close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה סל הבריאות לא טוב לכאב שלך?

מערכת שורשא אדר א, תשפב02/02/2022

בכל מרפאת כאב תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים חדישים להתמודדות עם כאב. אך סל הבריאות כמו שכבר הבנתם מכסה בעיקר את כל הטיפולים הרגילים

תגיות:
צילום: freepik

אם הגעתם למאמר הבא סימן שאתם חוששים שסל הבריאות לא מתאים לכאבים שלכם. לכל אחד מאיתנו יש כאבים שונים, ולא תמיד נקבל פתרונות כאשר נבחן את סל הבריאות. מוטב כי תקבלו את הפתרונות הטובים ביותר על מנת שתוכלו להשאיר את הכאב הרחק מאחור. כאב שלא יקבל את המענה ההולם, עשוי להפוך להיות משמעותי יותר כאשר תסתכלו קדימה. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לעשות הכל על מנת לקבל את המענה האידיאלי. מענה שיביא אתכם למצב שבו תוכלו להשאיר את הכאב הרחק מאחור.

סל הבריאות מכסה בעיות בסיסיות
סל הבריאות הוא הכיסוי שמוענק באופן אוטומטי לכל האזרחים

צילום: freepik
בישראל. אתם בוודאי מבינים כי מדובר על סל שמספק כיסויים בסיסיים בלבד. הסל לא יכול לכסות את כל הבעיות השונות שעשויות להביא לכאבים מכל מיני סוגים. ברגע שאתם רוצים לקבל כיסוי לבעיות רציניות יהיה עליכם לפנות לכיסוי קצת יותר מעמיק. כיסוי שיאפשר לכם להתמודד עם כל מיני בעיות שאינן קשורות לסל הבריאות. בכל זאת הבעיות שאיתן אתם תתמודדו הן לא בהכרח הבעיות שכל האחרים הולכים להתמודד איתם. סל הבריאות לא יכול להיות כזה שמותאם לכל אחד באופן אישי.

בעיות חדשות מתגלות כל הזמן
עליכם לקחת בחשבון כי תמיד ישנן בעיות שונות שמתגלות על בסיס קבוע. המשמעות היא שסל הבריאות יהיה מאוד מוגבל בכיסוי שאותו הוא יהיה מסוגל להעניק לכם. לא תרצו למצוא את עצמכם מגלים כל מיני בעיות חדשות שהן אינן מכוסות בסל הבריאות. זה שהבעיות השונות לא מכוסות בסל הבריאות, לא אומר שהן לא יכולות לפקוד אתכם. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו אין לכם אל מי לפנות ואין לכם עם מי לדבר. את כל ההתמודדות עם הבעיה החדשה תצטרכו לעשות באופן עצמאי. גם ככה הכאבים מטרידים אתכם מאוד, אין סיבה שתמצאו את עצמכם נאלצים להתמודד עם הבירוקרטיה לבד.

לכל אחד מאיתנו בעיות אחרות
סל הבריאות הוא סל כללי אשר נועד לספק הגנה מינימלית לכל התושבים בישראל. אך לכל אחד מאיתנו יש בעיות אחרות, וכל אחד צריך מענה הולם. יש כאלה שרוצים לדעת שלבקת חוגרת איך נפטרים מהכאבים אחרי. אחרים בכלל סובלים מבעיות שונות בתכלית, והם שואלים שאלות אחרות. ברגע שיש כיסוי שיכסה אתכם כמו שצריך תוכלו לדעת כי ישנו אור בקצה המנהרה. תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תוכלו לעשות סוף לכאבים, תוכלו לפתוח דף חדש הרבה יותר אופטימי.

טיפולים חדישים לא יהיו מכוסים
בכל מרפאת כאב תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים חדישים להתמודדות עם כאב. אך סל הבריאות כמו שכבר הבנתם מכסה בעיקר את כל הטיפולים הרגילים. כל הטיפולים החדשים שאמורים באמת לסייע לכם להתמודד עם הכאב לא יהיו מכוסים. במקרה כזה ההוצאה הכספית וכל ההליך הבירוקרטי יהיו על הכתפיים שלכם. תוכלו למצוא את עצמכם מגיעים למצב שבו אתם מתקשים מאוד להמשיך קדימה. לכן חשוב שתחפשו ביטוח או כל דבר אחר שיספק לכם את הכיסוי הכי טוב שיש. כיסוי שיאפשר לכם לבחור מרפאת כאב שתסייע לכם להתמודד עם הכאב.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה