות, וכדי לענות עליה ההמלצה הטובה ביותר שלנו תהיה פשוט להתייעץ עם גורמי מקצוע שמגיעים מהתחום, כאלו שמוכרים מכונות שטיפה לרצפה ויוכלו להתאים לכם את המכונה המדויקת לתנאי השטח, גודלו, מספר האנשים שמסתובבים במקום בממוצע ועוד. בקרוב מאוד, תהנו גם אתם מסביבה נקייה ומבריקה ברמה הכי גבוהה שיש!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה