close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אילו פרמטרים צריך לשקול בעת בחירת תיקי בית ספר?

מערכת שורשב אדר א, תשפב03/02/2022

איך תבחרו את התיק האידיאלי שאותו הילדים שלכם יוכלו לקחת לבית הספר יום אחרי יום

תגיות:
צילום: freepik

בעת בחירת תיקי בית ספר יהיה עליכם להתייחס לכל מיני פרמטרים שונים. כאשר המטרה הסופית היא שתוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם בוחרים את התיק המושלם. התיק האידיאלי שאותו הילדים שלכם יוכלו לקחת לבית הספר יום אחרי יום. אם תעשו את הבחירה הנכונה תוכלו אפילו להעביר את התיק לילד הבא. ברגע שתכירו את כל הפרמטרים יהיה לכם קל יותר לעשות את הבחירה המושלמת. המומחים של רונצ׳יק, חנות צעצועים, יספרו לכם כיצד בוחרים את התיק שיספק את הסחורה.

הגודל של התיק
שוטטות קצרה בין החנויות

צילום: freepik
השונות תאפשר לכם לראות לא מעט תיקי בית ספר. המטרה שלכם תהיה לבחור את התיק שישרת את הילד או הילדה שלכם בצורה הכי טובה שיש. הגודל של התיק צריך להיות כזה שיאפשר לילדכם להכניס אליו את הציוד הנדרש ממנו. בכל גיל הגודל של התיק משתנה בהתאם לדרישות השונות של בית הספר. כמות הספרים והמחברות שלוקחים בכיתה א' תהיה שונה מכמות הספרים והמחברות בכיתה י'. כך שאתם צריכים להיות בטוחים כי התיק יהיה בגודל הנכון עבור הילד שלכם. מה שגם הגודל צריך להיות פרופורציונאלי ביחס לגודל של הילד עצמו, כך שהתיק לא יהיה יותר גדול ממנו.

הנוחות של התיק
אל תשכחו כי הילד או הילדה שלכם צריכים לסחוב את התיק לא מעט. לכן תרצו לדעת כי הוא מספיק נוח להם על הגב, ולא מביא איתו בעיות שונות. הנוחות באה לידיי ביטוי בעיקר באיכות של גב התיק. ישנם תיקי בית ספר שעשויים מגב אורתופדי, כזה שלא מביא לחוסר נוחות מבחינת הילד. בנוסף הרצועות על הכתפיים גם הן צריכות להיות נוחות מאוד. המטרה היא שגם אם הילד או הילדה יצטרכו לסחוב את התיק באופן תדיר, הם יעשו זאת ללא בעיה. לצערנו ישנם לא מעט תיקי גב באיכות ירודה שעשויים לפגוע בבריאות ילדכם.

העיצוב של התיק
לא משנה בני כמה הילדים שלכם, העיצוב של התיק משחק תפקיד משמעותי. המטרה היא שהעיצוב של התיק יהיה כזה שהם יתחברו אליו. בגיל צעיר התיק יכול להיות מעוצב בכל מיני דמויות שונות שהילדים אוהבים אותם. בגיל יותר בוגר ישנם כל מיני מותגים שונים שהעיצוב שלהם הוא זה שחשוב עבור הילד או הילדה. המטרה היא שהעיצוב יהיה כזה שיגרום לילדכם לקחת את התיק לבית הספר בתחושה טובה. ברגע שהתחושה של הילד או הילדה טובה, הם גם ישקיעו הרבה בלימודים כתוצאה מכך.

עמידות בפני גשם
בעבר על מנת להגן על תיקים מפני הגשם היה צורך לשים כיסוי גשם. כיום תוכלו למצוא תיקי בית ספר שעשויים מחומרים שדוחים מים ולא מאפשרים לגשם לחדור פנימה. הרי בימים גשומים לא תרצו שכל הציוד שנמצא בתוך התיק יתרטב כהוגן. לכן יהיה עליכם לקחת את הנושא הזה בחשבון עוד בשלב שבו אתם בוחרים את התיק. אם התיק יהיה נגד מים תוכלו לראות איך הוא נשמר לאורך זמן. תיקי בית ספר שעמידים בפני מים יהיו לרוב גם תיקים הרבה יותר עמידים באופן כללי.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה